Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σας ευχαριστούμε που επισκέπτεστε το Ιστολόγιο μας.
Advertisements

ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ελληνογαλλική σχολή πειραιά «Ο Άγιος Παύλος». Υπ. Καθηγήτρια Στ. Μαυροματάκη.
Κων/νος Πατερόπουλος (MSc) Αντιπρόεδρος ΜΓΣ Εθνικού Αντιπρόεδρος ΜΓΣ Εθνικού Αλεξανδρούπολη, 26 Σεπτεμβρίου 2015 Αθλητικά σωματεία: Βελτίωση της λειτουργίας.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ Ξεκινώντας από το κάθε παιδί και τις ανάγκες του... Δίνοντας του ποικιλία ερεθισμάτων, ευκαιριών και επιτυχιών... Θα βάλουμε.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες έγιναν για πρώτη φορά το 776 π.Χ. στην πεδιάδα της αρχαίας Ολυμπίας στο δυτικό τμήμα της Πελοποννήσου. Από τότε και στο εξής διεξάγονταν.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Η δύναμη της εικόνας «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» είναι το κυρίαρχο μήνυμα της φετινής Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου καθώς αντικατοπτρίζει.
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Salsa-Αργεντίνικο Τάνγκο
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Η διαμόρφωση του Fair-play
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μια προσέγγιση της πολιτικής οικονομίας
Προφίλ Facebook.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
22ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ φιλική ενέργεια παντός καιρού
EL Greek.
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
βλέπουμε – διαβάζουμε – γράφουμε»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
TIPS για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΑσφAλεια του ΔιαδικτΥου
Ρητορική Μίσους (Hate Speech) Ηλεκτρονικά παιχνίδια (Game Over)
Ψευδή προφίλ στο facebook
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Τζωρτζίνα Βαλτζή Εύα Μπινίκου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο

Περα από την «συντεχνιακη» αποψη ότι γενικα μας συμφερει η εισαγωγη της πληροφορικης στο Δημοτικο σχολειο, θα ηθελα να εκφρασω ορισμενες σκεψεις για τον τροπο εισαγωγης καθως και για το συγκεκριμενο σχολειο που εισαχθηκε («ολοημερο διευρυμενου ωραριου). Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο

Η εντυπωση που εχουν τα παιδια και ειδικα τα μικροτερα είναι ότι ο υπολογιστης είναι μια ακομη παιχνιδομηχανη όπως το Play Station η το gameboy. Για τα μεγαλυτερα στα παραπανω προσθεστε το facebook και το YouTube. Aυτο βεβαια είναι φυσιολογικο γιατι σχεδον όλα, ετσι τον χρησιμοποιουν και στο σπιτι τους. Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο

Από τη δικη μας σκοπια τωρα ποσο ευκολο είναι να διδαξουμε σε 20 – 25 παιδια σε εργαστηρια που τα περισσοτερα είναι απαρχαιωμενα εως ανυπαρκτα; Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο

Αληθεια εχει σκεφτει κανενας αν παιδια 6,7,8,9 ετων μπορουν να διδασκονται στη διαρκεια του ωρολογιου προγραμματος αγγλικα, γαλλικα, πληροφορικη μουσικη, αισθητικη αγωγη, θεατρολογια και όλα τα υπολοιπα μαθηματα που διασκουν οι δασκαλοι; Αυτή η εναλλαγη προσωπων τους κανει καλο; Και τελικα τι είναι το Δημοτικο, ένα μικρο Γυμνασιο; Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο

Το ωραριο 8-2 είναι καλο για τα παιδια ειδικα των μικροτερων ταξεων; Ενταξει αλλα τα ολοημερα ειχαν ωραριο 8-4 θα μου πει καποιος. Ναι το μαθημα όμως σταματουσε στις 1, μετα ειχε φαγητο κλπ. Ας σκεφτουμε ακομα ότι τα περισσοτερα παιδια γυριζοντας στις 2 μμ εχουν άλλο ένα σχολειο μπροστα τους με αγγλικα, μουσικη και άλλες δραστηριοτητες συν το διαβασμα για την επομενη μερα; Καιρο για παιχνιδι εχουν; Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο

Κατά τη γνωμη μου η πληροφορικη πρεπει να διδασκεται στις τρεις τελευταιες ταξεις του δημοτικου. Η διδασκαλια να μην γινεται ξεχωριστα, αλλα σε συνεργασια με τον δασκαλο. Να βρισκονται δηλαδη στην ταξη και οι δυο για 2-3 ωρες την εβδομαδα. Φυσικα μιλαμε για διαθεματικη διδασκαλια όπως αλλωστε προβλεπει και το προγραμμα σπουδων. Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο

Το ερωτημα είναι ρητορικο. Το σωστοτερο θα ηταν να ρωτησω αν οι κυβερνωντες θελουν ικανοποιητικη δημοσια εκπαιδευση. Γιατι αν θελουν πρεπει να διαθεσουν και χρηματα και όχι να περιμενουν ένα ΕΣΠΑ, που τα χρήματά του τελικα δεν ξερουμε και που θα πανε. Ή μηπως ξερουμε…. Ευχαριστω. Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο