1. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΠΡΟΤΑΣΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ:ΣΥΝΟΛΟ ΑΛΛΗΛΟΣΥΝΔΕΟΜΕΝΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ & ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ Η ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΓΝΩΣΗ. (Ο Ι ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια Π. Τσάκωνας. 1. Ποια από τα ακόλουθα αποσπάσματα αλγόριθμων πραγματοποιούν σωστά την ταξινόμηση του πίνακα Α; ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ Ν ΓΙΑ j ΑΠΟ.
Advertisements

Κάνε κλικ στο σωστό νούμερο
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ, ΟΔΟΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ, ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ.
Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική θεραπεία: Βασικές Αρχές και εισαγωγή στα βασικά θεραπευτικά εργαλεία Ντιάνα Χαρίλα Δρ. Κλινικής Ψυχολογίας.
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ 5 Ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ. ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΟΞΥΤΗΤΑΣ Τα οξέα της αλειφατικής σειράς με μικρό αριθμό ατόμων άνθρακα (μυρμηκικό, οξικό, προπιονικό, βουτυρικό)
Μνήμη Στέλλα Βοσνιάδου Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ερεθίσματα από το περιβάλλον Αισθητηριακές καταγραφές Μνήμη εργασίας Μακρόχρονη μνήμη Οπτικές Ακουστικές Απτικές.
Διατροφική υποστήριξη. 2  Στόχος :  Να αποκαλύψει προϋπάρχουσα πλημμελή διατροφή  Να αποτρέψει επιπλέον ελλείμματα πρωτεϊνών και θερμίδων  Να βελτιστοποιήσει.
Για το σχεδιασμό και την ανάλυση οποιουδήποτε Συστήματος Αυτομάτου Ελέγχου Είναι ανάγκη να γνωρίζουμε ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Διαφορικές εξισώσεις.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ. σχολικό κλίμα ποσότητα του σχολικού χρόνου που διατίθεται για μάθηση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα: Η Φυσική στο φωτόδεντρο Αθήνα, 25 & | Θεσσαλονίκη Η Φυσική στο φωτόδεντρο: θεωρητική.
1 ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΝΤΕΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χρήση καθετήρα Levin.
ΨΗΣΙΜΟ ΣΤΟN ΦΟΥΡΝΟ. ΣΤΟΧΟΙ  Ορίζει τη μέθοδο.  Αναφέρει τις τροφές που ψήνονται με τη μέθοδο αυτή.  Ονομάζει τον εξοπλισμό που απαιτείται.  Περιγράφει.
Η Πύλη των Μονάδων Αριστείας ma.ellak.gr & η Υπηρεσία Τηλεκπαίδευσης Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Πέγκυ Καραβίτη Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
1. Πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές μεταβολές (11ος-15ος αιώνας)
Δρ. Γ.Μαλινδρέτος PHYSICAL DISTRIBUTION CHANNEL (ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ – KANAΛΙ LOGISTICS)‏ Περιγράφει τη μέθοδο και τα μέσα με το οποίο το προϊόν φυσικά.
Μάθημα 6 Η γενιά του Η γενιά του 80΄ ή Νέα Αθηναϊκή Σχολή.
فصل 5 الگوي درآمد- مخارج.
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Αρχές εντερικής διατροφής Αρχές παρεντερικής διατροφής.
Ορισμός και έργο της αγωγής
Αρχές λειτουργίας και εφαρμογές αβαθούς γεωθερμίας Αργύριος Μπαϊρακλιλής Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κός ΑΠΘ
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Διοικητικη πρακτικη 6ο μαθημα
ΠΑΡΑΘΥΡΕΟΕΙΔΙΚΕΣ ΚΥΣΤΕΙΣ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
Πεπτικό Σύστημα ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΖΩΩΝ 46η-48η / Εισαγωγή
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
ΦΥΣΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΟΞΕΙΑΣ ΗΠΑΤΙΤΙΔΑΣ C
Σφαιρωτά σμήνη: Δυναμική – Χαρακτηριστικοί χρόνοι
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Albert Einstein Ζωή και έργο Μπαλάσκας Ευάγγελος.
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP
ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ.
OI TΡEIΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Οι τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών, γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
Πηγές αιολικής ενέργειας
