Εβελίνα Κοκκίνη Σύμβουλος Καριέρας, Msc Ψυχοθεραπεύτρια Career In Progress Εγώ και ο Εαυτός μου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τσικαλάκη Ιωάννα Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Advertisements

Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
S.w.a.n. και γκούνες.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Το αγαπημένο μου μάθημα
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Εύη Μακρή Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ομάδα δράσης Πειραιά. Ποιοι είμαστε Είμαστε μια ανοιχτή ομάδα ενεργών πολιτών, οι οποίοι αγαπάμε την πόλη μας και πιστεύουμε ότι είναι καλύτερα να ανάβεις.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
Εθνομαθηματικά του Ν. Καστάνη.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Αποδόσεις αιτίων.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Ψυχολογικά προβλήματα στη μονάδα τεχνητού νεφρού Αγγελική Κοντόλια, Ασκούμενη κοινωνική λειτουργός.
KOHLBERG ( )  Στηρίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στη θεωρία της γνωστικής ανάπτυξης Piaget για να εξηγήσει την ηθική ανάπτυξη  Η ηθική λογική (reasoning)
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Παρουσιαζω τον εαυτο μου
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ: ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΡΟΛΟΥΣ-ΟΡΙΑ-ΦΟΒΟΥΣ-ΕΛΠΙΔΕΣ Dr Πηνελόπη Καραουλάνη Κλινική Ψυχολόγος- Ψυχοθεραπέυτρια Απρίλιος 2014.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
5 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ ΑΓΙΑ ΑΝΝΑ ΑΧΑΡΝΕΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ-ΤΣΟΥΤΣΑΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ/ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΒΟΡΕΙΟΥ, ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ-ΚΡΗΤΗΣ.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Νίκος Πατσέλης Σύμβουλος Απασχόλησης Επιστημονικός Υπεύθυνος Career In Progress Μαθαίνω να αλλάζω.
ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ. Ως κοινωνικό ον ο άνθρωπος σε όλη την πορεία της ζωής του συνάπτει σχέσεις. Στάση πρώτη, οι καθρέφτες του, οι γονείς. Έπειτα, το ευρύτερο.
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Καλωσήρθατε!!!.
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Κομνηνού Ιωάννα, υπ.Διδ. MPhil
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Το Σχολείο μου.
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εβελίνα Κοκκίνη Σύμβουλος Καριέρας, Msc Ψυχοθεραπεύτρια Career In Progress Εγώ και ο Εαυτός μου

Η έννοια του εαυτού περιλαμβάνει: Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Tην αυτοαντίληψη ή αυτοεικόνα που αντιπροσωπεύει πεποιθήσεις και περιγραφές του ατόμου για το εαυτόν του.

Συνδυάζοντας Τρεις Όψεις Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Πεποιθήσεις & Αυτοαντιλήψεις

Ο Πραγματικός Εαυτός Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Υποδηλώνει τα χαρακτηριστικά & τις ιδιότητες που το άτομο αποδίδει στον εαυτό του καθώς και την υποκειμενική άποψη του ατόμου για τις ικανότητες, τη θέση & τους ρόλους που αναλαμβάνει

Ο Κοινωνικός Εαυτός Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Προκύπτει από τις εκτιμήσεις που κάνουν για εμάς οι άνθρωποι που θεωρούμε σημαντικούς

Ο Ιδεώδης Εαυτός Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Αντιπροσωπεύει το είδος του ατόμου που κάποιος ελπίζει να γίνει ή ιδανικά θα ήθελε να γίνει

Πώς διαμορφώνεται όμως ο Εαυτός; Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Χαρακτήρας Οικογένεια Φίλοι Σχολείο Εργασία

Άτομα με Αρνητική Εικόνα Εαυτού Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Δεν εμπιστεύονται τον εαυτό τους Επικεντρώνονται στις αδυναμίες τους Υιοθετούν αμυντική στάση ζωής Απειλούνται από τις αλλαγές Αντιμετωπίζουν το εξωτερικό περιβάλλον ως εχθρικό

Ο καθρέφτης μου Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Ο εαυτός αποτελεί την αντανακλώμενη εκτίμηση σημαντικών άλλων που αποτελούν τον καθρέπτη προς τον οποίο ατενίζουμε για πληροφόρηση σχετικά με τον εαυτό μας

Άτομα με Αρνητική Εικόνα Εαυτού Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Δεν εμπιστεύονται τον εαυτό τους Επικεντρώνονται στις αδυναμίες τους Υιοθετούν αμυντική στάση ζωής Απειλούνται από τις αλλαγές Αντιμετωπίζουν το εξωτερικό περιβάλλον ως εχθρικό

Άτομα με Θετική Εικόνα Εαυτού Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Εμπιστεύονται την κρίση τους Εκφράζουν ανοιχτά τις απόψεις του Διεκδικούν δυναμικά Προσαρμόζονται εύκολα σε καταστάσεις Έχουν υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις

Ο καθρέφτης μου Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: Ο εαυτός αποτελεί την αντανακλώμενη εκτίμηση σημαντικών άλλων που αποτελούν τον καθρέπτη προς τον οποίο ατενίζουμε για πληροφόρηση σχετικά με τον εαυτό μας

Πως μπορώ όμως να αλλάξω; Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel:

Πώς μαθαίνω να αγαπώ τον Εαυτό μου? Αγαπώ τον Εαυτό μου συνεπάγεται: Κατανόηση δυνατών σημείων και εκείνων προς βελτίωση. Αποδοχή της πραγματικής μας εικόνας και των «αδυναμιών» μας. Υιοθέτηση θετικών σκέψεων για την προσωπική αξία μας. Επιείκεια με τα λάθη και τις αστοχίες μας και γενναιοδωρία προς τον εαυτό μας.

Αν όχι εγώ τότε ποιος; Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel:

Προσοχή στους Φόβους : Τους αρέσει να κλέβουν Όνειρα Auto Animated Version Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel:

Career In Career In Progress Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Career In Progress - Σταδίου 39, Αθήνα - Tel: