ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
ΤΑ ΣΤΙΛ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΜΕΙΩΣΗ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα ΕΠΕΑΕΚ: ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ

 Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ του αυτοελέγχου».  Το «στυλ διαφοροποίησης του βαθμού διδασκαλίας».  Το «στυλ με καθοδηγούμενη ανακάλυψη».  Στυλ που προάγουν τη δημιουργικότητα.  Σύγκριση μεταξύ στυλ.

Οι σκοποί του μαθήματος φυσικής αγωγής:  Καθορίζουνόχι μόνο το τι διδάσκεται, αλλά και το πώς αυτόδιδάσκεται.  Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα επηρεάζει σημαντικά την ανάπτυξη των κινητικών, γνωστικών και κοινωνικών ικανοτήτων των παιδιών.

 Ο τρόπος που οργανώνεται το μάθημα μπορεί να δώσει ή να μη δώσει την ευκαιρία στους μαθητές να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον.

 Το είδος των ερωτήσεων που κάνει ο καθηγητής μπορεί να δώσει ή να μη δώσει περιθώρια για προβληματισμό των μαθητών και αντίστοιχα να βοηθηθεί ή να μη βοηθηθεί η ανάπτυξη της κριτικής τους ικανότητας (αυταρχικόστιλ, όχι περιθώρια για συζήτηση και προβληματισμό).

1.Το «στυλ των εντολών». 2.Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων». 3.Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας». 4.Το «στυλ του αυτοελέγχου». 5.Το «στυλ διαφοροποίησης του βαθμού διδασκαλίας». 6.Το «στυλ με καθοδηγούμενη ανακάλυψη».

 Είναι ο τρόπος διδασκαλίας, κατά τον οποίο οι ασκούμενοι απλά εκτελούν υπακούοντας στις εντολές που παίρνουν.

 Αυτό το στυλ διδασκαλίας είναι αναγκαίο σε δραστηριότητες που απαιτούν υψηλό βαθμό ακρίβειας, υψηλό βαθμό ασφάλειας, συγχρονισμού και ομοιομορφίας (π.χ. Συγχρονική κολύμβηση, μπαλέτο, χοροί, αναρρίχηση, ενόργανη γυμναστική, κωπηλασία, αερόμπικ).

 Το στυλ των εντολών ή του παραγγέλματος, θεωρείται αποτελεσματικός τρόπος διδασκαλίας για να ενισχύσει το κοινό αίσθημα της ομάδας και να υποτάσσει τις ανάγκες του ατόμου σε αυτές του συνόλου(π.χ. Στρατιωτική γυμναστική και στρατιωτικές και μαθητικές παρελάσεις).

 Το στυλ παραγγέλματος, στην Ελλάδα, επικράτησε σχεδόν απόλυτα μέχρι τα μέσα του’70 και σε μικρότερο βαθμό χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα.

 Με το στυλ παραγγέλματος το μόνο που ζητείται από τους ασκούμενους είναι να ανταποκριθούν απλώς με ακρίβεια σε κάποια εντολή.  Πολύ λίγες γνωστικές λειτουργίες λαμβάνουν χώρα.

 Το στυλ εντολών για να είναι αποτελεσματικό(να επιτευχθούν οι στόχοι συγχρονισμού, ακρίβειας) απαιτεί συνεχή προσοχή του γυμναστή σε όλη τη διάρκεια της γύμνασης.

 Δεν απαιτεί κανένα προβληματισμό από τους ασκούμενους.  Εκτεταμένη χρήση του στυλ εντολών αναστέλλει την ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας και δημιουργικής σκέψης.

 Ότι επιτυγχάνεται συγχρονισμός στην κίνηση και ομοιομορφία.  Ότι μεγιστοποιείται ο χρόνος άσκησης των ασκουμένων(π.χ. στοαερόμπικ).

 Όσο μεγαλύτερος είναι ο χρόνος εξάσκησης των μαθητών στο μάθημα τόσο περισσότερο βελτιώνονται οι δεξιότητες που διδάσκονται στο μάθημα φ.α.  Η εξάσκηση σε «σταθμούς» συμβάλλει στην αύξηση του ωφέλιμου χρόνου μάθησης.

Ο έλεγχος του καθηγητή σε αυτό το στιλ αφορά κυρίως σε δύο τομείς:  Στην οργάνωση του μαθήματος.  Στην τεχνική που επιδεικνύουν οι μαθητές.

 Το να διδάσκει ο ένας μαθητής τον άλλον, βοηθάει στην αύξηση της επίδοσης, ιδιαίτερα μαθητών χαμηλών ικανοτήτων, την αύξηση εσωτερικής παρακίνησης και ευχαρίστησης στο μάθημα, τη βελτίωση της αυτοπεποίθησης των μαθητών στο μάθημα και την ισχυροποίηση της αυτοεκτίμησης(για αποτελεσματική επικοινωνία και σύναψη κοινωνικών σχέσεων).

 Μειώνει το άγχος και τις συμπεριφορές που διαταράσσουν το μάθημα.

 Στην ανάπτυξη συνεργασίας των παιδιών.  Στην ανάπτυξη των κοινωνικών ικανοτήτων(αποτελεσματική επικοινωνία με άλλους, εύκολη σύναψη κοινωνικών σχέσεων, αποφυγή άσκοπων συγκρούσεων).  Στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας και υπευθυνότητας.

 Δεν έχουν πολλά πρότυπα αμοιβαίας διδασκαλίας μεταξύ των μαθητών και τους φαίνεται κάτι νέο, όμως γι’ αυτό το λόγο είναι και προκλητικό.