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜAΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 ΟΜΑΔΑ: «ΚΑΠΩΣ» ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΟΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΖΙΩΓΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ- ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΕΥΗ.
Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ Το φως ήταν και είναι μια βασική αιτία ύπαρξης της ζωής στον πλανήτη μας. Τα φυτά, με τη φωτοσύνθεση, μετατρέπουν την ενέργεια που παρέχει.
Το σοσιαλιστικό σύστημα
Ενώσεις οργανοβορίου (οργανοβοράνια), ΒR3
Αφού μελετήσαμε τις παραγράφους 11-16, του τρίτου κεφαλαίου,του δεύτερου βιβλίου του Ξενοφώντα και τα ερμηνευτικά σχόλια του βιβλίου και αφού διενεργήσαμε.
This is your presentation title
ΦΟΡΤΙΣΗ ΜΕ ΤΡΙΒΗ Αρχικά η ράβδος και το ύφασμα είναι ουδέτερα – το φορτίο του καθενός και το συνολικό και των δύο είναι ΜΗΔΕΝ.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5 Νοσήματα Αναπνευστικού Συστήματος Βρογχικό Άσθμα Πνευμονίες
Γενική Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης
Η φροντίδα του άρρωστου παιδιού
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
Σεραφείμ Μπίτσιος Φυσικός, Υπεύθυνος ΕΚΦΕ Καρδίτσας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (6013)
ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΚΙΝΗΤΡΑ
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Ασκήσεις #2 Μέγεθος και Μάζα.
Αιθέρες.
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Ρατσισμός: Μια παγκόσμια απειλή
Υπέρθεση Στάσιμα Κύματα
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Let’s see where we are going
ΕργαλεΙα δημιουργΙας δικτυακΩν τΟπων
Παραγωγή και διάδοση Ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
Οι Εξισώσεις τού Maxwell Παρουσίαση: Διονύσης Παρασκευόπουλος
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γυναικείο Ποδόσφαιρο στη Κύπρο
ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ – ΜΕΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕΤΡΗΣΗΣ SI
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
Διαδικασίες του Κοινωνικού Γίγνεσθαι
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T2: Κ. Κορδάς & Δ. Σαμψωνίδης Ασκήσεις #2 Μέγεθος και Μάζα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΠΡΟΤΑΣΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ:ΣΥΝΟΛΟ ΑΛΛΗΛΟΣΥΝΔΕΟΜΕΝΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ & ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ Η ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΓΝΩΣΗ. (Ο Ι ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΟΝΟΜ- ΑΖΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΟΙΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.ΣΤΟ ΠΡΟΤΑΣΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΣΧΕΣΕΩΝ. ΔΗΛΑΔΗ Ο ΝΟΥΣ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΠΤΗΓΜΕΝΗ ΠΑΡΑ ΜΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. Ο ΝΟΥΣ ΟΤΑΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΑΛΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΏΣΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ.ΓΙ’ΑΥΤΌ Η ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ). ΠΡΟΤ ΑΣΙΑ ΚΟ ΔΙΚΤ ΥΟ ΝΟΗ ΜΑ ΑΝΑΚ ΛΗΣΗ ΕΝΝ ΟΙΕΣ ΣΧΕΣ ΕΙΣ ΜΑΚΡ ΟΧΡΟ ΝΗ ΓΝΩΣΗ

2. ΑΠΕΙΚΟΝΗΣΕΙΣ ΑΠΕΙΚΟΝΗΣΕΙΣ: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ(ΔΟΜΗ,ΜΟΡΦΗ)ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.(MAXWELL ADERSON) (ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΌΤΙ ΟΙ ΑΠΕΙΚΟΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ.ΕΝΩ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΌΤΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΙΚΟΝΕΣ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΌΤΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΝΗΜΗ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ (MATLIN&FOLEY)EINAI ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΣΤΙΣ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΠΕΙΚΟΝΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΗΣΕΙΣ.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΌΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΟΙ ΑΠΕΙΚΟΝΗΣΕΙΣ ΕΊΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ).

