«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Osez en Français – Τολμήστε στα Γαλλικά Με άξονα τον κύριο στόχο του γλωσσικού μαθήματος που είναι η επικοινωνία και ο διαπολιτισμικός διάλογος και με.
Ενιαίο Ολοήμερο Γιόλου
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Γ) Μετά από το Μουσείο Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων.
Μετά την επίσκεψη.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
26η Φεβρουαρίου 2009 Μέρα δημιουργικότητας και καινοτομίας ( στα πλαίσια του έτους δημιουργικότητας και καινοτομίας) Επιθεώρηση Φυσιογνωστικών / Βιολογίας.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Α Π Ο Τ Ο Λ Η Σ Σ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ Παρατηρούμε και σημειώνουμε Αξιοποιούμε τη λίστα των ονομάτων Προχωρούμε σε ανάλυση και σύνθεση των γραφημάτων.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μουσειοπαιδαγωγικα Προγραμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί»  Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αξιοποιήσουν διαθεματικά το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, με εμπλοκή και των υπόλοιπων εκπαιδευτικών του τμήματος για την ετοιμασία δημιουργικών εργασιών και τη συγκέντρωση οποιουδήποτε άλλου υλικού (φωτογραφίες, κατασκευές, ψηφιακό υλικό κ.ά.).  Οι δημιουργικές εργασίες και άλλο σχετικό υλικό μπορούν να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της «Εβδομάδας Μουσειακής Αγωγής» ή σε άλλη εκδήλωση που θα προγραμματιστεί στο χώρο του σχολείου.  Οι δημιουργικές δραστηριότητες μπορούν να γίνουν στα πλαίσια διαφόρων μαθημάτων του αναλυτικού προγράμματος. Μετά την Επίσκεψη

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Πιο κάτω προτείνονται ενδεικτικά παραδείγματα δραστηριοτήτων σε μερικά από τα γνωστικά αντικείμενα. Ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώσει και άλλες δικές του δραστηριότητες. ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Ετοιμασία project ή μικρών μελετών με ποικίλα θέματα όπως: Τα κάστρα του τόπου μας, Ιστορική αναδρομή του κάστρου της Λεμεσού Μελέτη των συνεχών γεωγραφικών αλλαγών στην περιοχή του Κάστρου όπως: Την κλιματική αλλαγή, την αλλαγή του φυσικού περιβάλλοντος, τη μετανάστευση, την αστικοποίηση, την τουριστική ανάπτυξη, τη σύνθεση πληθυσμού, την επέκταση και ανάπλαση της πόλης, τις ανθρώπινες δραστηριότητες στο χώρο και το χρόνο. Ιστορία Γεωγραφία

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Συγγραφή μικρών κειμένων με θέματα όπως:  Η ιστορία ενός ιππότη και μιας πριγκίπισσας.  Ένας γάμος στο εκκλησάκι του μεσαιωνικού κάστρου.  Τράβα νήμα και κλωστή …, η δική μου ιστορία να ακουστεί.  Ένας άρχοντας / μια αρχόντισσα, ένας στρατιώτης ή ένας εργάτης / μια εργάτρια διηγείται πώς περνά τη μέρα του / της στο κάστρο.  Η επίσκεψη μου στο μουσείο.  Ένας / μια αρχαιολόγος περιγράφει την τελευταία του /της ανασκαφή. Γλωσσικές Δραστηριότητες

 Ένα μουσειακό αντικείμενο ζωντανεύει.  Ο Καραγκιόζης και η παρέα του επισκέπτονται το κάστρο.  Μια φορά κι ένα καιρό… στο κάστρο.  Συνέντευξη με τον φύλακα του κάστρου.  Συνέντευξη ενός /μιας δημοσιογράφου από τα παιδιά που επισκέφθηκαν το κάστρο. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν διάφορα έργα τέχνης χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε υλικά και διάφορες τεχνικές με τα πιο κάτω θέματα:  Το κάστρο της Λεμεσού  Το δικό μου κάστρο  Σκηνές από τη ζωή στο κάστρο  Το κάστρο πολιορκείται  Οι ιππότες του κάστρου  Το κτίσιμο του κάστρου Εικαστική Αγωγή

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ)  Ένα οικόσημο  Αφίσα για το κάστρο της Λεμεσού  Μεσαιωνικά γραμματόσημα  Πανοπλίες ιπποτών  Το νόμισμα της εποχής.  Αγγεία με παραστάσεις εμπνευσμένες από το Μουσείο.  Ευχετήριες κάρτες διακοσμημένες με μεσαιωνικά μοτίβα από το Μουσείο.  Εικονογράφηση μικρών ιστοριών για τα κατορθώματα φανταστικών ιπποτών.

