«ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ» ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ11, 5 ο Δ. ΣΧ. ΚΙΛΚΙΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λαμίας 2 Ιουλίου 2012 Εμψυχώνοντας την ομάδα Μαρία Αντωνάτου, Σχολική Σύμβουλος 2 ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Ευρυτανίας.
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 11 ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τάξη Β΄
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece “Digital sightseeing of Municipal Theatre.
«Μ΄ ένα Αστέρι κι ένα Μύθο την Ευρώπη θα γνωρίσω» 2 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Στην καρδιά της Ευρώπης
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ» ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ11, 5 ο Δ. ΣΧ. ΚΙΛΚΙΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ Είναι στο πνεύμα της εποχής της Κρίσης η Αλληλεγγύη και οι πρωτοβουλίες προς Αυτοδιαχείριση και πιστεύω ότι είναι ένας θετικός κι ενεργητικός τρόπος αντίδρασης στο όλο σκοτεινό και μίζερο τοπίο, που επικρατεί αυτή την εποχή.

Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος (Τάσος Λειβαδίτης) Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος Δε θα πάψεις ούτε στιγμή να αγωνίζεσαι Για την ειρήνη και το δίκιο Δεν έχεις καιρό για τον εαυτό σου, αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος (Απόσπασμα από το ποίημα)

ΣΚΟΠΟΣ n Να γνωρίσουν τα παιδιά τις σπουδαιότερες – γνωστότερες ΜΚΟ και τη δράση τους n Να συνειδητοποιήσουν τη δύναμη μιας ομάδας πολιτών με κοινό και δίκαιο σκοπό

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ n Να μάθουμε για την Κοινωνία των Πολιτών και τις πολιτικές της ΕΕ για τον άνθρωπο, για τον ευρωπαίο πολίτη n Να μπορούμε να εργαστούμε σε ομάδες, να συνυπάρξουμε και να εκφραστούμε ελεύθερα n Να μπορούμε να εργαστούμε στον υπολογιστή σε περιβάλλον office και internet n Να μπορούμε να διαλέγουμε τις πληροφορίες που μας ταιριάζουν από την πληθώρα που υπάρχει στον παγκόσμιο ιστό.

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ n Να κάνουμε μια περιεκτική και παραστατική παρουσίαση του θέματός μας βασιζόμενοι σε βιωματικές μεθόδους n Να εξοικειωθούμε με τις έννοιες και τους θεσμούς της ΕΕ n Να προβληματιστούμε, να μάθουμε τρόπους δράσης και αντίδρασης. n Να καταγράφουμε τις πηγές μας και να μπορούμε να ανατρέξουμε σ’ αυτές ανά πάσα στιγμή

1 η συνάντηση 1 η συνάντηση n Σε ζευγάρια: Συνεντεύξεις – παρουσιάζουμε ο ένας τον άλλον n Στον υπολογιστή ανά δυο: Ψάχνουμε και καταγράφουμε όσες ΜΚΟ βρούμε n Χωρισμός σε ομάδες των 4-5 ατόμων Επιλέγουν μια ΜΚΟ για ν’ ασχοληθούν λεπτομερέστερα n Κλείνουμε με τη «Γέφυρα της Σιωπής»

2 η συνάντηση n Συμβόλαιο ομάδας n Εισαγωγή στο project: μιλάμε γενικά για την ΕΕ – τι γνωρίζουν, τι θέλουν να μάθουν n «Τι θα δώσω στο project» (ατομικά – δυνατά, αδύνατα σημεία μου κλπ) Γίνεται με αυτά μια ομαδική σύνθεση) n Παιχνίδια εμπιστοσύνης σε ζευγάρια

Στιγμιότυπα από τη 2 η συνάντηση

oμάδα Action Aid ομάδα Γιατροί του Κόσμου oμάδα Unicef ομάδα Greenpeace

3 η συνάντηση n Ζωντανός χάρτης της ΕΕ n BINGO με χώρες της ΕΕ n Ομαδική δουλειά: Ζωγραφίζουμε σχετικά με τη ΜΚΟ μας n Επιλογή τρόπου παρουσίασης με τις Τέχνες (μουσική, θέατρο, εικαστικά, ποίηση) n «Το ελεφαντάκι» (κυκλικό παιχνίδι χαλάρωσης)

Στιγμιότυπα από την 3 η συνάντηση

4 η συνάντηση n Προετοιμασία για τις παρουσιάσεις των ομάδων (μέσω των Τεχνών: Μουσική, Εικαστικά, Θέατρο, Ποίηση) n Το λογότυπο των ΜΚΟ σε παζλ

Ο καλύτερος τρόπος να δίνεις κουράγιο στον εαυτό σου είναι να δίνεις κουράγιο στους άλλους. Mark Twain

5η συνάντηση ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ACTION AID (εικαστικά) (εικαστικά)

5 η συνάντηση Παρουσίαση της ομάδας ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (θέατρο) (θέατρο)

5 η συνάντηση Παρουσίαση της ομάδας GREENPEACE (ποίηση) (ποίηση)

ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ GREENPEACE n Μέχρι τα βάθη της Αφρικής, φτάνει η βοήθεια της Greenpeace n Όταν τη θάλασσα μολύνει η Greenpeace τρέχει να επέμβει η Greenpeace n Σώζει τα ζώα που κινδυνεύουν, προσέχοντας τα δάση όπου ζουν εκεί είναι η Greenpeace όταν τη ζητούν

5 η συνάντηση Παρουσίαση της ομάδας UNICEF (μουσική) (μουσική)

6 η συνάντηση n Απαντούν γραπτά, εν συντομία, σε τρεις ερωτήσεις σχετικά με τις ΜΚΟ και πού θα συμμετείχαν οι ίδιοι. n Καταιγισμός ιδεών σχετικά με την αλληλεγγύη και τη συμμετοχικότητα n Παιχνίδι ενεργοποίησης - επικοινωνίας

Κλείσιμο 6 ης συνάντησης Διαλογισμός μετά από μια έντονη εμπειρία

7 η συνάντηση ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Αφού έκαναν μια μικρή έρευνα σχετικά με τις τοπικές ΜΚΟ, συζητάμε τα υπέρ και τα κατά και φτιάχνουν κατά ομάδες το «Δέντρο της Δράσης»

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ Μέτωπο αγώνα κατά των Μεταλλείων Κοινωνία των Πολιτών Εκκλησία της Παναγίας Σύλλογος «Αρμονία»

8 η συνάντηση Έρευνα στο διαδίκτυο για δράσεις: n Ανταλλακτικής οικονομίας n Ακτιβισμού n Αλληλεγγύης n Εθελοντισμού Αναφερόμαστε σε όσες δράσεις βρήκαμε και συζητάμε γενικά για ό, τι μας έχει κάνει μεγαλύτερη εντύπωση

9 η συνάντηση Η ομάδα έχει θέματα έκφρασης, εξωτερίκευσης και μικροσυγκρούσεων. Παίζουμε το «Βυθό» για αυτογνωσία κι αυτοέκφραση και μετά ΤΑΜΠΟΥ για να δούμε διάφορες μορφές έκφρασης κι επικοινωνίας, αλλά και για να χαλαρώσουμε και να διασκεδάσουμε

10 η συνάντηση n Διαχείριση συγκρούσεων – Παιχνίδι Ρόλων n Αυτοδιαχείριση, Αλληλεγγύη Αλληλοσεβασμός, Αλληλοβοήθεια, Ακτιβισμός, Ενσυναίσθηση, Συμφιλίωση, Συγχώρεση

