ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δήμητρα, Αφροδίτη, Χριστίνα Ε΄2.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
OXI στην Ενδοσχολική Βία!!! Μίλα μη φοβάσαι..
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Σέβομαι τη Διαφορετικότητα….. Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Μνημεία & Αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΡΕΤΟΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.
Βυζαντινή Θεσσαλονίκη Ε'Τάξη 43ου Δημοτικού σχολέιου Ηρακλείου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ MEDITERRANEAN COLLEGE ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Αξιοθέατα Θεσσαλονίκης
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Τι είναι το cyber bulling.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Το μεγαλοπρεπές μνημείο
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δήμητρα, Αφροδίτη, Χριστίνα Ε΄2

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ο Λευκός Πύργος Η ροτόντα Η εκκλησία της Παναγίας Αχειροποίητου Η Αγία Σοφία Το μουσείο σύγχρονης τέχνης Ο Άγιος Δημήτριος Η Δημοτική Πινακοθήκη Μουσείο βυζαντινού πολιτισμού

ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ Ο Λευκός Πύργος της Θεσσαλονίκης είναι το πιο διάσημο κτήριο της πόλης. Βρίσκεται στην ανατολική μεριά της προκυμαίας. Χτίστηκε τον 15ο αιώνα μΧ, ως μέρος της οχύρωσης της πόλης, και κατά την τουρκοκρατία αποτέλεσε φυλακή και μέρος βασανιστηρίων. Μετά την απελευθέρωση της πόλης το 191, ο πύργος ασβεστώθηκε για να καθαριστεί από το αίμα και έτσι ο πύργος μετονομάστηκε σε «Λευκός Πύργος». Παρ' όλο που σήμερα ο Λευκός Πύργος δεν είναι πλέον λευκός, διατηρεί το όνομά του και θεωρείται το σήμα κατατεθέν της Θεσσαλονίκης. Σήμερα ο Λευκός Πύργος προετοιμάζεται για να στεγάσει μια μόνιμη έκθεση αφιερωμένη στην πόλη της Θεσσαλονίκης και τους κατοίκους της.

ΡΟΤΟΝΤΑ Η Ροτόντα είναι ένα κυκλικό κτήριο που κατασκευάστηκε το 306μΧ ως Πάνθεον ή Μαυσωλείο για τον Γαλέριο. Κατά τα βυζαντινά χρόνια, κατά τη βασιλεία του Μεγάλου Θεοδόσιου, η Ροτόντα μετατράπηκε σε χριστιανικό ναό ενώ κατά την τουρκοκρατία σε τζαμί. Μην παραλείψετε να θαυμάσετε τα μοναδικά ψηφιδωτά του 4ου αιώνα μΧ.

Η εκκλησία της Παναγίας της Αχειροποίητου Η εκκλησία της Παναγίας της Αχειροποίητου χτίστηκε κατά τον 5ομΧ αιώνα. Είναι η μόνη εκκλησία στη Θεσσαλονίκη η οποία είναι βασιλικού ρυθμού, η οποία αν και χτισμένη την πρώιμη χριστιανική εποχή, παραμένει άθικτη. Οι μαρμάρινοι στύλοι είναι διακοσμημένοι με περίτεχνα φύλλα ακάνθου τα οποία κάνουν αντίθεση με το ψηφιδωτό μωσαϊκό, που απεικονίζει μικρούς χρυσούς σταυρούς, περίτεχνα μοτίβα με λουλούδια, την άμπελο και διάσπαρτα πουλιά. Οι τοιχογραφίες του 13ου αιώνα που απεικονίζουν τους 40 μάρτυρες είναι καλά διατηρημένες παρόλο που τμήμα τους καταστράφηκε όταν η εκκλησία μετατράπηκε σε τζαμί τον 15ο αιώνα, κατά τη διάρκεια της τουρκοκρατίας.

Η Αγία Σοφία Η Αγία Σοφία είναι μια υπέροχη εκκλησία, η οποία χτίστηκε τον 8ο μΧ αιώνα, ως αντίγραφο της ομώνυμης εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη. Κατά τα βυζαντινά χρόνια η Αγία Σοφία ήταν ο καθεδρικός της πόλης. Η εκκλησία χτίστηκε πάνω από ρωμαϊκά λουτρά. Το εσωτερικό της είναι διακοσμημένο με πανέμορφα μωσαϊκά και τοιχογραφίες της πρώιμης βυζαντινής εποχής. Αξιοθαύμαστο είναι το ψηφιδωτό της Ανάληψης του Σωτήρος.

Το μουσείο σύγχρονης τέχνης Το μουσείο σύγχρονης τέχνης ιδρύθηκε το Μετά την απόκτηση της Συλλογής του Γεώργιου Κωστάκη με έργα καλλιτεχνών της ρώσικης avant - garde εισήλθε σε μια καινούργια εποχή. Οι περιοδικές εκθέσεις που φιλοξενεί το μουσείο και οι ποικίλες εκδηλώσεις που πλαισιώνουν τη μόνιμη έκθεση στη Μονή Λαζαριστών καθώς και τα αξιόλογα εκπαιδευτικά και ερευνητικά προγράμματα, η εκδοτική δραστηριότητα και οι κυρίως οι σημαντικές διεθνείς συνεργασίες του, φέρνουν το μουσείο ψηλά στην παγκόσμια λίστα των μεγάλων μουσείων σύγχρονης τέχνης.

Ο 'Άγιος Δημήτριος Ο 'Άγιος Δημήτριος είναι μια 5κλιτη βασιλική και πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκκλησία της Ελλάδας. Είναι χτισμένη στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η εκκλησία του πολιούχου της πόλης καταστράφηκε από τη μεγάλη φωτιά του 1917 και ξαναχτίστηκε το Η εκκλησία είναι διακοσμημένη με πανέμορφο ψηφιδωτό μωσαϊκό. Κάτω από την εκκλησία βρίσκεται η Κρύπτη, το μέρος όπου μαρτύρησε και πέθανε ο 'Άγιος Δημήτριος. Σύμφωνα με το μύθο αλλά και τα αρχαιολογικά ευρήματα, η Κρύπτη όπου φυλακίστηκε και τελικά μαρτύρησε ο 'Άγιος Δημήτριος το 303μΧ ήταν παλιά λουτρά. Στα χρόνια της τουρκοκρατίας η Κρύπτη καλύφθηκε με χώμα και ξαναήρθε στο φως μετά τη φωτιά του Η ελληνική αρχαιολογική υπηρεσία ανέλαβε τη συντήρηση και αναστύλωση της Κρύπτης η οποία ξανάνοιξε για το κοινό το 1988.

Η Δημοτική Πινακοθήκη Θεσσαλονίκης Η Δημοτική Πινακοθήκη Θεσσαλονίκης στεγάζεται σε ένα υπέροχο κτήριο, χαρακτηριστικό δείγμα εκλεκτικιστικής τέχνης, η οποία άνθισε στη Θεσσαλονίκη, κυρίως στα προάστιά της, γνωστά τότε ως «οι Πύργοι» ή «οι Επαύλεις», στο τέλος του 19ου αιώνα. Το κτήριο κατασκευάστηκε από το 1905, από τον διάσημο αρχιτέκτονα Ξενοφώντα Παιωνίδη, και σήμερα ανήκει στο Δήμο Θεσσαλονίκης. Είναι επίσης γνωστό και σαν «'Έπαυλη Μόντροχ», από το όνομα της οικογένειας που κατοικούσε εκεί την περίοδο Η πινακοθήκη στεγάζει περισσότερα από 1000 έργα τέχνης και η έκθεση χωρίζεται σε διαφορετικές συλλογές. Η πινακοθήκη οργανώνει συχνά (κυρίως αναδρομικά) εκθέσεις Ελλήνων καλλιτεχνών, έχει εκδοτική δραστηριότητα και προσφέρει στους επισκέπτες περιηγήσεις μετά ξεναγήσεως. Από το 1986 έχουν φιλοξενηθεί 55 εκθέσεις Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών. 'Ένας από τους σκοπούς της Δημοτικής Πινακοθήκης είναι να οργανώσει εκθέσεις από κοινού με μεγάλα ιδρύματα τέχνης της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Η μόνιμη έκθεση του μουσείου περιλαμβάνει εκθέματα που παρουσιάζουν τις ποικίλες μορφές της βυζαντινής τέχνης από την εποχή της ακμής μέχρι και την περίοδο που ακολούθησε μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Τούρκους το τα εκθέματα δεν εκτίθενται σαν απλά έργα τέχνης αλλά σαν μαρτυρίες του πολιτισμού που τα δημιούργησε και της κοινωνίας που τα χρησιμοποίησε, μέσω πληροφοριών για την αρχική καταγωγή και χρήση τους. Το μουσείο φιλοξενεί επίσης προσωρινές εκθέσεις, από μουσεία απ' όλο τον κόσμο, σχετικές με τη βυζαντινή τέχνη και το βυζαντινό πολιτισμό. Στις προηγούμενες εκθέσεις συμπεριλαμβάνονταν εκθέσεις των θησαυρών του Αγίου 'Όρους, εκθέσεις εικονισμάτων και άλλες εξίσου ενδιαφέρουσες εκθέσεις.

ΣΥΝΟΨΗ Ο Λευκός Πύργος Η ροτόντα Η εκκλησία της Παναγίας Αχειροποίητου Η Αγία Σοφία Το μουσείο σύγχρονης τέχνης Ο Άγιος Δημήτριος Η Δημοτική Πινακοθήκη Μουσείο βυζαντινού πολιτισμού

ΠΗΓΕΣ

Κυριακή, Η έρευνα που παρουσιάστηκε πριν από λίγες ημέρες στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής καταδεικνύει πως ένα στα τέσσερα παιδιά σε δεκαπέντε σχολεία του Χαλανδρίου και της Λαμπρινής έχει υποστεί βία από συνομηλίκους του. Το συμπέρασμα προκύπτει από δηλώσεις των ίδιων των μαθητών, ηλικίας 8 έως 15 ετών, οι εκπαιδευτικοί, ωστόσο, που κλήθηκαν να απαντήσουν ανέβασαν το ποσοστό σε 75%. Πρόκειται για την πιο πρόσφατη, αλλά όχι τη μοναδική μελέτη που καταγράφει την ελληνική διάσταση του παγκόσμιου προβλήματος του bullying. Η βία μεταξύ των ανηλίκων είναι πλέον συνηθισμένο φαινόμενο στα δημόσια και τα ιδιωτικά σχολεία, τόσο στα αστικά και ημιαστικά κέντρα όσο και στις αγροτικές περιοχές. O εκφοβισμός και η επιθετική συμπεριφορά είναι κάτι που αντιμετωπίζουν με τον ένα ή τον άλλον τρόπο τα περισσότερα παιδιά, το σοβαρό πρόβλημα όμως ξεκινά όταν ένα συγκεκριμένο παιδί γίνεται σταθερός στόχος άλλου ή άλλων ανηλίκων.... Από τον Ελεύθερο Τύπο, Κυριακή,

Όταν το παιδί δέχεται βία στο σχολείο: Πώς να το βοηθήσουμε να το αντιμετωπίσει. Η βία στα σχολεία, ιδιαίτερα στις τάξεις του νηπιαγωγείου και του δημοτικού, είναι κάτι σύνηθες. Σύμφωνα με τις έρευνες κάθε χρόνο 30% με 60% των παιδιών γίνονται δέκτες βίαιης συμπεριφοράς από άλλα παιδιά. Η μορφή της βίας μπορεί να είναι λεκτική, δηλαδή να τα κοροϊδεύουν και να τους κάνουν κακόβουλα σχόλια, σωματική, δηλαδή να τα χτυπάνε και συσχέτισης, δηλαδή να τα κουτσομπολεύουν και να διαδίδουν κακές φήμες γι ’ αυτά. Σύμφωνα με τις έρευνες τα παιδιά που δέχονται βία διαθέτουν κάποια χαρακτηριστικά που τα κάνουν πιο ευάλωτα στο πείραγμα και τη σχολική βία. Τα παιδιά που γίνονται δέκτες βίαιης συμπεριφοράς από τους συνομηλίκους τους είναι πιθανό να είναι αδύνατα, να έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση, να μην διαθέτουν κοινωνικές δεξιότητες και να είναι μόνα τους ή να έχουν προβλήματα που τα κάνουν να ξεχωρίζουν από το σύνολο όπως υπερκινητικότητα, πάχος, γυαλιά μυωπίας και μαθησιακές δυσκολίες. Αυτό που προκαλεί τα άλλα παιδιά να φερθούν άσχημα μπορεί να είναι ένα ή και συνδυασμός των παραπάνω. Οι επιπτώσεις της βίας είναι αρνητικές για το παιδί, και όσων αφορά στο παρών τους (μπορεί δηλαδή να μη θέλει να πηγαίνει στο σχολείο) αλλά και όσων αφορά στο μέλλον τους (μπορεί να μισήσουν το σχολείο, να έχουν πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση σε όλη τους τη ζωή, να είναι μοναχικά και απομονωμένα, να παρουσιάσουν κατάθλιψη ή να χρησιμοποιήσουν και αυτά βίαιη συμπεριφορά στο μέλλον). Τι μπορείτε να κάνετε σαν γονείς σε σχέση με το σχολείο Ζητήστε από το σχολείο να υπάρχει κάποιος επιστάτης στα μέρη όπου έχουν παρατηρηθεί περιστατικά βίας (μπορεί να οργανωθεί και από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων σε συνεργασία με το σχολείο και να είναι κάποιος γονέας που θα εποπτεύει). Ζητήστε από το σχολείο να ενημερώσει τα παιδιά για τις αρνητικές επιπτώσεις τις βίαιης συμπεριφοράς και να προάγει την ομαδική εναντίωση κατά των περιστατικών βίας. Προτείνετε στη διεύθυνση του σχολείου να εφαρμόσει την τακτική των « δικαστηρίων βίας » (bully courts), όπου θα οργανώνονται συναντήσεις των θυτών και των θυμάτων, παρουσία δασκάλου, όπου θα συζητούν για το περιστατικό, τα συναισθήματα τους και τις επιπτώσεις του περιστατικού.

Πώς να βοηθήσετε το παιδί σας Να το παρηγορείτε και να το στηρίζετε. Να το επαινείτε που το μοιράζετε μαζί σας και να το ενθαρρύνετε να σας μιλάει για αυτό το θέμα. Να το συμβουλέψετε να αποφεύγει τους θύτες του (π.χ. αν το περιστατικό γίνεται σε κάποια τουαλέτα να αρχίσει να χρησιμοποιεί άλλη) και να προσπαθήσει να έχει κάποιο φίλο μαζί του (οι έρευνες έχουν δείξει ότι όταν τα παιδιά είναι μόνα τους έχουν πολύ περισσότερες οι πιθανότητες να δεχτούν βίαιη συμπεριφορά). Πείτε του να δείχνει αδιάφορο και δυνατό όταν δέχεται επίθεση. Να λέει με κάθετη και σταθερή φωνή στο θύτη του να σταματήσει και να φεύγει (ίσως να χρειαστεί να τρέξει). Όταν δείχνει αδύναμο, φοβισμένο ή θυμωμένο προκαλεί το θύτη του να τον ενοχλεί περισσότερο γιατί του δείχνει ότι έχει καταφέρει αυτό που ήθελε (να το κάνει να νιώσει άσχημα). Μπορείτε να κάνετε και μαζί πρόβες για να είναι καλύτερα προετοιμασμένο. Συμβουλέψτε το να απευθύνετε στους ενήλικες για βοήθεια. Βοηθήστε το να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και να νιώσει δυνατό για να μπορέσει με να αντιμετωπίσει με μεγαλύτερη σιγουριά τους θύτες του. Μπορείτε να το καταφέρετε δείχνοντας του και λέγοντας του πόσο σημαντικό και ιδιαίτερο είναι. Επίσης, μπορείτε να το γράψετε σε μια δραστηριότητα που προάγει τη δύναμη όπως πάλη και καράτε. Ενισχύστε την κοινωνικότητα του καλώντας παιδιά στο σπίτι για να παίζουν μαζί ή δίνοντας του τη δυνατότητα να συμμετέχει σε ομαδικές δραστηριότητες της κοινότητας (π.χ. πρόσκοποι, ομαδικά αθλήματα, καλλιτεχνικές δραστηριότητες). Εξηγείστε του πως και οι θύτες του, το κάνουν αυτό γιατί στη ουσία νιώθουν αδύναμοι και με αυτόν τον τρόπο προσπαθούν να νιώσουν καλύτερα με τον εαυτό τους. Πείτε τους επίσης πως οι άνθρωποι που συμπεριφέρονται έτσι στο τέλος μένουν μόνοι, γιατί κανείς δε θέλει να κάνει παρέα με κάποιον που του φέρεται άσχημα. Αν το παιδί σας δέχεται βία στο σχολείο δεν πρέπει να αδιαφορήστε και να σκεφτείτε ότι θα περάσει. Τα βιώματα αυτά θα τα κουβαλάει σε όλη του τη ζωή και είναι πιθανό να του προκαλέσουν διάφορα προβλήματα κοινωνικής, ατομικής και λειτουργικής φύσης. Πρέπει να το στηρίξετε και να το βοηθήσετε να βρει τη δύναμη να το ξεπεράσει.

Έρευνα: Οι περισσότεροι γονείς θεωρούν ότι τα βιντεοπαιχνίδια ενισχύουν τη βία Το θέμα των βίαιων βιντεοπαιχνιδιών εσχάτως έχει επανέλθει στο προσκήνιο (αν και εδώ που τα λέμε δεν έφυγε ποτέ), λόγω των πρόσφατων μαζικών δολοφονιών στην Αμερική. Τα βιντεοπαιχνίδια πάντα ήταν "μαύρο πρόβατο" σε τέτοια θέματα, και συνεχίζουν να είναι όπως φαίνεται. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στην Αμερική, το 75% των γονέων που ερωτήθηκαν, πιστεύει ότι τα βίαια video games συμβάλλουν στη βία. Πάντως, στην έρευνα γίνεται αναφορά και σε άλλους παράγοντες που συμβάλλουν στη βία, όπως για παράδειγμα η έλλειψη επίβλεψης των παιδιών, που μάλιστα οι γονείς θεωρούν νο1 πρόβλημα με ποσοστό 92%.έρευνα

Αιτίες του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός είναι σύνθετο φαινόμενο και στην εκδήλωσή του συμβάλλει η αλληλεπίδραση ατομικών και περιβαλλοντικών παραγόντων. Για ποιούς λόγους ένα παιδί μπορεί να δέχεται επιθέσεις εκφοβισμού και βίας στο σχολείο; Πάρα πολλοί μαθητές σε όλο τον κόσμο δέχονται επιθέσεις εκφοβισμού και βίας στο σχολείο. Το γεγονός, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν κάνει κάτι λανθασμένο που να δικαιολογεί την εκδήλωση τέτοιου είδους συμπεριφορών εναντίον τους. Πολλές φορές στόχος γίνεται το "διαφορετικό", το οποίο μπορεί να αφορά σε οποιοδήποτε ανθρώπινο γνώρισμα, είτε εξωτερικό είτε εσωτερικό. Για παράδειγμα το χρώμα του δέρματος, η εθνικότητα, το φύλο, το βάρος, η σχολική επίδοση, η κοινωνική συστολή. Με την έννοια αυτή ο καθένας μπορεί να γίνει στόχος εκφοβιστικών και βίαιων συμπεριφορών σε κάποια φάση της ζωής του και συνεπώς το συγκεκριμένο φαινόμενο μας αφορά όλους.

 Πρέπει αν το παιδί έχει πέσει θύμα να το πει και να το βοηθήσετε με το κάθε τρόπο που μπορείτε. Και γενικώς άμα δεν φαίνεται καλά να το βοηθήσετε.  Και το παρακάτω βίντεο.  nF0zqo08 nF0zqo08

%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B 4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7/% CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE %B5%CE%AF%CE%BF/%CE%A4%CE% BF- %CF%86%CE%B1%CE%B9%CE%BD%C F%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE %BF-%CF%84%CE%B7%CF%82- %CE%B2%CE%AF%CE%B1%CF%82- %CF%83%CF%84%CE%BF- %CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7% CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C- %CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%C E%B5%CE%AF%CE%BF.html