3.ΣΧΗΜΑΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ(ΜΟΡΦΗ,ΟΔΗΓΟΣ)ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ(ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ,ΜΙΑΣ ΕΝΝΟΙΑΣ-ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ) ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΜΕΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. ΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨ ΑΝ- ΧΑΡΑΚΤΗΡ ΙΣΤΙΚΑ O ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΩΝ & ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ(=ΣΥΝΘΕΤΟ ΕΙΔΟΣ ΓΝΩΣΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΙΔΕΩΝ. ΑΥΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑΝ ΟΙ(GAGNE+YEKOVICH)ΩΣ ΣΧΗΜΑ.ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ.ΑΚΟΜΗ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΓΡΑΜΜΑΤΙ ΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ- ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:ΤΥΠΙΚΗ ΔΟΜΗ/ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΙΣΤΟΡΙΩΝ.ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΈΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ. ΣΕΝΑΡΙΟ Η’ ΣΧΗΜΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ:ΤΟ ΣΧΗΜΑ Η’ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΤΥΠΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.(Π.Χ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΙΤΣΑΣ)

4.ΜΝΗΜΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ 2 Ο ΕΙΔΟΣ ΕΚΔΗΛΗΣ ΜΝΗΜΗΣ: Η ΜΝΗΜΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ ΜΝΗΜΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ:Η ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΠΟ,ΙΔΙΑΤΕΡΑ Η ΜΝΗΜΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.ΔΗΛΑΔΗ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΠΟ. ΜΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΜΙΑΣ ΛΕΞΗΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΙΩΣΑΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ.(Π.Χ. ΔΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ «ΑΜΗΧΑΝΙΑ» ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΤΕ ΝΙΩΣΑΜΕ «ΑΜΗΧΑΝΙΑ») Η ΜΝΗΜΗ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΩΝ,ΠΛΟΚΗ ΜΙΑΣ ΤΑΙΝΙΑΣ.

5.ΑΔΗΛΕΣ ΜΝΗΜΕΣ(ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ) 1.ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ (ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΦΟΒΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ) 2.ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ( ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΈΝΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ,ΓΙ’ΑΥΤΌ ΛΕΓΟΝΤΑΙ & ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ(ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΗΣ-ΔΡΑΣΗΣ)ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.) 3.ΕΝΑΡΞΗ (Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.ΚΑΤΑ ΤΟΝ (ASHCRAFT)H ΕΝΑΡΞΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΑΦΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤ ΜΝΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.)

6.ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ & ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡ ΙΩΝ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΠΡ- ΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ 1.ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ( ΑΠΟΔΟΣΗ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ- ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ) 2.ΟΡΓΑΝΩΣΗ( Ε ΝΤΑΞΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΔΟΜΗ ΜΕ ΤΑΞΗ & ΛΟΓΙΚΗ) 3.ΠΛΑΙΣΙΟ( - ΠΛΑΝΟ.ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ Η’ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚ Ο ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Μ’ΈΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ)

ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΠΕΔΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ (Η ΘΕΩΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΙ ΑΥΤΈΣ.(CRAIK & LOCKHART) ΔΗΛΑΔΗ Η ΡΙΖΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ) ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΌ ΤΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ 1.ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ:( ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΈΝΑ ΜΕ ΤΟ ΆΛΛΟ.) 2.ΑΝΑΚΛΗΣΗ:(Η ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ.) 3.ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ(Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ,ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ,ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΝΩΣΗ.) ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ (ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ ΛΟΓΩ ΦΘΟΡΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΟΛΩΝ ΜΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΝΥΞΕΙΣ.) ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ: Η ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΌΤΑΝ Η ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΝΗΜΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ Ε-Ο-Π ΑΝΑ ΚΛΗ ΣΗ ΕΞ Α Σ Θ Ε Ν Η Σ Η Π ΑΡ Ε Μ Β Ο Λ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗΣ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

7.ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ,ΡΥΘΜΙΣΗ & ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙ ΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣ ΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ 1..ΠΡΟΣΟΧ Η 2..ΕΣΩΤΕΡΙ ΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ Σ 3..ΕΣΩΤΕΡΙ ΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨ ΗΕΠΕΞΕΡΓΑ ΣΙΑΣ 4..ΟΡΓΑΝΩΣ Η 5..ΕΠΕΞΕΡΓΑ ΣΙΑ = ΜΕΤΑΓΝΩ ΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗ ΤΕΣ

8.ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ & ΡΥΘΜΙΣΗ

ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ: ι) ME ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ MEICHENBAUM & TΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ(BURLAND,GRUSON,CAMERON) METAΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ Μ’ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ. Ιι)Η ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ SCHUNK ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ,ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ & ΓΝΩΣΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ & ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ (ΜΕΤΑΓΝΩ ΣΗ) ΔΗΛΩΤΙΚ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑ ΣΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩ Ν ΧΡΗΣΙΜ ΟΠΟΙΕΙΤ ΑΙ( ΜΕΤΑΓ ΝΩΣΗ) ΣΧΕΔΙΑΣ ΜΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛ ΟΥΘΗΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓ ΗΣΗ

9.ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ ΟΙ ΜΕΤΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 5-7 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΝΩΣΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ:  ΗΛΙΚΙΑ-ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΑΤΟΜΟΥ (ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ)  ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ(ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ)

10.ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ & ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΝΗΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ: ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ ΠΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ(ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ- ΤΡΟΠΟΙ)ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.(Π.Χ. ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ Η’ ΚΑΛΟ.ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ Η’ ΘΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΟΥΝ.ΓΙ’ΑΥΤΌ & ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥΣ) ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ: ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ.ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ Ν ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ(- ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ-ΚΛΙΣΕΙΣ-ΣΕ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.(Π.Χ. Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΝΩ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠ’ΌΤΙ Η ΖΩΗ,ΕΝΩ Η ΖΩΗ ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΜΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ.)

11.ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ & ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ 1..ΒΑΣΗ-ΔΟΜΗ(ΚΑΛΗ ΔΗΛΩΤΙΚΗ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ)=ΚΑΛΥ ΤΕΡΗ ΕΜΠΕΔΩΣΗ 2..ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ( ΑΝΑΠΤΥ ΞΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ,ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ) ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ=ΓΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ > ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΜΝΗΜΗ=ΓΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ >

12.ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΔΗΛΩΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ:( ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙ ΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕ Σ) ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙ ΚΗ ΓΝΩΣΗ:(ΤΡΟ ΠΟΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗ Σ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙ ΩΝ) ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ

13.ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΛΩΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 1..ΜΝΗΜΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ: a)ΧΡΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ(ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΕΟΙ ΟΡΟΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ) b)ΟΡΓΑΝΩΣΗ c)ΣΑΦΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ d)ΧΡΗΣΗ ΠΑΛΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ e)ΧΡΗΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΩΝ.

2..ΜΝΗΜΟΝΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΜΝΗΜΟΝΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Η’ ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΗ:ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ. ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ Η’ ΜΕΘΟΔΟΣ LOCI(LOCUS=ΧΩΡΟΣ):Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΛΕΞΕΙΣ,ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. ΜΝΗΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΤΥΠΟΥ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑΣ(PEG- TYΡΕ):ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΔΕΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ(ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΆΛΛΕΣ)