Ακοή, επικοινωνία, ομιλία Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Ψυχοακουστική Διαταραχές επικοινωνίας
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
ΗΛΙΚΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΙΔΙΟΥ
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Ερευνητική Εργασία Παραδοσιακή & Ηλεκτρονική Επικοινωνία 11 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Η φωνολογική επίγνωση.
Γλωσσικά παιχνίδια για παιδιά 2-6 ετών
Ο Καψοκαλύβας (ξανά).
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Α΄Λυκείου, Πειραματικό Λύκειο Πατρών
ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ.
ΉΧΟΣ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Πρόβλημα του μήνα Ένα πρόβλημα ακοής. Περιεχόμενο Στόχοι: Να σχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν ένα απλό τεστ ακοής· Να συγκρίνουν κριτικά τους σχεδιασμούς.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Γνωστικά Μαθησιακά Προβλήματα
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου. Μεγάλωσα και από φέτος θα φοιτώ στο Γυμνάσιο!!!
Μάρθα, 10 μηνών, δεύτερο παιδί υγιών γονέων Ιστορικό:Προωρότητα (29 εβδ.), νοσηλεία σε ΜΕΝ, δυσκολίες στη σίτιση, ευερέθιστη, δυσκολίες στον ύπνο.
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
Ανάπτυξη λόγου σε παιδιά με κοχλιακό εμφύτευμα
Εαρινό εξάμηνο 2015 Διαταραχές Φωνής & Ακοής στις Ερμηνευτικές Τέχνες και τη Μουσική 1 Ακουστική ανάλυση φωνής Αθανάσιος Πρωτόπαπας Τμήμα Μεθοδολογίας,
Στάδια ανάπτυξης του ανθρώπου
Θέματα προσέγγισης και επικοινωνίας με άτομα με ειδικές ανάγκες Μάρω Κακουρή- Παπαγεωργίου Κλινική Ψυχολόγος 21 Ιανουαρίου 2016.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ TRAUMATIC BRAIN INJURY.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Μιλήστε τη γλώσσα του ασθενή σας
Μελέτη Περίπτωσης 1 Παραπομπή από γονείς Παιδί 4,6 ετών
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
Διαταραχές ακοής.
Praat Βασικές οδηγίες.
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΑΙΤΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΓΔ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Ακοή, επικοινωνία, ομιλία (b)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η γλώσσα του σώματος ανάμεσα στα δύο φύλα
ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ- Παραδείγματα
ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Παναγιώτα Ττόφα Ε΄
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αυτοεξυπηρέτηση Κοινωνικότητα
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Οι αισθήσεις μας!!!!!.
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Η μη-λεκτική επικοινωνία
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Μη λεκτική επικοινωνία
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου

Ακοή - Επικοινωνία -Ομιλία 1 μηνός Με έντονο και απότομο θόρυβο ξαφνιάζεται, τινάζεται, ανοιγοκλείνει τα μάτια Με έντονο, απότομο ή παρατεταμένο ήχο ακινητοποιείται στιγμιαία Παράγει και άλλους ήχους (π.χ. ευχαρίστησης) εκτός από το κλάμα

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία 3 μηνών Ησυχάζει ή χαμογελάει με τη φωνή οικείου προσώπου και χωρίς να το βλέπει Στρέφει το κεφάλι ή τα μάτια σε αναζήτηση του ήχου Γελάει Παράγει διαφορετικούς ήχους για να εκφράσει πείνα ή πόνο

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία 6 μηνών Γυρνάει αμέσως σε οικεία φωνή από απόσταση Εντοπίζει τη πηγή του ήχου Διαφοροποιεί τη φιλική από τη θυμωμένη φωνή Γλωσσικό παιχνίδι με απλή ή διπλή συλλαβή

Ενδείξεις κώφωσης  Αδιαφορεί για τους ήχους  Εκφωνεί δυσδιάκριτους και μονότονους ήχους  Μιλά λιγότερο, στριγκλίζει και ωρύεται για να επισύρει την προσοχή  Προσέχει εντατικά και είναι πολύ μιμητικό

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία 9 μηνών Ακούει προσεκτικά και εντοπίζει χαμηλής έντασης καθημερινούς θορύβους Καταλαβαίνει το «όχι» Αναγνωρίζει το όνομα του Βαβίζει δυνατά και μελωδικά Φωνάζει για να τραβήξει την προσοχή

Ακοή, επικοινωνία, ομιλία 12 μηνών Κατανοεί απλές εντολές Δείχνει με το δείκτη για να ζητήσει αυτό που θέλει Γυρίζει και κοιτάζει όταν φωνάζουν το όνομα του Πρώτες λέξεις με νόημα