« ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ » A.XA ΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK ΚΥΠΡΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.  Το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι ενσωματωμένο στη Βάση Δεδομένων Εξοπλισμού Σχολειών.  Έχει σκοπό να διατηρεί το ωρολόγιο.
Advertisements

Εισαγωγή στο eTwinning Ημερομηνία. Η Ιδέα του eTwinning.
ΕΥΔΟΞΟΣ Το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλε-Εποπτεία και Τηλε-Καθοδήγηση ενός προτύπου του Καλαμάτα, Ιανουάριος 2003 Νικόλαος.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ 1.
Αναγκαιότητα και αρετή της συνεργίας έρευνας και ανώτατης παιδείας Γιάννης Δαγκλής Διευθυντής Ερευνών Διαστημικής Εθνικό Αστεροσκοπείο.
Ξηρασία στο κέρας της Αφρικής Πληροφοριακό Υλικό για Σχολεία ActionAid Ελλάς Σεπτέμβριος 2011.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
Ανοικτή Εκπαίδευση: Σχεδίαση, ανάπτυξη, εποπτεία, διαμοίραση προσαρμογή και επαναχρησιμοποίηση ακολουθιών μαθησιακών δραστηριοτήτων με το LAMS του Σ. Παπαδάκη.
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ναυτιλιακή Λογιστική - Παραδείγματα Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Magda and Albana: learning to read with dual language books Raymonde Sneddon.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 6 : Μαθησιακές Θεωρίες I Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εισηγητής: Στυλιάδη Στέλλα ΜΒΑ.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Project Φακυρούδη Δανάη.  Η Μπάθορι ήταν κόμισσα της Ουγγαρίας. Θεωρείται πλέον η πιο γνωστή δολοφόνος κατά συρροή στην ιστορία της Ουγγαρίας και της.
Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας Ενότητα 8: Η μελέτη των αόρατων παιδαγωγικών πρακτικών Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου Σχολή Επιστημών της.
Δ ιαδικτυακά εργαλεία και κοινότητες στα εργαστηριακά μ αθή μ ατα Ποίησης και Θεάτρου του Τ μ ή μ ατος Αγγλικής, Α. Π. Θ Κατερίνα Κίτση - Μυτάκου Αριστοτέλειο.
Η κουλτούρα στην αίθουσα διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας. Η περίπτωση της νέας ελληνικής Άννα Χατζηπαναγιωτίδη Σχολή Επιστημών της Αγωγής Πανεπιστήμιο Frederick.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
9/27/ Γ’ έτος: 4. Μορφές αυτοοργάνωσης στην ελληνική διασπορά ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ Γ’ έτος: 4. Μορφές αυτοοργάνωσης στην.
Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ευχαριστίες στον καθηγητή κ. Στάμο T. Καραμούζης, Regis Univ.
1 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Εισαγωγή στην Ηλεκτρονική Δημόσια Διοίκηση - Διακυβέρνηση.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας Πτυχιακή Εργασία Ανοικτή και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση: Σχεδιασμός και υλοποίηση μαθήματος.
Teacher School Education Gateway
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης Ενότητα 4 : Αρχές Παρουσίασης Περιεχομένου Δημήτριος Λιαροκάπης Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 Χρησιμοποιώντας τα τοπικά περιβάλλοντα και την παρέμβαση της κοινότητας στην προαγωγή της υγείας Καλωσορίστε τους συμμετέχοντες. Σύντομη.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΝΟΣΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Φυσικές Διεργασίες Ι Ενότητα 3: Ponchon-Savarit Χριστάκης Παρασκευά
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 3 : Φάσεις, Μοντέλα και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις Ένταξης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
ΚΑ2 Στρατηγικεσ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙσ Μεταξυ Σχολειων
Μάθημα: Ιστορία και Πολιτισμός στην Εκπαίδευση
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Ρ. ΚΑΛΟΥΡΗ
Οργάνωση και Διοίκηση Αγροτουριστικών Επιχειρήσεων
Σιακκαγιαννη Φωτεινη ΑΕΜ 696
Υπάρχει σημαντική διαφωνία στην κοινότητα των μουσείων σχετικά με το τι πράγματα είναι κατάλληλα για μουσεία, εάν τα μουσεία πρέπει να περιέχουν μόνο αντικείμενα.
Εναλλακτικη Οργανωση του Ωρολογιου Προγραμματος
Κοινότητα (1/5) Μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι ζούν στην ίδια, οριοθετημένη περιοχή, μοιράζονται τις ίδιες βασικές αξίες, την οργάνωση και ενδιαφέροντα.
Διάλεξη 2 Open eClass Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες
Λίνος Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΔΠΜΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ – ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Λύκειο Eθνομάρτυρα Κυπριανού
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Διάλεξη 3: Θεωρίες για την ηθική ανάπτυξη των παιδιών
Αρχεσ διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Διοίκηση επιχειρήσεων
Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
PIERCE – ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ
Εργασία Αναπτυξιακής Ψυχολογίας
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΥΓΕΙΑ … Η κατάσταση της απόλυτης φυσικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι αποκλειστικά η απουσία νόσου ή αναπηρίας . (WHO, 2001, p.1) Σύμφωνα.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ :Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ , ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ.
Πειράματα με οξέα, βάσεις και άλατα σε μικροκλίμακα.
Μαρξιστική μέθοδος Πλαισιοκρατική μέθοδος που στηρίζεται στο μαρξιστικό μοντέλο και προβάλλει την τέχνη ως παθητικό αποτέλεσμα κοινωνικών-οικονομικών.
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Τουρισμoς στον Αρη Top Mars Ιορδανίδου Λυδία Παπαγιαννάκης Χρήστος
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Βασικές αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
Μεταγράφημα παρουσίασης:

« ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ » A.XA ΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK ΚΥΠΡΟΥ

To Έργο « Ελληνόγλωσση Διαπολιτισμική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη Διασπορά »  συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από εθνικούς πόρους ( πρόγραμμα ΕΣΠΑ )  υλοποιείται από το Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών ( Ε. ΔΙΑ. Μ. ΜΕ.) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ. Ε. του Παν / μίου Κρήτης

Επιστημονικά Υπεύθυνοι : Μ. Δαμανάκης, Ομότιμος Καθηγητής Παν / μίου Κρήτης Α. Χατζηδάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παν / μίου Κρήτης Μάρτιος 2012 Μάρτιος Ιούνιος 2014

Το Έργο αυτό … συνεχίζει τις δράσεις του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ ( Β΄ και Γ΄ ΚΠΣ ) « Παιδεία Ομογενών » ( ). Και τα δύο προγράμματα αφορούν :  την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και του πολιτισμού από μαθητές 4-18 ετών στο εξωτερικό  την υποστήριξη των διδασκόντων τους, μέσω παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού και προγραμμάτων επιμόρφωσης.

Σκοπός του συγκεκριμένου έργου  Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος κατάλληλου για ηλεκτρονική μάθηση (e-learning)  το οποίο θα συμβάλλει στην εξ αποστάσεως μάθηση / διδασκαλία της Ελληνικής ως Γ 2/ ΞΓ και  στην επικοινωνία μεταξύ των φορέων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στη διασπορά αλλά και μεταξύ Κέντρου και των φορέων αυτών.

Φορείς & μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης / Ομάδες μαθητών και εκπαιδευτικό υλικό / Εκπαιδευτικοί 1. Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη διασπορά : συνθήκες και προϋποθέσεις

Φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης (1/2) ( Δαμανάκης, 2007:79-88).  Οργανωμένη εκπαίδευση στη Διασπορά : 65 χώρες στις πέντε ηπείρους  Ποικίλες μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης  Μαθητές ελληνικής και μη καταγωγής.  Ποικίλουν οι φορείς που έχουν την ευθύνη διοργάνωσης και λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Φορείς ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης (2/2) ελληνικό κράτος χώρες διαμ ονής Εκκλη - σία π αροι - κιακές οργα - νώσεις

Μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης (1/5) Α. Αμιγή Ελληνικά σχολεία  για ελληνικής καταγωγής μαθητές,  με εφαρμογή του ελλαδικού κυρίως Α. Π.,  αποκομμένα από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας διαμονής  εντοπίζονται στη Γερμανία

Μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης (2/5) Β. Ημερήσια σχολεία Δίγλωσσα - η ελληνική διδάσκεται για μέρος του προγράμματος με μαθητικό πληθυσμό είτε εθνοτικά ομοιογενή είτε ανοιομογενή υπό την ευθύνη  άλλοτε κάποιας παροικιακής οργάνωσης,  άλλοτε της Εκκλησίας,  άλλοτε και των ίδιων των εκπαιδευτικών αρχών της χώρας διαμονής

Μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης (3/5) Γ. Δίγλωσσα κρατικά σχολεία  δίγλωσσα  με διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας για μέρος του ωρολογίου προγράμματος  με μαθητικό πληθυσμό εθνοτικά ανομοιογενή  οργανωμένα από τη χώρα διαμονής

Μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης (4/5) Δ. Τμήματα ελληνικής γλώσσας ( ΤΕΓ ) Απογευματινά και Σαββατιανά  για μαθητές ελληνικής καταγωγής,  αποκομμένα από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας διαμονής  υπό την ευθύνη άλλοτε κάποιας παροικιακής οργάνωσης, άλλοτε της Εκκλησίας, συχνά του ελληνικού κράτους

Μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης (5/5) Ε. Τμήματα ελληνικής γλώσσας ενταγμένα στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας διαμονής  για μαθητές ελληνικής καταγωγής  λειτουργούν υπ ’ ευθύνη των οικείων αρχών.  ΣΧΟΛΕΙΑ αναγνωρισμένοι τίτλοι σπουδών  ΤΜΗΜΑΤΑ έλλειψη αναγνώρισης

Ομάδες μαθητών και εκπαιδευτικό υλικό ( Δαμανάκης, 2007:216-22):  Στις τέσσερεις από τις πέντε αυτές μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης ( πλην των ‘ αμιγών σχολείων ’)  οι μαθητές προσεγγίζουν την ελληνική γλώσσα ως Δεύτερη ή ως Ξένη γλώσσα ( βλ. Δαμανάκης, 2007, K ατσιμαλή, 1999, Χατζηδάκη 2009).

Ομάδες - στόχος 1η1η Ομοεθνείς ελληνόγλωσσοι 2η2η Ομοεθνείς χωρίς γνώση της Ελληνικής 3η3η Αλλοεθνείς αλλόγλωσσοι

Ομάδες - στόχος και εκπαιδευτικό υλικό  Η πρώτη ομάδα διδάσκεται την Ελληνική ως Γ 2, ενώ οι άλλες ως Ξένη γλώσσα.  Έχει παραχθεί ( από το ‘’ Παιδεία Ομογενών ’’) εκπαιδευτικό υλικό για όλους τους μαθητές ανάλογα με  το γλωσσικό τους υπόβαθρο και  το πότε ξεκινούν την εκμάθηση της Ελληνικής

Ενδεικτικοί τίτλοι εγχειριδίων  Πράγματα και Γράμματα (6-12 ετών )  Βήματα Μπροστά (13-18 ετών )  Μαργαρίτα (6-12 ετών )  Ελληνικά με την παρέα μου (13-18 ετών ) Ελληνικά ως Γ 2 Ελληνικά ως ΞΓ

Εκπαιδευτικοί : μία ετερόκλητη ομάδα  Πιθανόν καταρτισμένοι στη διδασκαλία μιας Γ 2/ ΞΓ ή  είναι απλώς ομιλητές της Ελληνικής.  Έχουν ελλείψεις στα ελληνικά.  Δεν είναι καταρτισμένοι στη διδακτικής της ελληνικής ως Γ 2 ΞΓ  Αγνοούν τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές συνθήκες στη Διασπορά ομογενείςαποσπασμένοι

Διαφοροποιημένες επιμορφωτικές ανάγκες για τις δύο ομάδες  ( πιθανή ) Ανάγκη για επιμόρφωση σε θέματα διδακτικής μιας Γ 2/ ΞΓ  Ανάγκη μεγαλύτερης εξοικείωσης για την ελληνική γλώσσα και τον πολιτισμό  Ανάγκη για επιμόρφωση σε θέματα διδακτικής μιας Γ 2/ ΞΓ  Ανάγκη εξοικείωσης με τις γλώσσες και τους πολιτισμούς των μαθητών ομογενείςαποσπασμένοι

« Ελληνόγλωσση Διαπολιτισμική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στη Διασπορά » 3. Παρουσίαση του Έργου

Στοχοθεσία του Έργου (1/2) Το προς ανάπτυξη σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης οργανώνεται έτσι ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί με τρεις διαφορετικούς τρόπους :  α ) να χρησιμοποιηθεί συμπληρωματικά προς τη συμβατική δια ζώσης διδασκαλία - μάθηση σε οργανωμένες μορφές ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης, δηλαδή σε σχολεία και σε ΤΕΓ

Στοχοθεσία του Έργου (2/2)  β ) να χρησιμοποιηθεί από έναν εκπαιδευτικό που θα βρίσκεται σε ένα σημείο Α για σύγχρονη ( και ασύγχρονη ) διδασκαλία μαθητών σε απομακρυσμένες περιοχές  γ ) να χρησιμοποιηθεί από μεμονωμένους χρήστες / μαθητές για ατομική μελέτη και ενασχόληση με την ελληνική γλώσσα

