ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ? Η όξινη βροχή είναι οτιδήποτε πέφτει από τον ουρανό πάνω στον πλανήτη μας : η βροχή, το χιόνι, η υγρασία κτλ. Και που είναι ΑΦΥΣΙΚΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΝΕΡΟ.
Advertisements

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Λασκαρίδου Λίνα Ζαχαριάδου Αναστασία Αϊδινίδου Εύη Ζαχαριάδου Εύα Μυρτολλάρι Όλγα.
Όξινη βροχή και τα προβλήματα της
ΤΟ ΝΕΡΟ Κύκλος του νερού και Λειψυδρία.
Η εξασθένηση της στιβάδας του όζοντος
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
Δ11: Ερωτήσεις αλάτων Ένα διάλυμα Δ1 περιέχει θειικό οξύ. Ένα διάλυμα Δ2 περιέχει υδροξείδιο του βαρίου. Α. Να γράψετε τον τύπο του οξέος και την χημική.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Μιχάλης Κοτσιράκης Γ΄1 Καθηγήτρια: κα Αραπάκη. ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.
TO ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΡΟΧΗΣ
pH εκφράζει πόσο όξινο είναι ένα διάλυμα
Οξέα … συνέχεια… 1.3 Η κλίμακα pH ως μέτρο οξύτητας
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4 Εδαφικοί Πόροι
Όξινη βροχή.
Συντονίστρια-Παρουσιάστρια:
Φωτοχημικό νέφος 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ
Βροχή ΤΟ ΝΕΡΟ σταγόνα Βροχή χαλάζι χιόνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Ο κύκλος του νερού (εργασία για το μάθημα της χημείας)
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Μιχαηλίδου Αργυρώ Πολυνού Λίτσα Πολυνού Λιάνα
Ποιοτική και ποσοτική αλλοίωση της σύστασης ή της μορφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος με αποτέλεσμα τη διατάραξη.
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Η όξινη βροχή δημιουργείται από την αντίδραση
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΡΟΧΗΣ…
ΡΥΠΑΝΣΗ Ρύπανση είναι η επιβάρυνση του περιβάλλοντος με κάθε παράγοντα (ΡΥΠΟ) πού έχει βλαπτικές επιδράσεις στους οργανισμούς Στους ρύπους ανήκουν: Συγκεκριμένες.
ΟΞIΝΗ ΒΡΟΧΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΜΑ:ΟΞΥΝΗ ΒΡΟΧΗ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(4215)
Θέμα:“Προστατεύοντας την Ελλάδα από την όξινη βροχή”
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
Φωτοχημικό νέφος.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ο κύκλος του νερού. Μαλαματή Βελώνη Α.Μ:4190 Ο Κύκλος του νερού.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΤΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ Α.Ε.Μ.: 3874
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Μελετη Περιβαλλοντοσ Κόμη Νίκη Ο κύκλος του νερού.
Η παρουσίαση του κύκλου του νερού
Χουρεμίδου Παρθένα-Ιουλία
Προστατεύοντας την Ελλάδα από την όξινη βροχή
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Ονόματα μαθητών: Τζινευράκη Ειρήνη Τσάχαλη Ειρήνη
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Ο κύκλος του νερού
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ ΟΡΙΣΜΟΣ: Με τον όρο όξινη βροχή ονομάζουμε όλες τις ατμοσφαιρικές κατακρημνίσεις (δηλ. η βροχή, το χιόνι, το χαλάζι) οι οποίες έχουν pH (ενεργό.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Γεωργία Ταμβάκη
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Ο κύκλος του νερού ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ο κυκλος του νερου.
ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΝΕΡΟΥ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Ο κύκλος του νερού Γεωργία Μπάρπα Ο κύκλος του νερού.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4 Εδαφικοί Πόροι
Ο κύκλος του νερού Φυσική
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Ομάδα T-4: Ηλίας Παπαδόπουλος Κων/νος Παπαδόπουλος.
Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ? Η όξινη βροχή είναι οτιδήποτε πέφτει από τον ουρανό πάνω στον πλανήτη μας : η βροχή, το χιόνι, η υγρασία κτλ. Και που είναι ΑΦΥΣΙΚΑ ΟΞΙΝΑ.

Από τι δημιουργείται η όξινη βροχή? Η όξινη βροχή δημιουργείται από την αντίδραση του διοξειδίου του θείου και των οξειδίων του αζώτου με τους υδρατμούς στα σύννεφα. Η αντίδραση αυτή δημιουργεί Θειικό και νιτρικό οξύ.

Η ΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΡΟΧΗΣ : Την δραστικότητα της όξινης βροχής την μετράμε με την κλίμακα PH. Όσο πιο μικρή είναι η τιμή του PH, τόσο πιο όξινη είναι η βροχή.

ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ PH ΤΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΡΟΧΗΣ : Το καθαρό νερό : PH=7 H φυσιολογική βροχή : PH= 5,5 Η όξινη βροχή : PH < 4,5 Η πιο έντονη βροχόπτωση έγινε το έτος 2000 στις Η.Π.Α με : PH= 3,1

ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΡΟΧΗΣ : Η όξινη βροχή προσβάλλει : α)Μέταλλα και δομικά υλικά β)Λίμνες/υδρόβιους οργανισμούς γ)την χλωρίδα δ)την ορατότητα ε)την υγεία των ανθρώπων

ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΛΩΡΙΔΑ : Στην Σουηδία το 1970 σε λίμνες η οξύτητα ξεπέρασε τα φυσικά όρια και το πλήθος των ψαριών μειώθηκε σημαντικά.

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΡΟΧΗΣ

Σπέρματα φασολιών δύο εβδομάδες μετά τη φύτρωσή τους. Για το πότισμά τους χρησιμοποιήθηκε νερό βρύσης (Α) και διάλυμα ξυδιού (Β).

ΠΟΔΗΛΑΤΟ Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών τουόχημα

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Επίσης, θα θέλαμε να δώσουμε τις δικές μας προτάσεις και λύσεις για καλύτερους ποδηλατοδρόμους, όπως:

1)Διαχωριστής λωρίδων από πολυουρεθάνιο για τη επισήμανση λωρίδων κυκλοφορίας ειδικών κατηγοριών σχημάτων (λεωφορεία, ποδήλατα, ταξί κλπ)

2) Διαχωριστής λωρίδων από πολυουρεθάνιο, διαφόρων τύπων και μεγεθών, παρόμοιος με τον παραπάνω, με την διαφορά ότι υπάρχει δυνατότητα προσθήκης στο σώμα των λωρίδων, ελαστικών κυλίνδρων ή εύκαμπτων πτερυγίων με επικολλημένες αντανακλαστικές ταινίες.

3)Ειδικά τεμάχια -σημάδια που τοποθετούνται στο οδόστρωμα με βύσματα, κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας πολυουρεθάνη.

4)Ηλιακό φως τεχνολογίας LED με πολυκαρμπονική επιφάνεια για υψηλή αντοχή.

Άλλη μία πρόταση είναι η εκπαίδευση για την οδήγηση ποδηλάτου από μικρή ηλικία.

Για να μπορούν οι ποδηλάτες να κυκλοφορούν με ασφάλεια θα πρέπει να εκπαιδεύονται. Προτείνουμε λοιπόν τα παιδιά μόλις τελειώνουν το δημοτικό να εκπαιδεύονται σε πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής και να παίρνουν δίπλωμα ποδηλάτου.