Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 Σχεδιασμός και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Advertisements

Χριστίνα Κουρκουμέλη ΕΚΠΑ Σύνοψη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την υποστήριξη του προγράμματος Θαλής «Γενεσις» 1  CERN open days  Εκπαιδευτικά σενάρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Teaching Science in Science Museums and Science Centers Towards.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
Από το facebook στη σχολική επιθετικότητα: απόπειρες παραγωγής αυθεντικού μαθητικού λόγου σε περιβάλλον wiki Μαρία Νέζη PhD στη Διδακτική Επιμορφώτρια.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων Αθήνα, 2015 Οι μύθοι της τρίτης ηλικίας.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
SCHOOL OF EUROPEAN EDUCATION - HERAKLION OPTIONS OF SUBJECTS FOR YEAR 3 (Γ’ ΤΑΞΗ)
Εναλλακτική διδακτική προσέγγιση για την ενότητα «Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση» του μαθήματος Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων με προσανατολισμό.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Teacher School Education Gateway
Συμβουλευτική και Δια Βίου Ανάπτυξη Καθηγήτρια: Θ. Τσακίρη Δια Βίου... Μάθηση - Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Ανάπτυξη Εννοιολογικές αποσα Δια Βίου... Μάθηση.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Κάποια θεωρητικά θέματα της μοντελοποίησης
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Παραπομπές και Δομή.
Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.
Στρατηγική Διοίκηση και ο Επιχειρηματίας
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Τα serious games στην εκπαίδευση: μελέτες περίπτωσης Σοφία Τσιορτού, e-learning & gamification expert Κοιν.Σ.Επ Δροσοσταλίδα This project has been.
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
Το Ταξίδι των Τροφών: Τροφοχιλιόμετρα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Βάσεις Δεδομένων ΙΙ Triggers
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Αναστοχασμός και συλλογισμός
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΙΙ
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
Σχέδιο Ασφάλειας Νερού για τις ΔΕΥΑ Βασικές έννοιες- Βήματα υλοποίησης
Erasmus για νέους επιχειρηματίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
Βασική Δράση 1 Εκπαίδευση Ενηλίκων
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε την παρουσία σας στο:
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Σχεδιασμός & Τεχνολογία Β+Γ Λυκείου
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Παρακαλούμε επιβεβαιώστε την παρουσία σας στο:
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργος Κουτσίδης, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 Σχεδιασμός και Τεχνολογία Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 Θέματα: 1. Στόχοι του Έτους 2. Αναλυτικά και Νέα Ωρολόγια Προγράμματα 3. Δείκτες Επάρκειας 4. Τελικές εξετάσεις Ιουνίου – Εξεταστικά Δοκίμια 5. Θέματα της ειδικότητας 1

Στόχοι της Σχολικής Χρονιάς ος στόχος: Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. 2 ος στόχος: Διαχρονικά διδάγματα από τους αγώνες των Κυπρίων για Ελευθερία. 3 ος στόχος: Καταπολέμηση της ρητορικής του μίσους.

Στόχος 1: Βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Στόχος 2: Διαχρονικά διδάγματα από τους αγώνες των Κυπρίων για Ελευθερία.

Στόχος 3: Καταπολέμηση της ρητορικής του μίσους Στο ευρύτερο πλαίσιο του στόχου αυτού εντάσσεται ο επιμέρους στόχος "Το δικαίωμα των παιδιών της Κύπρου και του κόσμου στην ειρήνη-Οικοδομούμε έναν Πολιτισμό Ειρήνης και Μη-Βίας» Με χαρακτηριστικά: Ειρήνη Ελευθερία Δικαιοσύνη Ανθρώπινη αξιοπρέπεια Ανθρώπινα δικαιωμάτα Εκπαίδευση

Παράμετροι του Πολιτισμού Ειρήνης και μη Βίας: Εκπαίδευση για την αειφόρο οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη Σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Ισότητα μεταξύ των φύλων Ενεργή συμμετοχή των πολιτών στη λήψη αποφάσεων Σεβασμός και ανεκτικότητα απέναντι στη διαφορετικότητα Κοινωνική δικαιοσύνη Ελεύθερη διακίνηση πληροφοριών Αποστρατικοποίηση Αποδόμηση της κουλτούρας της βίας μέσα στις κοινωνίες μας Εσωτερική γαλήνη και ειρήνη

Αναμενόμενα αποτελέσματα από την προώθηση του στόχου: Επικράτηση ενός Πολιτισμού Ειρήνης και Αλληλεγγύης στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, με στόχο την αποδοχή της πολυμορφίας και της διαφορετικότητας. Ανάπτυξη δεξιοτήτων στους μαθητές/-τριες για οικοδόμηση μελλοντικών κοινωνιών απαλλαγμένων από τη βία, τον πόλεμο, τον ρατσισμό, την ξενοφοβία, τη μισαλλοδοξία και τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Προτεινόμενες δράσεις για υλοποίηση του στόχου Συζητήσεις, σεμινάρια, δημιουργίες μαθητών για τα Ανθρώπινα δικαιώματα-Δικαιώματα του παιδιού Μελέτες, ενημερώσεις και αναφορές για την προώθηση της μη Βίας Διαπολιτισμικός διάλογος (διαγωνισμοί, μελέτες, παρουσιάσεις) Διακοινοτικός διάλογος (μεικτά χωριά, διακοινοτικά προγράμματα, επισκέψεις σε μνημεία – εκεί όπου εφαρμόζεται)

Αναλυτικά και Νέα Ωρολόγια Προγράμματα 8

Νέα Ωρολόγια Προγράμματα (ΝΩΠ) Στο ΝΩΠ του Γυμνασίου έχουμε αύξηση των περιόδων διδασκαλίας από 37 σε 38. Στο Λύκειο το ΝΩΠ προσφέρει ένα νέο σύστημα επιλογής μαθημάτων με σαφείς κατευθύνσεις. Συγκεκριμένα,  στην Α’ Λυκείου οι μαθητές θα επιλέγουν μία από τέσσερις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού (ΟΜΠ), ενώ  στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου θα επιλέγουν μία από 6 Κατευθύνσεις σπουδών. Ενισχύεται ο θεσμός των σχολείων ειδικού ενδιαφέροντος – Μουσικού και Αθλητικού Γυμνασίου και Λυκείου σε όλες τις πόλεις. 9

Στην Α΄ Λυκείου ξεκινούν επιλογές μαθημάτων – 4 Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού (2 μαθήματα x 2 επιπρόσθετες περιόδους) Νέο σύστημα επιλογής μαθημάτων με σαφείς κατευθύνσεις Εμπορίου και Υπηρεσιών

 Η Πρόσβαση στις Πανεπιστημιακές και Πολυτεχνικές Σχολές : 4 μαθήματα  ΤΕΙ, ΑΞΙΚ και ΑΣΠΑΙΤΕ : 3 μαθήματα

12 Ενισχύεται ο θεσμός των σχολείων ειδικού ενδιαφέροντος… Αθλητικά Γυμνάσια - Γυμν. ΄Εγκωμης Λ/σίας - Λανίτειο Γυμν. Λ/σού Μουσικά Γυμνάσια - Γυμν. Δροσιάς Λ/κας - Λανίτειο Γυμν. Λ/σού - Γυμν. Κοκκινοχωριών ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ Αθλητικά Λύκεια - Α΄ Λύκειο Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ Πάφου - Λύκειο Κύκκου Β΄ Λ/σίας - Λανίτειο Λύκειο Λ/σού - Λύκειο Παραλιμνίου - Λύκειο Βεργίνας Λ/κας Μουσικά Λύκεια - Α΄ Λύκειο Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ Πάφου - Παγκύπριο Λύκειο Λ/σίας - Λανίτειο Λύκειο Λ/σού - Λύκειο Κοκκινοχωριών - Λύκειο Αγ. Γεωργίου (Λ/κας) ½ Π μείωση 1 Π μείωση Στα πιο κάτω σχολεία δημιουργήθηκε 1 τμήμα Μουσικού/Αθλητικού ενδιαφέροντος στα οποία το μάθημα Σχ. κ. Τεχνολογία θα διδάσκεται 1Π.

