Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Advertisements

Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία Ενότητα # 4: Επιλογή μέσων διαφήμισης Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εταιρείες Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 3: Οι μεγάλες αυτοκρατορίες Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 7: Λειτουργικά προϊόντα δημητριακών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα.
Ιστορία και Θεολογία των Εκκλησιαστικών Ύμνων Ενότητα 2: Η πρώτη περίοδος της εκκλησιαστικής υμνογραφίας (Α´ - Δ´αι.) Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα.
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
1 Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές Ενότητα 1 : Εισαγωγικές Επισημάνσεις Ζακοπούλου Βικτωρία Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 7: Σχιζοφρένεια - Διδασκαλία Αυτοφροντίδας. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής Ενότητα 1: Εισαγωγή στα Συστήματα Παραγωγής Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 9: Επικοινωνία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Γενική Οικονομική Ιστορία Ενότητα # 2: Η Ευρώπη πριν από τη Βιομηχανική Επανάσταση Διδάσκων: Ιωάννα-Σαπφώ Πεπελάση Τμήμα: Οικονομικής Επιστήμης.
Μέθοδοι Έρευνας Στις Επιχειρήσεις και την Οικονομία Κεφ Συλλογή πρωτογενών δεδομένων με ημιδομημένες, εις βάθος και ομαδικές συνεντεύξεις.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Αυλωνίτης Μάρκος ΕΞΑΜΗΝΟ Β ΄ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Εορτολογία Ενότητα 2: Η εορτή του Πάσχα Γεώργιος Φίλιας Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
1 Ενοποιημένες Χρηματοοικονομικές Καταστάσεις Στάδια Κατάρτισης των ΕΟΚ Δρ. Χύτης Ευάγγελος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
1 Λογιστική Εθνικών Λογαριασμών Διανεμητικές Συναλλαγές Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 1: Εισαγωγή στη λογιστική κόστους
Τακτικό Μάρκετινγκ Επικοινωνία - Προβολή
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Ο Υπαλληλικός Κώδικας του 1951
Η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων
Το Αντικείμενο του Λογικού Σχεδιασμού
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ Εισαγωγικές έννοιες στην μηχανική των υλικών
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διαφημιστική εκστρατεία
Οι διοικητικές εκκαθαρίσεις
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ επεμβατικεσ πραξεισ
Η Επικοινωνία Α΄.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Το Marketing Β΄.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 1: Εισαγωγή Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(6)
Ενότητα 10: Άτμιση του Ξύλου.
H Γέννηση του Χριστού.
Σχεδίαση Μεικτών VLSI Κυκλωμάτων
Σχεδίαση Μεικτών VLSI Κυκλωμάτων
Προσχολική Παιδαγωγική
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΠΜΣ: Επιστήμη και Τεχνολογία Υδατικών Πόρων Τίτλος Εργασίας «Πρόγραμμα διαχείρισης και προστασίας των υδατικών πόρων στην.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων 1

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους. 2

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. 3

Σκοποί ενότητας Παρουσίαση και ανάλυση της διαδικασίας και των εργαλείων για την οργάνωση και τον σχεδιασμό της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ 4

Περιεχόμενα ενότητας 1.Το μίγμα προώθησης 2.Διαφήμιση 3.Άμεσο μάρκετινγκ 4.Προώθηση πωλήσεων 5.Δημόσιες σχέσεις 6.Προσωπικές πωλήσεις 7.Διαδραστικό μάρκετινγκ 8.Η διαδικασία σχεδιασμού του προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας 5

6 1. Το μίγμα προώθησης

Το μίγμα προώθησης ΔιαφήμισηΔημόσιες σχέσειςΠροώθηση πωλήσεωνΆμεσο μάρκετινγκΠροσωπικές πωλήσειςΔιαδραστικό Μάρκετινγκ, e-marketing 7

Η επιλογή του μίγματος προώθησης Είδος αγοράς Στρατηγική κανονικής προβολής ( Push strategy) Στρατηγική έντονης προβολής (Pull strategy) Ετοιμότητα καταναλωτή Κύκλος ζωής προϊόντος Θέση της εταιρείας στην αγορά 8

