ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
…από μικρούς συγγραφείς
Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΑΧΝΕΣ ΤΗΣ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Όταν οι υποθέσεις και τα θέματα της καθημερινότητάς σας γίνουν τόσα πολλά,
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Οι ταξιδιώτες του Β2 «….Βγαίνοντας από το σχολείο»
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Καλή διασκέδαση. Η πάπια που ψήθηκε Κάποτε, σε μία μακρινή λίμνη, υπήρχε μία πάπια που αποφάσισε να βρει την τύχη της μακριά από το σπίτι της και τους.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Δημιουργικές εργασίες για τη φιλία Ε΄ τάξη
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠ’ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
 Η ειρήνη αποτελεί φυσική κατάσταση στην κοινωνική ζωή του ανθρώπου κατά την οποία οι σχέσεις λειτουργούν αρμονικά και χωρίς βίαιες αντιπαραθέσεις. Επιδιώκεται.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΜΙΝ ΒΛΑΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΡΗΤΣΩΤΑΚΗΣ
Ο γιος του παπά της ενορίας, μόλις πήρε την άδεια οδήγησής του, και ρώτησε τον πατέρα του αν θα μπορούσε να οδηγεί και αυτός το αμάξι της οικογένειας.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Το μοναχικό σκυλάκι Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies Συγγραφείς: Οι μαθητές.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
2. Στον Αίολο, στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚ.ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΗ & ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ KAI OI ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΠΛΟΥΧΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΣΥΓΓΡΑΦΗ & ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ KAI OI ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΠΛΟΥΧΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Μια χειμωνιάτικη μέρα στο Χαλέπι της Συρίας, ο Μεξάν και η οικογένειά του καθώς έπαιρναν το πρωινό τους, άκουσαν σειρήνες πολέμου. Αμέσως μετά μια βόμβα έσκασε στην σκεπή του σπιτιού τους… Το μικρό αρκουδάκι

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Μόνο ο Μεξάν κατάφερε να βγει ζωντανός μέσα από τα συντρίμια. Έχοντας για συντροφιά το μικρό του αρκουδάκι, τρέχει και βγαίνει στους δρόμους της πόλης. Το σκοτάδι απλώνεται παντού και η καρδούλα του Μεξάν κοντεύει να σπάσει από τον φόβο και την αγωνία. Φτάνει στην πλατεία, όπου οι γονείς του κάθε Κυριακή τον κερνούσαν παγωτό χωνάκι και συναντούσε τους φίλους του για παιχνίδι. Δεν βλέπει κανέναν!

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Τα μάτια του γεμίζουν δάκρυα! Ένας κύριος τον πλησιάζει και του απλώνει το χέρι. Το πρόσωπο του Μεξάν φωτίζεται. Είναι ο κ. Ναθαναήλ, συνάδελφος του μπαμπά του που του είχε κάνει δώρο το μικρό αρκουδάκι. Τον αγκαλιάζει και τον ακολουθεί.

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Χωρίς να ξέρει που πάνε, μετά από πολλές μέρες φτάσανε κατάκοποι στα παράλια της Τουρκίας. Εκεί συνάντησε πολλούς συμμαθητές και φίλους του. Κανένας τους όμως δεν είχε όρεξη για παιχνίδι. Το μόνο που όλοι επιθυμούσαν ήταν να μπουν σε μια βάρκα και να ταξιδέψουν μακριά…

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Πρόσφυγας!

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Ο Μεξάν ξύπνησε από τις φωνές. Ένιωθε το σώμα του μουσκεμένο κι άκουγε γύρω του φωνές. Κάποιοι προσπα- θούσαν να βγάλουν τα νερά που έμπαιναν στη βάρκα τους. Χωρίς να το καταλάβει βρέθηκε στη θάλασσα μαζί με το αρκουδάκι του και φορώντας ένα πορτοκαλί γιλεκάκι.

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Ήταν τόσο παγωμένος όταν το τράβηξε ένα χέρι και τον έβγαλε στη στεριά. Άρχισε να ψάχνει τον κ. Ναθαναήλ, μα πουθενά… Πριν καλά καλά το καταλάβει βρέθηκε σε έναν χώρο που έμοιαζε με στρατόπεδο κι είχε πολλές σκηνές. Μπήκε σε μία, αγκάλιασε το αρκουδάκι του και αποκοιμήθηκε!

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Μετά από λίγες μέρες ήρθε και πήρε τον Μεξάν μαζί με τους συμπατριώτες του ένα μεγάλο καράβι. Τίποτα δε του θύμιζε το πρώτο του ταξίδι με τη βάρκα…

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Κατέβηκαν σε ένα μεγάλο λιμάνι που έμαθε ότι το λέγανε Πειραιά. Εκεί τον πλησίασε ένας άγνωστος κύριος. - Πώς σε λένε; τον ρώτησε. - Μεξάν, απάντησε τότε ο μικρούλης. - Μη φοβάσαι, εμείς θα σε φροντίσουμε, του είπε ο κύριος με την άσπρη στολή και χάιδεψε το αρκουδάκι του.

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Το κουδούνι χτύπησε και η πόρτα του σχολείου άνοιξε για όλα τα παιδιά. Ανάμεσα τους και ο Μεξάν. Η πρώτη του μέρα στο σχολείο ήταν πολύ δύσκολη! Ένιωθε ότι όλοι τον αποφεύγουν και τον δείχνουν κοροϊδευτικά. Τη δεύτερη μέρα ένα κοριτσάκι, η Ευτυχία, τον πλησίασε και τον ρώτησε: Στο σχολείο

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ - Από πού κατάγεσαι; - Από τη Συρία, απάντησε ο Μεξάν. - Θες να κάνουμε παρέα; - Ναι, απάντησε ψιθυριστά ο Μεξάν και χαμογέλασε. Τότε μπήκε στη μέση ένα αγόρι της τάξης, ο Σπύρος και είπε στην Ευτυχία:

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ - Μην κάνεις παρέα μαζί του. Κοίτα πόσο διαφορετικός είναι και τι περίεργα που μιλάει! - Και τη σημασία έχουν όλα αυτά; κι αυτός παιδί είναι σαν κι εμάς, απάντησε η Ευτυχία νευριασμένα. Η δασκάλα της τάξης, η κυρία Γιουνισεφ, ανακοίνωσε στους μαθητές ότι ο Μεξάν είναι πρόσφυγας από τη Συρία και ότι στη χώρα του γίνεται πόλεμος που ανάγκασε πολλούς ανθρώπους να εγκαταλείψουν το σπίτι τους, τη δουλειά και τους φίλους τους για να βρουν ένα μέρος που δεν καταπατώνται τα δικαιώματά τους.

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Πρόσφυγες είναι σήμερα χιλιάδες παιδιά και μεγάλοι, που υποχρεώνονται να φύγουν από την πατρίδα τους, γιατί κινδυνεύει η ζωή τους… Ζητούν ένα στοργικό βλέμμα, ένα φιλικό χέρι, λίγο ζεστό φαγητό, έναν καλό λόγο είπε η κ.Γιουνισεφ με τρεμάμενη φωνή. Κάποιοι όμως, μιλούν σκληρά ή κοροϊδευτικά γι’ αυτούς.

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Στο διάλειμμα ο Σπύρος έτρεξε να συναντήσει τον Μεξάν. - Συγνώμη Μεξάν για τη συμπεριφορά μου, του είπε σκύβοντας το κεφάλι του. - Σε συγχωρώ, του απάντησε ο Μεξάν και δώσαν τα χέρια.

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Γλυκό του κουταλιού!

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Ένα απόγευμα του καλοκαιριού ο Μεξάν, η Ευτυχία και ο Σπύρος συναντήθηκαν στο πάρκο δίπλα στο σχολείο τους. Την προσοχή τους τράβηξε μια ασπρόμαυρη γάτα, παιχνιδιάρα που ήταν φιλική μαζί τους. Χωρίς να το καταλάβουν, άρχισαν να την ακολουθούν και βρέθηκαν σε μια ωραία αυλή.

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Η γάτα τρέχει και τυλίγεται στα πόδια της κυρίας Αλίκης, που εκείνη τη στιγμή πότιζε τα λουλούδια. Μόλις είδε τα παιδιά, τους χαμογέλασε και τους πρότεινε να καθίσουν ρίχνοντας το βλέμμα της στο μικρό αρκουδάκι του Μεξάν. Η Ευτυχία είπε στην κυρία Αλίκη ότι ο Μεξάν είναι πρόσφυγας από τη Συρία και το αρκουδάκι είναι το μόνο πράγμα που έχει από την πατρίδα του…

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Η κυρία Αλίκη σηκώθηκε και για κάμποση ώρα χάθηκε στο κουζινάκι της αυλής. Όταν επέστρεψε κρατούσε έναν δίσκο με γλυκό του κουταλιού. Κέρασε τα τρία παιδιά και με τρεμά- μενη φωνή τους είπε πως και η ίδια είναι πρόσφυγας από τη Σμύρνη και το μόνο πράγμα που έχει από την πατρίδα της είναι η παιδική ανάμνηση του γλυκού του κουταλιού που την κερνούσε η γιαγιά της τα απογεύ- ματα…

ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Αποστολίδης Άγγελος Δημητρίου Νικόλαος Δούκα Γεωργία Ζάρου Μελίνα Θεοδοσίου Αφροδίτη Κοΐδης Κωνσταντίνος Μπέλλη Μαρία Παπαδόπουλος Αθ. Σαββόπουλος Αθανάσιος Συμεωνίδης Δημήτριος Τοπάλης Νικόλαος Χαλίδη Κλεονίκη Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Μπλούχου Στεφανία Δάικου Μαρία Δούκα Άννα Δούκας Χρίστος Ζάρου Μαρία Καλδάνη Φωτεινή Λουκά Δέσποινα Μπότση Αναστασία Ρούφας Νικόλαος Σκλιάς Άγγελος Ταλλίδης Θωμάς Τσουρίλας Νικόλαος Μαθητές της Δ΄ τάξης: Τεχνική Επιμέλεια Δούκας Δημήτρης