Δράσεις του Έργου / Τέσσερεις άξονες (1/6) Άξονας Α ’. Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού και Προγράμματα Σπουδών  η ανάπτυξη ( παραγωγή ) νέου εκπαιδευτικού υλικού, σε έντυπη και ψηφιακή μορφή και ( Μαργαρίτα 7, Αλφαβητάρι, γραπτές δοκιμασίες ( τεστ ), Υλικό για την προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση, Ιστορία του τρίτου χώρου, Φωτοϊστορίες, κλπ )  η αναθεώρηση του ήδη παραχθέντος

Δράσεις του Έργου / Τέσσερεις άξονες (2/6)  η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για εξ αποστάσεως εκπαίδευση ( ελληνική γλώσσα και στοιχεία Ιστορίας - πολιτισμού )  με βάση το εκπαιδευτικό υλικό και τα Προγράμματα Σπουδών που έχουν ήδη εκπονηθεί από το Ε. ΔΙΑ. Μ. ΜΕ.

Δράσεις του Έργου / Τέσσερεις άξονες (3/6) Άξονας Β ’: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών - συμβατική και εξ αποστάσεως [1] δια ζώσης επιμόρφωση στην Ελλάδα - δεκαπενθήμερες επισκέψεις από ομογενείς εκπαιδευτικούς ( δυο φορές το χρόνο ) με στόχο  να επιμορφωθούν πάνω στο εκπαιδευτικό υλικό του « Παιδεία Ομογενών » και  να εντρυφήσουν στην ελληνική γλώσσα και κουλτούρα στο πλαίσιο μιας βιωματικής εμπειρίας.

Δράσεις του Έργου / Τέσσερεις άξονες (4/6) Άξονας Β ’: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών - συμβατική και εξ αποστάσεως  Τηλεπιμόρφωση : χρήση τηλεδιάσκεψης  Θεματικές ενότητες / 15 σεμινάρια  Επιμόρφωση πάνω στην παιδαγωγική αξιοποίηση του Περιβάλλοντος Ηλεκτρονικής Μάθησης ( ενδοσχολικές επιμορφώσεις )

Δράσεις του Έργου / Τέσσερεις άξονες (5/6) Άξονας Γ ’: Υποδομές και μεθοδολογία ηλεκτρονικής μάθησης  Επιχειρησιακός Σχεδιασμός για την ελληνόγλωσση διαπολιτισμική εκπαίδευση στη διασπορά  Συγκρότηση και λειτουργία Κοινοτήτων Μάθησης  Πλαίσιο σπουδών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης / επιμόρφωσης ( Περιβάλλον εκπαιδευτικού και μαθητή, Βάση δεδομένων του υλικού )  Τηλεκπαίδευση εκπαιδευτικών (‘ συνδέσμων ’)

Δράσεις του Έργου / Τέσσερεις άξονες (6/6)  Άξονας Δ ’: Δημοσιότητα και αξιολόγηση του έργου  H μερίδες, συμπόσια, συνέδρια  Διαδικασίες εσωτερικής αξιολόγησης

Το Έργο έχει συνταχθεί στη βάση της συνεργασίας διαφόρων τύπων δικτύων 4. Δίκτυα συνεργατών:

Δίκτυα συνεργασίας (1/2) α ) Δίκτυα συνεργατών του Ε. ΔΙΑ. Μ. ΜΕ.  Πανεπιστημιακοί, ερευνητές και στελέχη της εκπαίδευσης εντός και εκτός Ελλάδας,  με πλούσια προηγούμενη εμπειρία σε θέματα ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης. Επίσης, συμμετέχουν - σε συγκεκριμένα υποέργα - τα Πανεπιστήμια Θεσσαλονίκης και Ιωαννίνων.

Δίκτυα συνεργασίας (2/2) β ) Δίκτυα σχολείων ( ημερησίων και κρατικών, λ. χ. Charter schools στις ΗΠΑ ) γ ) Δίκτυα Τμημάτων ελληνικής γλώσσας δ ) Δίκτυα Συντονιστών εκπαίδευσης ε ) Δίκτυα γονέων στ ) Δίκτυα Εκπαιδευτικών ( δίκτυα πρακτικής ) ζ ) Δίκτυα μαθητών ( που οργανώνονται σε Κοινότητες Μάθησης )

Σχέσεις αμφίδρομες και συμπληρωματικές  Αναγκαία η συνεργασία μεταξύ του ελλαδικού Κέντρου και των διαφόρων δικτύων στη διασπορά  Βιωσιμότητα της παρέμβασης και επιτυχία του Έργου