2. Διαφήμιση 9

10

Και βρίσκεται παντού… 11

12

5.jpg ak0.pinimg.com/736x/32/f0/da/32f0dae37a61 6b107f0808d4c463a1ea.jpg content/uploads/sites/3/2015/05/nike1.jpg 13

3. Άμεσο μάρκετινγκ 14

Άμεσο Μάρκετινγκ ΚατάλογοιΕπιστολέςE- mail Ηλεκτρονικές αγορές Τηλεμάρκετινγκ 15

med/00001.jpg 16

4. Προώθηση πωλήσεων 17

Προώθηση πωλήσεων ΔιαγωνισμοίΠαιχνίδιαΔώραΔείγματα Εκθέσεις/ επιδείξεις ΕπιστροφέςΚουπόνιαΑνταλλαγές 18

19

20

21

5. Δημόσιες σχέσεις 22

Δημόσιες Σχέσεις ΣυνεντεύξειςΣεμινάριαΟμιλίεςΧορηγίεςΔωρεέςΔημοσιεύματαΕκδηλώσεις Κοινωνικές σχέσεις 23

24

25

26

6. Προσωπικές πωλήσεις 27

Προσωπικές πωλήσεις Παρουσιάσεις προϊόντων ΣυγκεντρώσειςΔείγματα 28

d-48cb-401c-96e5-ff2f28e19e74/63d11896-ebf0-42fe c9bef79a38c7image5.jpeg

7. Διαδραστικό μάρκετινγκ jpg

Διαδραστικό μάρκετινγκ Internet Smart phones CDs Περίπτερα πληροφοριών 31

32

33

34

 Επιλέξτε μια μάρκα 1.Ποια εργαλεία επικοινωνίας χρησιμοποιεί; 2.Τι θέλει να πετύχει με τη χρήση του κάθε εργαλείου; 3.Τι θέλει να πετύχει με το συνολικό μίγμα μάρκετινγκ; Στην πράξη… 35

36

8. Η διαδικασία σχεδιασμού του προγράμματος ολοκληρωμένης επικοινωνίας 37

Βασικά στοιχεία του πλάνου Μάρκετινγκ 1 Ανάλυση της τωρινής κατάστασης 2 Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ 3 Πρακτικές και πολιτικές μάρκετινγκ 4 Κατάρτιση σχεδίου ελέγχου 5 Πιθανά μελλοντικά σενάρια 38

Ανάλυση SWOT 39

Η διαδικασία σχεδιασμού της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ IMC Planning Process Ανάλυση Καθορισμός στόχων Καθορισμός του κοινού στόχου Τοποθέτηση Στρατηγικές επικοινωνίας Καθορισμός προϋπολογισμού Εφαρμογή Αξιολόγηση και έλεγχος 40

Βιβλιογραφία Belch, G., & Belch, M. (2014). Advertising and promotion: An integrated marketing communications perspective (10th ed.). New York: McGraw- Hill. ISBN: Kelley, L. D., Jugenheimer, D. W., & Sheehan, K. B. (2011). Advertising media planning: A brand management approach. (3rd ed.). Armonk, NY: M. E. Sharpe. ISBN: Katz, H. (2010). The media handbook: A complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying (4th ed.). New York, NY: Routledge. ISBN: Drewniany, B. L., & Jewler, A. J. (2013). Creative strategy in advertising (11th ed.). Boston, MA: Wadsworth. ISBN: Spiller, L. D., & Baier, M. (2012). Contemporary direct and interactive marketing (3rd ed.). Chicago, IL: Racom Communications. ISBN: Mullin, R. (2010). Sales promotion (5th ed.). Kogan Page. ISBN: Dietrich, G. & Livingston, G. (2012). Marketing in the Round: How to Develop an Integrated Marketing Campaign in the Digital Era. Indianapolis, Indiana: Que Publishing. ISBN-13:

Τέλος Ενότητας # 3 Μάθημα: Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής Ενότητα #3: Οργάνωση και σχεδιασμός του IMC Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων