‹#›. Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

/about: προϊόντα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα προμηθευτές εργαζόμενοι 2 οn line καταστήματα 20 εκατ. επισκέπτες 39 Public : Ένα.
Android Game Κωνταντίνου Ανδρέας Μπέης Πασχάλης Χαραλάμπους Πάμπος Περιεχόμενο Παρουσίασης Android OS SmartLab Marble Game.
Κατεύθυνση «Προηγμένες Τεχνολογίες Ανάπτυξης Λογισμικού»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ‘’Μ.Π.Σ Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων’’ Καθηγήτρια: Καρύδα Μαρία Φοιτήτρια.
Πλατφόρμα διαχείρισης ψηφιακού πορτοφολιού για smartphones.
Και θα σας παρουσιάσουμε μια εργασία για τα κινητά του 2012!
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Μουρατίδης Δημήτρης Ελισσαίος Θοδωρής.  Παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης του επιβατικού κοινού της Αθήνας σχετικά με την θέση του εκάστοτε λεωφορείου σε.
Λύση SCADA WWLESS Χαμηλού κόστους σύστημα τηλεματικού ελέγχου σημάτων, τηλεχειρισμών, συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων. Ιδανικό για πολυδιασπασμένες.
Προγραμματισμός κινητών συσκευών Ενότητα 1 : Εισαγωγικές έννοιες Ιωάννης Τσούλος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Ελλινογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος Εργασία στο Μάθημα της Τεχνολογίας Σχόλικο Έτος 2012 Υπεύθυνη Καθήγτρια Σ.Μαυρόματικη.
 Βασικές έννοιες.    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ;
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Εργαστήριο 10: Scratch (Μέρος 10ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
Εισαγωγικό Μάθημα Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Ο Κλάδος της Κινητής Τηλεφωνίας στις νέες συνθήκες Ιουνιος 2014 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Όμορφη μέρα… Όλοι εμείς που αγαπάμε με πάθος την ομάδα μας έχουμε πολλά κοινά. Μιλάμε την ίδια γλώσσα, έχουμε τις ίδιες συνήθειες, μοιραζόμαστε τα ίδια.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘B τρίμηνο 2015 Η σταθεροποίηση που εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια του 2014 φαίνεται να αντιστρέφεται από την αρχή του 2015 με μειώσεις.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
Μια παρουσιαση Απο Τον Γιωργο Αγιανογλου και Τον Θαναση ζαχαρακη
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Συμβουλές για ασφάλεια στο INSTAGRAM
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
Η Ιστορική Εξέλιξη των Υπολογιστών
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΝΕΔΑΝΗ – ΑΡΓΥΡΩ ΜΥΡΤΩ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΑΔΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β΄ ΕΠΑΛ ΚεφΑλαιο 2: ΠροδιαγραφΕΣ ΥλικοΥ Η/Υ 2.11 Σκληρός Δίσκος.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Λ.Σ.)
Τεχνολογία γ΄ γυμνασίου
ΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΧΡΗΣΗ Ή ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ
ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ... ΣΤΟ TWITTER
APPLE.
Μάθημα 1ο: Ο υπολογιστής και οι εφαρμογές του
200 € στοιχίζει η ενοικίαση του λεωφορείου.
Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Ποταμού Γερμασόγειας Παρασκευή, 27 Οκτωβρίου 2017
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Χρήση του Tablet.
Διδακτική αξιοποίηση Διαδικτυακών περιβαλλόντων
Η δική μας Ελλάδα…ένα Σύννεφο…
KΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ
Αποτελέσματα κλάδου – ‘α 6μηνο 2016
Τα παράδοξα των καιρών μας
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Πρόταση Χορηγίας
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Έλληνες Τραγουδιστές.
Η ιστορία και η εξέλιξη του τηλεφώνου
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Social Media Networks.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

‹#›

Η Πρώτη Επίσημη Εφαρμογή για την μεγαλύτερη ομάδα παιχτών!  Ο ΟΠΑΠ απαντά στην ανάγκη των Παιχτών για επίσημη και ακριβή ενημέρωση με την νέα εφαρμογή: 2 εκατ. Παίχτες ΟΠΑΠ έχουν ήδη Smartphones ή Tablets! Παίχτες ΟΠΑΠ έχουν ήδη κατεβάσει μία από τις 22 εφαρμογές τρίτων, οι οποίες τους παρέχουν ανεπίσημη ενημέρωση …και αυξάνονται! *Η εφαρμογή OPAPP δεν επιτρέπει την συμμετοχή στα παιχνίδια αν δεν πραγματοποιηθεί επίσκεψη σε Πρακτορείο ΟΠΑΠ  …την πρώτη επίσημη εφαρμογή από τον ΟΠΑΠ, η οποία έχει σχεδιαστεί με στόχο να απογειώσει την Εμπειρία του Παιχνιδιού στο Πρακτορείο και να προσκαλέσει σε αυτό ακόμα ευρύτερο κοινό

‹#› Τι προσφέρει στον Πελάτη Σου Ο πελάτης δημιουργεί νέο δελτίο για το παιχνίδι της επιλογής του χωρίς λάθη στην συμπλήρωση και με ένδειξη κόστους. Εσύ απλά το «σκανάρεις» στην Κορωνίδα και εκτυπώνεται η Απόδειξη συμμετοχής! (ισχύει για όλα τα αριθμολαχεία) Δημιούργησε Δελτία χωρίς Λάθη Ενημερώσου για όλα τα Παιχνίδια Το όμορφο και φιλικό περιβάλλον της εφαρμογής επιτρέπει στον Παίχτη να γνωρίσει όλα τα σημερινά και μελλοντικά παιχνίδια και να παίξει στο Πρακτορείο σου. Ο πελάτης μπορεί να δει Στατιστικά, Ιστορικό κληρώσεων και Πίνακα Νικητών, κερδίζοντας χρόνο σε ώρες αιχμής! (ισχύει για όλα τα αριθμολαχεία, για το ΣΚΡΑΤΣ μόνο Πίνακα Νικητών) Δες Στατιστικά και Ιστορικό κληρώσεων Ένδειξη Κόστους

‹#› Βλέπει τα Κουπόνια του Pregame και του Ειδικού Στοιχήματος (και με τις τελευταίες αποδόσεις) Βλέπει ενημερωμένο το Πρόγραμμα του Live Ενημερωμένο Πρόγραμμα Στοιχήματος Τώρα όταν ο Πελάτης σου ταξιδεύει, μπορεί να εντοπίσει άμεσα το πλησιέστερο Πρακτορείο μέσα από την εφαρμογή OPAPP. Έτσι δεν χάνει χρόνο και εσύ δεν χάνεις Πελάτες Βρες το πλησιέστερο Πρακτορείο Ο πελάτης διασκεδάζει περισσότερο με τους νέους τρόπους δημιουργίας τυχαίας στήλης ( στοιχεία από τον Καιρό, ανακίνηση κινητού κ.α.) Διασκέδασε Τι προσφέρει στον Πελάτη Σου (συνέχεια) (ισχύει για όλα τα αριθμολαχεία)

‹#› Τώρα υπάρχει ένα εργαλείο το οποίο Ενημερώνει τον Πελάτη σου για το Υπεύθυνο Παιχνίδι και για το Που να αναζητήσει βοήθεια. Βοήθεια για Υπεύθυνο Παιχνίδι Όπου και αν καθίσει ο πελάτης στο Πρακτορείο, απολαμβάνει την πιο πλήρη εμπειρία ενημέρωσης και παιχνιδιού, σε συνδυασμό με τις Οθόνες και όλα τα υπόλοιπα υποστηρικτικά συστήματα του Πρακτορείου. Πλήρης και Προσωποποιημένη εμπειρία Πρακτορείου Τι προσφέρει στον Πελάτη Σου (συνέχεια)

‹#› Ευχαριστημένους Πελάτες Ευχαριστημένους Πελάτες Γλίτωσε Χρόνο Εστίασε εκεί που Θες Γλίτωσε Χρόνο Εστίασε εκεί που Θες Απέκτησε νέους Πελάτες Απέκτησε νέους Πελάτες Τι κερδίζεις ΕΣΥ Η μόνη εφαρμογή που βοηθά τους παίχτες που θέλουν να έρθουν στο Πρακτορείο σου Οι παίχτες με Smartphones ή Tablets μπορούν να κάνουν περισσότερα στο Πρακτορείο σου! Εξυπηρέτησε τους Πελάτες σου πιο άμεσα τις ώρες αιχμής Δεν χρειάζεται πια να εκτυπώνεις στατιστικά, ιστορικό κληρώσεων ή αποδόσεις, έχεις λιγότερα λάθη

‹#› Έχεις Smartphone ή Tablet*; Κατέβασε την εφαρμογή OPAPP και δείξε την στους πελάτες που έχουν τέτοιες συσκευές Πως μπορείς να ξεκινήσεις! …και ενημέρωσέ τους πως μπορούν να το κατεβάσουν επιτόπου μέσω του WiFi του Πρακτορείου σου Είναι στο Χέρι σου! Όταν κάποιος παίχτης ζητήσει εκτύπωση στατιστικών ή ιστορικού κληρώσεων, δείξε του την πιο χειροπιαστή λύση! Ενημέρωσε τους Παίχτες του Στοιχήματος πως πια μπορούν να έχουν ενημέρωση για το Κουπόνι του Pregame και το Πρόγραμμα του Live από την θέση τους! *συμβατές συσκευές είναι οι πρόσφατες εκδόσεις iPhone, iPad, Android Κινητά και Tablets

‹#› “Συνοψίζοντας” Ολοκληρωμένη και Προσωποποιημένη εμπειρία Παιχνιδιού στο Πρακτορείο! Τι μπορεί να κάνει ο Πελάτη με το OPAPP Τι κερδίζεις Εσύ Νέοι τρόποι Παιχνιδιού! Ενημερωμένο Πρόγραμμα Στοιχήματος! (Pregame & Live) Πιο γρήγορη πρόσβαση στα Στατιστικά & το Ιστορικό κληρώσεων Δημιουργεί Δελτία Αριθμολαχείων χωρίς λάθη! Μαθαίνει όλα τα Παιχνίδια! Εντοπίζει το πλησιέστερο Πρακτορείο Παίζει Υπεύθυνα και βρίσκει βοήθεια Παρέχοντας την καλύτερη εμπειρία Εξυπηρέτησης διατηρείς τους Πελάτες σου και αποκτάς και Νέους Γλιτώνεις Χρόνο και μπορείς να εξυπηρετείς τους Πελάτες σου καλύτερα Ο παίχτης γνωρίζει και παίζει όλα τα αριθμολαχεία Τώρα έχεις ένα εργαλείο για να διαχειριστείς πιο εύκολα τέτοια περιστατικά Το Πρακτορείο σου γίνεται πιο γνωστό στην Περιοχή σου

‹#›

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ

‹#› “Διάλεξε” τους αριθμούς που θες και δες την στήλη να δημιουργείται πιο κάτω “Σύρε αριστερά” για να εμφανιστεί η επιλογή με τα στατιστικά και κάνε “click” 1 Κάνε Click στο “Επόμενο” για να εμφανιστεί το Barcode του δελτίου. Ο Πράκτορας το σκανάρει και Καλή Τύχη!! 3 Παράδειγμα 1: Πελάτης δημιουργεί δελτίο ΚΙΝΟ επιλέγοντας αριθμούς κατευθείαν από τα Στατιστικά! 2

‹#› Κάνε Click στο «Πάμε Στοίχημα» Κάνε Click στο «Πάμε Στοίχημα» …και βλέπεις το Πρόγραμμα του Live (αν υπάρχει) Επιλέγοντας «Δείτε το Κουπόνι…..» …βλέπεις το ενημερωμένο Κουπόνι του Pregame (+ το Ειδικό) Οι παίχτες σου είναι ενημερωμένοι για το Πρόγραμμα του Στοιχήματος ακόμα και τις ώρες αιχμής! Παράδειγμα 2:

‹#› Η εφαρμογή OPAPP συνεργάζεται με το πρόγραμμα πλοήγησης της συσκευή του χρήστη Παράδειγμα 3: Ταξιδιώτης με λίγο χρόνο για χάσιμο, φτάνει στην Περιοχή σου και βρίσκει γρήγορα το πλησιέστερο Πρακτορείο για ένα γρήγορο Παιχνίδι

‹#› (( ή ή..απλά “Ανακινώντας” το Κινητό σου (( Οι νέοι τρόποι Παιχνιδιού τώρα διασκεδάζουν περισσότερους πελάτες Στα περισσότερα παιχνίδια μπορείς να δημιουργήσεις μια στήλη με στοιχεία από τον καιρό!! (θερμοκρασία, ταχύτητα ανέμου, υγρασία, κτλ) Στα περισσότερα παιχνίδια μπορείς να δημιουργήσεις μια στήλη με στοιχεία από τον καιρό!! (θερμοκρασία, ταχύτητα ανέμου, υγρασία, κτλ) Παράδειγμα 4