Η Ανθρωπιστική δράση της ΕΕ Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελεί τον κύριο χορηγό ανθρωπιστικής βοήθειας στον κόσμο. Η βοήθεια αυτή, υπό μορφή χρηματοδοτήσεων, παροχής αγαθών ή υπηρεσιών ή ακόμα τεχνικής συνδρομής, έχει ως στόχο να βοηθήσει την προετοιμασία και την επείγουσα αντιμετώπιση κρίσεων που πλήττουν σοβαρά τους λαούς εκτός Ένωσης, είτε πρόκειται για φυσικές καταστροφές είτε για καταστροφές προκαλούμενες από τον άνθρωπο είτε για διαρθρωτικές κρίσεις

11 η συνάντηση n Συλλέγουμε κι ανταλλάσσουμε πληροφορίες για τις ανθρωπιστικές δράσεις της ΕΕ, που βρήκαμε κατά ομάδες n Συζήτηση κι επιχειρηματολογία σχετικά με το αν αξίζει τελικά να ανήκουμε στην ΕΕ. Φτιάχνουμε ένα ταμπλό με τα υπέρ και τα κατά

12 η συνάντηση ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - Αξιολόγηση της δράσης με λίγα λόγια - Αυτοαξιολόγηση - «Γράφω μια θετική κουβέντα για τον καθένα» (καρτέλες στην πλάτη)

Στιγμιότυπα από την 12 η συνάντηση

ΕΝΤΥΠΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΗΓΗ: Ματσαγγούρας Γ. Ηλίας, «Η Καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο». Βιβλίο Εκπαιδευτικού. Πρώτο Μέρος. Τέταρτο Κεφάλαιο, (σελ ), (ΟΕΔΒ, 2011)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ n Τα παιδιά κατάλαβαν ότι αν σέβεσαι τους κανόνες μπορείς να συνεργαστείς αρμονικά σε κάθε ομάδα n Τους άρεσαν πολύ οι βιωματικές δράσεις και ήρθαν πιο κοντά μεταξύ τους, γνωρίστηκαν καλύτερα n Η συλλογή πληροφοριών ήταν αυτό που τους δυσκόλεψε περισσότερο

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ n Δεν κύλησαν όλα ρόδινα και υπήρχαν συγκρούσεις στην ομάδα, αλλά έμαθαν πώς μπορούν να τις διαχειρίζονται και να τις εκτονώνουν μεταξύ τους n Οι όροι του Συμβολαίου καταπατήθηκαν σε αρκετές περιπτώσεις n Εργάστηκαν όμως πιο ώριμα απ’ όσο περίμενα κι όλες οι δράσεις λειτούργησαν σύμφωνα με το στόχο

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ n Τα παιδιά έμαθαν πολλά για τις ΜΚΟ n Επίσης έμαθαν για τις τοπικές ΜΚΟ, τη δράση τους και τους σκοπούς τους n Εξοικειώθηκαν με έννοιες όπως «Αλληλεγγύη», «Ακτιβισμός», «Αυτοδιαχείριση», «Ανταλλακτική Οικονομία», «Αλληλοβοήθεια» n Έμαθαν να εργάζονται με «λέξεις – κλειδιά» κι όχι με copy - paste

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ n Έμαθαν να δουλεύουν σε ομάδες, να συνεργάζονται, να σέβονται τη γνώμη του άλλου και γνωρίστηκαν καλύτερα n Συνειδητοποίησαν ότι κι οι διαφορετικές απόψεις μπορούν να συνδυαστούν και να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα n Εξοικειώθηκαν με την έρευνα στο διαδίκτυο κι έμαθαν κάποια πράγματα σχετικά με την επιλογή των χρήσιμων πληροφοριών

Γνωστοποίηση του προγράμματός μας στην ευρύτερη κοινότητα 1- Παρουσιάσαμε το project μας στο 4 ο προσυνέδριο πληροφορικής στο Κιλκίς 2- Δώσαμε συνέντευξη σχετικά με την εργασία μας στο 1 ο Μαθητικό Διαδικτυακό Ραδιόφωνο, στην εκπομπή του ΓΕΛ Καμπάνη.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!