ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2016 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Προώθηση / Επικοινωνία
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1 2 Στην αγορά συμμετέχουν πολλοί αγοραστές και πωλητές Τα προσφερόμενα.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
Τιμές Μεταφοράς.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Βασικοί στόχοι χρήσης της υπηρεσίας -...χρησιμότητα -ή-ή -...απόλαυση!

Χαρακτηριστικά της υπηρεσίας -Είναι άυλες -Είναι αδιαχώριστες ως προς τον τόπο και το χρόνο της παραγωγής τους και χρήσης τους -Ο καταναλωτής αποτελεί μέρος της παραγωγικής διαδικασίας -Ο πωλητής αποτελεί μέρος της υπηρεσίας -Δεν αποθηκεύονται και δεν διατηρούνται -Η πώληση δεν προϋποθέτει μετάβαση κυριότητας αλλά αμοιβή χρήσης -Πρώτα πωλούνται και μετά παράγονται -Διαφορετικό επίπεδο ποιότητας λόγω της εμπλοκής των ατόμων στην παροχή τους

Τυπολογία υπηρεσιών βάσει διάρκειας ζωής

Δυσκολίες δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις υπηρεσίας -Είναι άυλες, άρα ελάχιστη διαφοροποίηση -Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου προστασία ευρεσιτεχνίας -Ελάχιστοι φραγμοί εισόδου σε ανταγωνιστές -Δυσκολία ελέγχου σημείου προσέγγισης με τον πελάτη -Δεν αποθηκεύονται και δεν διατηρούνται -Η ποιότητα της υπηρεσίας δεν είναι σταθερή -Δυσκολία βελτίωσης της παραγωγικότητας και μείωσης τελικού κόστους

Άρα το Μείγμα μάρκετινγκ...  4 Ps + 1 -Product (Προϊόν) -Price(Τιμή) -Place(Τόπος) -Promotion(Προώθηση) -Personnel (Προσωπικό) εμπλουτίζεται με...  + 2 -Physical evidence(Φυσική υπόσταση) -Processes(Διαδικασίες)

Μείγμα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Προϊοντικές αποφάσεις για Υπηρεσίες -Εξωτερικός χώρος εγκαταστάσεων (parking, σήμανση…) -Εσωτερικός χώρος (διακόσμηση, σήμανση, φωτεινότητα, θερμοκρασία...) -Χειροπιαστά στοιχεία (φυλλάδια, στολή προσωπικού, έγγραφα...) -Ποιός είναι ο Κύριος Στόχος ; -Να γίνει το προϊόν πιο «ΥΛΙΚΟ»! -....και το πετυχαίνουμε με την δημιουργία «Φυσικών Αποδείξεων» (Physical Evidence)

Αποφάσεις για την Βασική Υπηρεσία (core service) 1.Ποιά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της ; 2.Σε ποιά λειτουργικά χαρακτηριστικά θα δώσει έμφαση ; 3.Πόσο μπορεί να τα διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό ; 4.Ποιές διαδικασίες θα σχεδιάσει για την καλύτερη παροχή των υπηρεσιών ;

Αποφάσεις για την ποιότητα 1.Χειροπιαστά στοιχεία (σύγχρονος εξοπλισμός, ελκυστικές εγκαταστάσεις, περιποιημένοι εργαζόμενοι, ελκυστικά φυλλάδια) 2.Αξιοπιστία (παροχή υπηρεσιών εντός χρόνου, χωρίς σφάλματα, ενδιαφέρον επίλυσης προβλημάτων, διατήρηση αρχείων)

Αποφάσεις για την ποιότητα 3.Αίσθημα σιγουριάς (συμπεριφορά των εργαζομένων που αποπνέει σιγουριά, αίσθημα ασφαλείας κατά τις συναλλαγές, ευγένεια, γνώσεις εργαζομένων) 4.Ανταπόκριση (πληροφόρηση σχετικά με το χρόνο παροχής της υπηρεσίας, άμεση και ταχεία εξυπηρέτηση, προθυμία) 5.Ενσυναίσθηση (ξεχωριστό ενδιαφέρον για τις ατομικές ανάγκες, εξυπηρετικές ώρες εργασίας, προσωπικό ενδιαφέρον, λειτουργία με βάση τα συμφέροντα του πελάτη

Το «λουλούδι» των Υπηρεσιών

Το «λουλούδι» των Υπηρεσιών - επεξήγηση Το Βασικό Προϊόν (υπηρεσία) καλύπτει την ανάγκη του καταναλωτή, δίνοντάς του το όφελος από τη χρήση της υπηρεσίας που αυτός επιθυμεί. Άλλα χαρακτηριστικά («πρόσθετες υπηρεσίες») που σχετίζονται με την παροχή της βασικής υπηρεσίας, χωρίς όμως απαραίτητα να περιλαμβάνονται στο βασικό όφελος για τον πελάτη, μπορούν να ενισχύσουν την ικανοποίησή του και κατα συνέπεια, την ανταγωνιστικότητα του παρόχου της υπηρεσίας. Τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να χωριστούν σε 2 ομάδες, ως ακολούθως :

Ο ρόλος των «πρόσθετων υπηρεσιών» Υπηρεσίες Διευκόλυνσης Υπηρεσίες Μεγέθυνσης Πληροφόρηση Παραγγελιοληψία Χρέωση Πληρωμή Συμβουλές Φιλοξενία Ασφάλεια Ειδικές Υπηρεσίες

Το «λουλούδι» των Υπηρεσιών - επεξήγηση Η πρώτη ομάδα (υπηρεσίες διευκόλυνσης) κάνει πιο εύκολη την πρόσβαση του πελάτη στην υπηρεσία του παρόχου. Επομένως, ο πάροχος εξασφαλίζει την προτίμηση των πελατών και αυξάνει την ανταγωνιστικότητά του. Η δεύτερη ομάδα (υπηρεσίες μεγέθυνσης) αυξάνουν το «κέρδος» του πελάτη απο τη χρήση της υπηρεσίας, με συνέπεια να αυξάνεται η ικανοποίησή του, πράγμα το οποίο οδηγεί και πάλι στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας του παρόχου.

Παράδειγμα :Το «λουλούδι» των Υπηρεσιών σε ένα εστιατόριο