13 Υποβολή Ωρολογίου Προγράμματος

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πρέπει να υποβάλλεται Ηλεκτρονικά το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Εκπαιδευτικών του Σχεδιασμού Και Τεχνολογίας. 14

Υποβολή Ωρολογίου Προγράμματος 15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

Ηλεκτρονική Πλατφόρμα υποβολής παραγγελίας αναλωσίμων υλικών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας 25

26 Υποστηρικτικό υλικό Σχεδιασμού κ Τεχνολογίας και Παραγγελία αναλωσίμων υλικών

27

28 Link  Ηλεκτρονική Πλατφόρμα υποβολής παραγγελίας αναλωσίμων υλικών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας

29

Ηλεκτρονική Πλατφόρμα υποβολής παραγγελίας αναλωσίμων υλικών Σχεδιασμού και Τεχνολογίας 30 ΒΗΜΑ 1, 2, 3

31 ΒΗΜΑ 1

ΒΗΜΑ 2 32

33

34 ΒΗΜΑ 3

35

36

Αναλυτικό πρόγραμμα (ΑΠ) Γυμνασίου Δείκτες Επάρκειας 37 Αναβάθμιση των ΑΠ με Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Ενημέρωση για τους Δείκτες

38 Οργάνωση των Αναλυτικών Προγραμμάτων με δύο άξονες, Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας:

Αναλυτικό Πρόγραμμα ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ / Δείκτες Επάρκειας 39

40 Link2doc «pgm_spudon»

Το βιβλίο θεωρίας δίνεται μια φορά στον μαθητή της Α΄ Γυμνασίου και θα το έχει και για τη Β΄ και Γ΄ τάξη. …με τη λήξη των μαθημάτων της σχολικής χρονιάς συστήνεται να το παραδίδουν στον εκπαιδευτικό ο οποίος θα τους το επιστρέφει το επόμενο έτος. Βιβλία Γυμνασίου 41 Links Θεωρίας Εργασιών AΕργασιών A Εργασιών BΕργασιών B Εργασιών Γ

Λύκειο 42 Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου Τελικές εξετάσεις Ιουνίου – Εξεταστικά Δοκίμια

43 Για την Α’ Λυκείου Καμία αλλαγή για τη σχολική χρονιά Αλλαγές προγραμματίζονται για τη σχολική χρονιά Για την B’ Λυκείου Στα Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου: Control 95 Universal Logicator V7. Το λογισμικό Control 95 αντικαθίσταται με το Universal Logicator V7. Οι μαθητές να απαντούν όλες τις ερωτήσεις στα εξεταστικά δοκίμια της Β΄ Λυκείου (χωρίς δικαίωμα επιλογής ερωτήσεων).

Βιβλίο Γ΄ Λυκείου Έγιναν μικροδιορθώσεις σε όλα τα κεφάλαια. Υπάρχουν αλλαγές στις ασκήσεις όλων των κεφαλαίων. Είναι έτοιμες και οι λύσεις των ασκήσεων. 44

Α νασκόπηση αποτελεσμάτων των Παγκύπριων Εξετάσεων της Τεχνολογίας

Αποτελέσματα Παγκύπριων Εξετάσεων 2015 Υποψήφιοι 538 Μέσος Όρος 11,16 Τυπική Απόκλιση 6,06 Αποτελέσματα Παγκύπριων Εξετάσεων της Τεχνολογίας

128 μαθ. (0-5)105 μαθ.(6-10)119μ. (11-15)186 μαθ.(16-20)

Ανάλυση κατά ερώτηση ΘέμαΒαθμολογίαΜέσος ΟροςΔ. ΔυσκολίαςΤυπ.Απόκλιση 152,89 0,58 1,66 252,62 0,52 1,46 352,54 0,51 1,92 453,40 0,68 1,77 552,46 0,49 1,62 653,42 0,68 1,78 764,99 0,83 1,68 863,55 0,59 2,24 963,33 0,56 2, ,44 0,74 1, ,47 0,58 1, ,83 0,58 3, ,78 0,58 3, ,15 0,62 3, ,12 0,61 3,36 Αποτελέσματα Παγκύπριων Εξετάσεων της Τεχνολογίας ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ∆ΟΚΙΜΙΟ Λύσεις

Αποτελέσματα (μέσος όρος) σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια M.O. 11,5711,4511,8510,5311,16 Υποψήφιοι Αποτελέσματα Παγκύπριων Εξετάσεων της Τεχνολογίας

Αποτελέσματα (μέσος όρος) σε σύγκριση με άλλα μαθήματα Νέα Ελληνικά 10,078,889,529,487,97 Μαθηματικά 9,748,3410,559,7910,32 Μαθηματικά Κ.Κ. 11,611,549,99,910,8810,53 Φυσική 12,11110,7410,3310,88 Πληροφορική 13,2813,8913,3813,0313,21 Τεχνολογία 11,5711,4511,8510,5311,16 Αποτελέσματα Παγκύπριων Εξετάσεων της Τεχνολογίας

Άλλα θέματα της ειδικότητας Θέματα Εργαστηρίων Διαγωνισμοί και Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα Προαιρετικά Σεμινάρια 51

Θέματα εργαστηρίου Έλεγχος εξοπλισμού και παραλαβή εργαστηρίου (Παρακαλούμε όπως αποστείλετε το έντυπο παραλαβής εργαστηρίου μέχρι της 30 Οκτ. 2015, στο fax )έντυπο παραλαβής Έλεγχος μηχανής CNC (έντυπο αναφοράς προβλήματος)έντυπο αναφοράς προβλήματος Ασφάλεια Στερέωση μηχανημάτων /τήρηση αποστάσεων Γραμμή χώρου εργασίας με ταινία στο πάτωμα … Πινακίδα εργαλείων Κουτί Α΄ Βοηθειών (συμπλήρωσή/ ανανέωσή του από Ιατρική επισκέπτρια) 52

53 Ασφάλεια (Στερέωση μηχανημάτων, τήρηση αποστάσεων, αφίσες εργαστηρίου)

54 Γραμμή χώρου εργασίας με ταινία στο πάτωμα

55

56 Κουτί Α΄ Βοηθειών (συμπλήρωσή/ ανανέωσή του από Ιατρική επισκέπτρια)

Αναλώσιμα Υλικά και Μηχανήματα Κονδύλι για αναλώσιμα υλικά (€2,10 για κάθε μαθητή) Κονδύλι για αναλώσιμα υλικά Παραλαβή αναλωσίμων υλικών από stock αποθήκης ΥΠΠ (Ιούνιο – Σεπτέμβριο 2015) Παραλαβή PCB Γυμνασίων 57

Εμπλοκή σε Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα και διαγωνισμούς Διαγωνισμοί: Αγώνας Μοντέλων Ηλιακού αυτοκινήτου/Λινόπετρα Δράση για την Ενέργεια Μαθητές στην Έρευνα - ΜΕΡΑ και Τεχνολογία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση - ΤΕΚΕ Μαθητικός Διαγωνισμός για έργα/εργασίες μαθητών για θέματα ΑΠΕ και ΕΞΕ Πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» Ερευνητικά προγράμματα: ERASMUS+ : MENTEP, ATS2020 Ερευνητικό κέντρο CARDET : Η Τεχνολογία αμφισβητεί τη φτώχεια: Κάνε τη σύνδεση

MENTEP Mentoring Technology Enhanced Pedagogy MENTEP (MENtoring Technology-Enhanced Pedagogy), a policy experiment involving public authorities in 13 countries, coordinated by European Schoolnet, aims to: Develop a reliable, user-friendly and sustainable tool for teachers to self-assess progress in ICT competence Test the tool’s usefulness using rigorous counterfactual protocols, its effect on ICT competencies and peer learning Based on data from the tool, provide policy-makers with a national and EU picture of teachers’ ICT competency, its evolution over a school year and where to focus training Identify conditions for the tool to be widely used Disseminate and sustain the tool, the experimental approach and the findings 59 Σκοπός: Να αναπτυχθεί ένα αξιόπιστο, φιλικό προς το χρήστη και εφαρμόσιμο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς και την αυτο- αξιολόγηση της προόδους τους σχετικά με δεξιότητες ΤΠΕ.

ATS2020 Assessment of Transversal Skills 2020 The Assessment of Transversal Skills 2020 (ATS2020) project proposes a comprehensive learning model to enhance student transversal, 21st century indispensable, skills, within the diverse EU national curricula, including provision of teachers with modern approaches and innovative tools for the assessment of these skills. 60 Το ATS2020 μπορεί να προσφέρει τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές καινοτόμες προσεγγίσεις μάθησης και ανάπτυξη δεξιοτήτων που υποστηρίζουν την αξιολόγησή τους καθ 'όλη τη διαδικασία μάθησης με την τεχνολογία. Το έργο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές ως βασικοί παράγοντες της δική τους μάθησης.

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ CARDET / Η Τεχνολογία αμφισβητεί τη φτώχεια: Κάνε τη σύνδεση 61

62 Έντυπο Ανατροφοδότησης

63

Επιμορφωτικά σεμινάρια Π.Ι. Σχεδιασμός και Τεχνολογία 1.ΜΕ : Εφαρμογές του αναλυτικού προγράμματος του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας στα Λύκεια. 2.ΜΕ : Η διδασκαλία του μαθήματος “Σχεδιασμός και Τεχνολογία” στη Μέση Εκπαίδευση σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα της Α’, Β’ και Γ’ γυμνασίου. Προαιρετικά Σεμινάρια

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης, που διδάσκουν το μάθημα του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας (ΛΥΚΕΙΑ) Σκοπός: Η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τον εξοπλισμό του εργαστηριού και την εφαρμογή του στη διδασκαλία του μαθήματος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας στο Λύκειο. Αριθμός συναντήσεων: 5 Ώρα: 15:30-18:00 Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 15 Εισηγητές: Γιώργος Κουτσίδης ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας, Στέλιος Κρανιδιώτης, καθηγητής Σχεδιασμού και Τεχνολογίας. Επιμορφωτικά σεμινάρια Π.Ι. Θέμα: Εφαρμογές του αναλυτικού προγράμματος του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας στα Λύκεια. (ΛΕΥΚΩΣΙΑ Τρίτη 06/10/15 – 03/11/15 ΛΕΜΕΣΟ Τρίτη 17/11/15 – 15/12/15) Εφαρμογές του αναλυτικού προγράμματος του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας στα Λύκεια

ΘΕΜΑ: Η διδασκαλία του μαθήματος “Σχεδιασμός και Τεχνολογία” στη Μέση Εκπαίδευση σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα της Α’, Β’ και Γ’ Γυμνασίου. (ΛΕΥΚΩΣΙΑ Δευτέρα 05/10/15 – 02/11/15 ΛΕΜΕΣΟ Πέμπτη 08/10/15 – 05/11/15) Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης της ειδικότητας του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας. (ΓΥΜΝΑΣΙΟ) Σημείωση: Το σεμινάριο θα είναι εργαστηριακής μορφής. Σκοπός: Η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις μεθοδολογικές προσεγγίσεις των επτά ενοτήτων που περιλαμβάνονται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του Σχεδιασμού και Τεχνολογίας της Α’, Β’ και Γ’ Γυμνασίου. Αριθμός συναντήσεων: 5 Ώρα: 15:30-18:00 Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 15 Εισηγητές: Γιώργος Κουτσίδης ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας, Μάριος Κυπριανού, καθηγητής Σχεδιασμού και Τεχνολογίας. Επιμορφωτικά σεμινάρια Π.Ι. Η διδασκαλία του μαθήματος “Σχεδιασμός και Τεχνολογία” στη Μέση Εκπαίδευση σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα της Α’, Β’ και Γ’ γυμνασίου

Στοιχεία Επικοινωνίας Επιθεωρητή Γιώργος Κουτσίδη, ΕΜΕ Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Σύμβουλοι μαθήματος Μάριος Κυπριανού Τηλ. 99 Ανδρέας Λοΐζου Τηλ. 99 Στέλιος Κρανιδιώτης Τηλ