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Τα παιδιά μπορούν να ασχοληθούν με τα πιο κάτω θέματα:  Ο δεκάλογος του επισκέπτη που επιδεικνύει σωστή συμπεριφορά μέσα στο κάστρο.  Ταξίδι στον κόσμο των συναισθημάτων μέσα από τη συμμετοχή μου στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, στο κάστρο.  Εισηγήσεις για βελτίωση του κάστρου ώστε να είναι προσβάσιμο προς όλους τους ανθρώπους.  Το μενού της ημέρας στο κάστρο - παραδοσιακές συνταγές από τα μεσαιωνικά χρόνια. Αγωγή Υγείας

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί»  Υγιεινά πιάτα για το βασιλικό γλέντι.  Δημιουργία φανταστικών συνταγών.  Συλλογή στοιχείων και εικόνων για τα μαγειρικά σκεύη της εποχής.  Η αξία της συνεργασίας στη ζωή των ιπποτών.  Οι ενδυμασίες της μεσαιωνικής εποχής και σύγκριση τους με τις σημερινές  Συλλογή με τις ενδυμασίες της εποχής

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Κλείσιμο – Αξιολόγηση - Απολογισμός Τα παιδιά μπορούν: - Να ζωντανέψουν μια σκηνή από το Κάστρο - Να πάρουν συνέντευξη ως δημοσιογράφοι από τα παιδιά που επισκέφθηκαν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα - Να παρουσιάσουν «παγωμένες εικόνες» από τη ζωή του Κάστρου - Να αναπαραστήσουν μια μέρα από τη ζωή των ιπποτών Θεατρική Αγωγή

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Με άχρηστα και άλλα υλικά τα παιδιά δημιουργούν κατασκευές με τα πιο κάτω θέματα:  κάστρα  καταπέλτες  κανόνια  πολιορκητικές μηχανές και πολιορκητικοί κριοί  πανοπλίες και οικόσημα  παντογνώστες με κάστρα της Κύπρου Σχεδιασμός και Τεχνολογία

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Κλείσιμο – Αξιολόγηση - Απολογισμός Τα παιδιά μπορούν να ασχοληθούν με τα πιο κάτω:  Ακρόαση μεσαιωνικής μουσικής  Έρευνα και εντοπισμός των μουσικών οργάνων του Μεσαίωνα  Αξιοποίηση του τραγουδιού του Εκπαιδευτικού Προγράμματος: «Τράβα νήμα και κλωστή…»  Απλές ενορχηστρώσεις με κρουστά μουσικά όργανα  Μελοποίηση αυτοσχέδιων μικρών ποιημάτων σχετικών με το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Μουσική

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Κλείσιμο – Αξιολόγηση - Απολογισμός Τράβα νήμα και κλωστή Τράβα νήμα και κλωστή, τράβα νήμα και κλωστή ιστορία ν΄ ακουστεί, μες του κάστρου τη σιγή, ο ιππότης μας καλεί… Δαχτυλίδι και κλειδί, δαχτυλίδι και κλειδί κι, ένα κοφτερό σπαθί, του ιππότη η ψυχή, έχει ελευθερωθεί. Τράβα νήμα και κλωστή…..

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν:  Ποιήματα  Γρίφους - αινίγματα  Ημερολόγιο  Εφημερίδα - περιοδικό  Τουριστικό οδηγό  Γωνιά του μουσείου Άλλες Δημιουργικές Δραστηριότητες

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Κλείσιμο – Αξιολόγηση - Απολογισμός Φωτογραφίες από εργασίες παιδιών

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Κλείσιμο – Αξιολόγηση - Απολογισμός

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Κλείσιμο – Αξιολόγηση - Απολογισμός

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Κλείσιμο – Αξιολόγηση - Απολογισμός

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Κλείσιμο – Αξιολόγηση - Απολογισμός

ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Μες του κάστρου τη σιγή, ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ιστορία ν΄ ακουστεί» Συγγραφή / Σκηνοθεσία Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν’ ακουστεί…»: Ελένη Χ. Μανώλη και Διαμάντω Σολομωνίδου - Ζησιμίδη, Σύμβουλοι Μουσειακής Αγωγής Οργάνωση και παρουσίαση ύλης: Τερέζα Λαμπριανού, Επιθεωρήτρια Δημοτικής Εκπαίδευσης Διαμάντω Σολομωνίδου - Ζησιμίδη και Όλγα Οικονομίδου, Σύμβουλοι Μουσειακής Αγωγής