ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΑ Αποτελεί σπουδαίο μέσο εικαστικής έκφρασης που χρησιμοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα. Ονομάζεται έτσι εξαιτίας των ελαιοχρωμάτων που χρησιμοποιεί.
Advertisements

Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΤΟ ΔΕΡΜΑ Το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του ανθρώπινου σώματος.
ΘΕΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΤΟ ΔΕΡΜΑ
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 2 10/02/2015
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΦΩΤΟΓΗΡΑΝΣΗ.
ΚΥΤΤΑΡΑ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΜΕΛΑΝΙΝΟΚΥΤΤΑΡΑ-ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΕΛΑΝΙΝΗΣ
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Ο οφθαλμικός λοβός έχει
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
2013 ΚΟΣ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑ ΕΑΡΙΝΟ Ε ΞΑΜΗΝΟ 2015 ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗ¨5
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΦΗΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
Μπάνιο.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ - Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΕΠΙΣΗΣ - ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. Με τον όρο αφυδάτωση του δέρματος εννοούμε την απουσία νερού από τις στιβάδες του σε μη παθολογικές καταστάσεις. Ο όρος αφυδάτωση.
Το πορτραίτο μας. Χάρις στην δυνατότητα των σημερινών υπολογιστών μπορούμε σχετικά εύκολα να δημιουργήσουμε ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙΙ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΖΥΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΗΠΙΟ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΧΗΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Είναι δύσκολο, αλλά αν θέλετε να έχετε ένα όμορφο, λαμπερό δέρμα, πρέπει να σταματήσετε το τσιγάρο - όχι μόνο το δικό σας, αλλά και των οικείων σας, διότι.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΠΡΙΣΜΑ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
Εισαγωγικές έννοιες φωτισμού
Τα ένζυμα στα απορρυπαντικά
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Ποιές ενώσεις ονομάζονται δείκτες; Που χρησιμοποιούνται οι δείκτες;
ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΑΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΚΙΓΙΑΖ

ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ 1. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ -Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΟΚΚΩΔΟΥΣ ΜΕΛΑΝΙΝΗΣ ΣΤΑ ΒΑΘΥΤΕΡΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ -Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΑΝΟΕΙΔΟΥΣ, ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΜΕΛΑΝΙΝΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΔΙΑΧΥΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ -Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΟΤΕΝΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΙΝΗ ΣΤΙΒΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΙΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ -Η ΕΡΥΘΡΗ ΧΡΩΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ, Η ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΝΗ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΙΜΟΦΟΡΑ ΑΓΓΕΙΑ

ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ, ΤΟ ΛΙΠΟΣ, ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΩΝ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Η ΜΕΛΑΝΙΝΗ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΧΡΩΣΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΚΙΛΛΕΙ ΑΠΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΕΩΣ ΒΑΘΥ ΚΥΑΝΟ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΙΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΥΚΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΘΕΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ( ΙΚΤΕΡΟ, ΑΝΑΙΜΙΑ, ΚΥΑΝΩΣΗ ΚΛΠ)

2. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ -Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΠΟΙΚΙΛΛΕΙ ΑΠΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΡΟΖ ΜΕΧΡΙ ΚΑΣΤΑΝΟΚΟΚΚΙΝΟ Ή ΑΛΑΒΑΣΤΡΙΝΟ ΜΕ ΜΠΛΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ Ή ΦΑΙΟΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΔΕΡΜΑΤΑ ΨΥΧΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ -Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΤΡΙΝΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΙΒΟΥΑΡ ΚΑΙ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΔΕΡΜΑΤΑ ΘΕΡΜΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ: ΛΕΥΚΟ, ΛΕΥΚΟΡΟΔΙΝΟ, ΡΟΖ, ΜΠΕΖ, ΛΕΥΚΟ ΠΟΥ ΜΠΛΕΔΙΖΕΙ, ΛΕΥΚΟ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΦΑΙΟΠΡΑΣΙΝΟ, ΙΒΟΥΑΡ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΑΝΟΙΧΤΟ Ή ΣΚΟΥΡΟ, ΜΠΕΖ ΑΝΟΙΧΤΟ Ή ΣΚΟΥΡΟ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ, ΧΡΥΣΑΦΙ ΜΠΕΖ.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΗΣ ΒΑΣΗΣ 1. ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ: -ΔΕΡΜΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΘΑΡΟ -ΚΡΕΜΑ ΒΑΣΗΣ ΜΕ ΕΝΥΔΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΔΕΡΜΑΤΟΣ -ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ MAKE UP ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΩΡΙΜΑ ΜΕ ΡΥΤΙΔΕΣ ΔΕΡΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΝΕΙΚΑ -ΔΕΡΜΑΤΑ ΠΟΛΥ ΞΗΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ MAKE UP ΤΥΠΟΥ W/O ΕΝΩ ΤΑ ΠΟΛΥ ΛΙΠΑΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΛΑΔΙ. ΤΑ ΑΚΝΕΙΚΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΝΩ ΤΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΜΕ ΡΥΤΙΔΕΣ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ MAKE UP ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΛΑΔΙ, ΣΕ ΛΕΠΤΟ ΣΤΡΩΜΑ.

Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΗ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ, ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ, ΤΟ ΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ, ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ. ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ.

2. ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ -ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE UP ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΟ. ΤΟ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟ ΧΡΩΜΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΑΣΚΑΣ, ΕΝΩ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΟ, ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΧΡΟΝΙΑ.

-ΑΡΧΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΟΥΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ (ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ Ή ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ)

-Η ΠΡΩΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ -Η ΠΡΩΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΔΥΟ ΜΕ ΤΡΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΟΚΙΜΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. Η ΔΟΚΙΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΦΩΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΧΝΗΤΟ.

-ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΛΩΡΙΔΕΣ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ ΣΑΓΟΝΙΟΥ. ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ. -ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ PH ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΠΟΛΥ ΑΛΚΑΛΙΚΟ PH ΚΑΝΕΙ ΤΟ MAKE UP ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΕΑΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΣΕΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΛΕΧΤΗΚΕ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΘΕΡΜΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ MAKE UP ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥ ΤΟΝΟΥ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΛΙΠΑΡΟΥ.

ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΟΞΙΝΟ PH ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΑΚΕ UP ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Ή ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΨΥΧΡΟ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟ MAKE UP ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ.

ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΙ ΤΟΝΟΙ MAKE UP ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΡΟΖ ΡΟΖ, ΜΠΕΖ- ΡΟΖ, ΜΠΕΖ ΜΕΛΙ, ΒΑΘΥ ΜΠΕΖ, ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΕΖ, ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΠΕΖ, ΜΠΕΖ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΙΒΟΥΑΡ, ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΜΠΕΖ, ΧΡΥΣΑΦΙ ΜΠΕΖ, ΧΡΥΣΟ, ΜΠΕΖ, ΜΠΡΟΝΖΕ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΖΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗΣ: -ΤΟ ΧΡΩΜΑ -Ο ΤΥΠΟΣ -Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ -Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΠΟΥΔΡΑ 1. ΓΕΝΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟ ΛΑΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΛΕΠΤΗ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΟΥΔΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ Ή ΕΛΑΦΡΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ, ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ MAKE UP ΠΙΟ ΜΑΤ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΔΡΟΣΕΡΗ ΟΨΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ MAKE UP ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ.

ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΖ, ΡΟΖ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΗ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥΔΡΑ ΣΕ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΗΜΕΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΝΑ ΑΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ. Η ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥΔΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE UP ΔΕ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΠΛΗΡΩΣ.

ΠΟΥΔΡΕΣ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΒΑΝΤΑΣ, ΕΝΤΟΝΟΥ ΡΟΖ, ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΛΕΒΑΝΤΑΣ ΔΙΝΕΙ ΛΑΜΨΗ ΣΕ ΘΑΜΠΟ ΔΕΡΜΑ, ΕΝΩ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΡΟΖ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΧΛΩΜΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΣΕ ΕΝΤΟΝΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ Ή ΤΗΣ ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΠΟΥΔΡΑΣ. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΛΕΒΑΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΒΡΑΔΥΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΤΗΣ ΛΕΒΑΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΟ ΦΩΤΙΣΜΟ ΕΝΩ ΤΟ ΡΟΖ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΕΧΝΗΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ.

ΕΙΝΑΙ ΜΑΤ ΚΑΙ ΙΡΙΔΙΖΟΥΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤ ΚΑΙ ΙΡΙΔΙΖΟΥΣΕΣ. ΟΙ ΜΑΤ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΗΜΕΡΑΣ ΕΝΩ ΟΙ ΙΡΙΔΙΖΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΒΡΑΔΥΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ. ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΥΣΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΗΜΕΝΙΕΣ ΠΟΥΔΡΕΣ, ΓΙΑ ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΙΡΙΔΙΖΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.

2. ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΟΥΔΡΑΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΟΥΔΡΕΣ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΥΣΙΕΣ ΟΡΥΚΤΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΟΠΩΣ Ο ΤΑΛΚΗΣ, Ο ΚΑΟΛΙΝΗΣ, ΤΟ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΑΣΒΕΣΤΙΟ, ΤΟ ΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΥ. ΤΑ ΟΞΕΙΔΙΑ ΤΙΤΑΝΙΟΥ ΚΑΙ Η ΜΙΚΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΑΜΨΗ.ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΩΧΡΕΣ (ΓΑΙΩΔΕΙΣ ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ). ΣΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΝΕΣ ΑΠΟ ΜΕΤΑΞΙ, ΚΑΛΕΝΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΛΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ.

ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΞΗΡΑ ΚΑΙ ΩΡΙΜΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΥΔΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΚΑΨΟΥΛΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ. ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΖΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗΣ: -Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ -Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ -ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