 Η ικανότητα των αθλουμένων να κατανοούν από μόνοι τους το πόσο καλά τα πάνε σε μια άσκηση, είναι ιδιαίτερα σημαντική στη μαθησιακή διαδικασία.

 Η ικανότητα αυτή μπορεί να αναπτυχθεί με την εμπειρία και με τη διδασκαλία που στοχεύει στην ανάπτυξη του αυτοελέγχου.  Η χρήση του αυτοελέγχου σε συνδυασμό με την τεχνική καθορισμού στόχων, έχει θετικά αποτελέσματα στη μάθηση και παρακίνηση των μαθητών

 Αν οι μαθητές ασκούνται.  Αν πραγματικά προσπαθούν να ελέγξουν τον εαυτό τους.  Αν κάνουν σωστές παρατηρήσεις στον εαυτό τους.  Αν δίνουν τις κατάλληλες οδηγίες για να ξεπεράσουν το οποιοδήποτε πρόβλημα.  Αν η επανάληψη της εκτέλεσης είναι σωστή.

 Για βελτίωση της μάθησης και παρακίνησης των μαθητών, ο βαθμός διδασκαλίας των ασκήσεων πρέπει να είναι προσαρμοσμένος στα μέτρα του κάθε μαθητή.  Τα παιδιά πρέπει να μάθουν να τροποποιούν το βαθμό δυσκολίας της άσκησης από μόνα τους.

 Αυτό το στυλ διδασκαλίας ονομάζεται και «στυλ μη αποκλεισμού».  Αυτό το στυλ δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά διαφορετικών αθλητικών ικανοτήτων να συμμετέχουν ταυτόχρονα στο μάθημα.

 Κανένας δεν αποκλείεται από το μάθημα ακόμη κι αν έχει κινητικές δυσκολίες

 Προσαρμόζοντας το βαθμό δυσκολίας στα μέτρα του κάθε μαθητή, δεν αποκλείεται κανείς από το μάθημα ή το παιχνίδι.  Μ’αυτό τον τρόπο παρακινούνται μαθητές όλων των ικανοτήτων και ενισχύεται το κλίμα ισότητας στο μάθημα.

 Τα παιδιά λαμβάνουν ενεργό μέρος στη διαπίστωση της ορθότητας της πληροφορίας που δέχονται.  Η κριτική τους ικανότητα αυξάνεται(αφούτα ίδια τα παιδιά διαπιστώνουν το γιατί πρέπει να γίνει μια άσκηση με αυτό τον τρόπο και όχι άλλον, τι είδους δεξιότητα χρειάζεται σε κάθε περίπτωση).

 Δε δέχονται παθητικά την πληροφορία, αλλά είναι τα ίδια που τη δημιουργούν, καθώς ενισχύει την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα.  Η παρακίνηση αυξάνεται.

 Διατύπωση σειράς ερωτήσεων.  Επικοινωνία με τους μαθητές.

 Ποτέ να μη λέει την απάντηση.  Πάντα να περιμένει την απάντηση του μαθητή.  Να δίνει συχνή ανατροφοδότηση.  Να επαναλαμβάνει την ερώτηση με διαφορετικό τρόπο.  Να διατηρεί ένα κλίμα αποδοχής και υπομονής.

Περιγράφονται τέσσερα ακόμη στυλ:  «Της αποκλίνουσας παραγωγικότητας» (να μάθει ο μαθητής να δημιουργεί νέες ασκήσεις, εναλλακτικούς τρόπους κίνησης, νέα παιχνίδια, να τροποποιεί υπάρχοντα παιχνίδια και να προσαρμόζει τους κανόνες αθλημάτων στις ανάγκες της παρέας).

 «Το πρόγραμμα που σχεδιάζει ο μαθητής», «της πρωτοβουλίας του μαθητή» και «της αυτοδιδασκαλίας» (τα τρία τελευταία στυλ στοχεύουν στην πλήρη αυτονόμηση του μαθητή, οι μαθητές μαθαίνουν να σχεδιάζουν ένα πρόγραμμα άσκησης από μόνοι τους, να το εφαρμόζουν στην πράξη, να αξιολογούν την πρόοδό τους και να το τροποποιούν ανάλογα με τις ανάγκες τους).

 Με το αμοιβαίο στυλ διδασκαλίας οι μαθητές δέχονται περισσότερο ανατροφοδότηση και αύξηση υπευθυνότητας από ότι από τα άλλα στυλ διδασκαλίας.  Το αμοιβαίο στυλ διδασκαλίας συμβάλλει στη μείωση των αντικοινωνικών συμπεριφορών στο μάθημα, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με τα στυλ εντολών και πρακτικής διδασκαλίας.

 Το στυλ διαφοροποίηση του βαθμού δυσκολίας αυξάνει περισσότερο την παρακίνηση των μαθητών, σε σχέση με το στυλ εντολών και ίσως της πρακτικής εξάσκησης.

 Το στυλ διαφοροποίηση του βαθμού δυσκολίας έχει θετικότερη επίδραση σε θέματα γνώσεων από ότι το πρακτικό στιλ(αυτοπαρατήρηση και προβληματισμός).

 Το στυλ καθοδηγούμενης ανακάλυψης έχει περισσότερα γνωστικά οφέλη από ότι το στυλ εντολών(δεν υπάρχουν διαφορές ως προς την ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων).

 Το στυλ αποκλίνουσας παραγωγικότητας δίνει πολύ περισσότερες ευκαιρίες στα παιδιά να τροποποιήσουν, να προσαρμόσουν ή να συνδυάσουν κινήσεις που γνωρίζουν και να παράγουν καινούριες κινήσεις από ότι τα στιλ εντολών και πρακτικής ξάσκησης.