Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Advertisements

Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Μια πρωτοβουλία online εκπαιδευτικής συνεργασίας που συνδέει σχολεία και γκαλερί από όλο τον κόσμο και υλοποιείται από την Tate Modern ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Δημιουργική Απασχόληση
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΣΕΑ-ΤΠΕ Κ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
«Μ΄ ένα Αστέρι κι ένα Μύθο την Ευρώπη θα γνωρίσω» 2 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Τπε και γλώσσα.
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΓΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Τ4Ε ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Ο ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και ένα από Βουλγαρία καθώς πήραμε μέρος στο πρόγραμμα etwinning – εικαστικό εργαστήρι – χειροτεχνίες.

Η προώθηση της συνεργατικής μάθησης, της γραφής και της δημιουργίας μέσα από το περιβάλλον κοινωνικής δικτύωσης e-twinning.

1. Εμπλοκή σε συνεργατικές δραστηριότητες κάνοντας χρήση εργαλείων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ) μέσω του προγράμματος etwinning. 2. Ανάπτυξη της δημιουργικότητας και φαντασίας των παιδιών. 3. Εμπλουτισμός του προφορικού λόγου. 4. Ν ανακαλύψουν, να δημιουργήσουν, να συγκινηθούν και να απολαύσουν την διαδρομή αυτή μέσα από εικαστικές δράσεις, γραφή, αφήγηση, λογοτεχνία και τέχνη. 5. Να ενισχύουν την συνεργατικότητα τους μέσα από την επαφή και την επικοινωνία. 6. Μέσα από διαδικτυακές δραστηριότητες και συναντήσεις ενταγμένες στο πρόγραμμα e- twinning τα παιδιά δημιούργησαν και στην συνέχεια οι συνεργαζόμενες νηπιαγωγοί παρουσίασαν τη δουλειά τους με σύγχρονα εργαλεία όπως: twin space, , άλλα λογισμικά ( PowerPoint, φυτογραφίες), ημερολόγιο του έργου, φόρουμ.

Στην συνεχεία το καθένα έφτιαξε τη δική του «παράξενη», « διαφορετική» βροχή σε Α4 με τίτλο «τι βρέχει στο δικό μας ουρανό».

Είδαμε στον Η/Υ κι άλλα έργα του P. Μαγκριτ. Προσπαθώντας να εξηγήσω τον ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟ, τους είπα ότι ο Μαγκριτ κάνει το μυαλό και την φαντασία μας να γυρίζει, να σκεφτόμαστε φανταστικούς συνδυασμούς εικόνων και πραγμάτων, σαν να βλέπουμε όνειρο.

Χωρισμένα σε ομάδες έκοψαν εικόνες από περιοδικά και ζωγράφισαν αγαπημένα πράγματα

Μια βροχερή μέρα βγήκαμε από την τάξη: περπατάμε στη βροχή, είδαμε τα βρεγμένα παιχνίδια μας.

Μέσα στη τάξη ξαπλώσαμε στο πάτωμα και «παίξαμε» με τους ήχους της βροχής στα δάχτυλα, στα χέρια…με ήρεμη μουσική στην αρχή και μετά πιο έντονη …που ξύπνησε την φαντασία μας …κι έβρεχε καρδουλοβροχή, μηλοβροχή κ.α

Κατά τη διάρκεια υλοποίησης των δράσεων χρησιμοποίησα δρόμους γνωστούς για τα παιδιά όπως της μουσικής, της δραματοποίησης, των εικαστικών, της γραφής, του θεατρικού παιχνιδιού. Τα παιδιά έμαθαν και συνειδητοποίησαν τρόπους καλύτερης επικοινωνίας με τους γύρω τους αλλά και σε ευρύτερο επίπεδο, καθώς και την αξία της συνεργασίας. Το συγκεκριμένο project αποτέλεσε ένα λιθαράκι στην καλύτερη επικοινωνία των παιδιών που είναι τόσο σημαντική για την καλύτερη και ομαλή ανάπτυξή τους.