OLPC Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$ Αθανασιάδης Γιάννης Msc Πληροφοριακών Συστημάτων ΕΤΕΠ Παν/μίου Μακεδονίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
OLPC Το εγχείρημα: « Ο φορητός υπολογιστής των φτωχών » ή « One Laptop Per Child » Αθανασιάδης Γιάννης Msc Πληροφοριακών Συστημάτων ΕΤΕΠ Παν/μίου Μακεδονίας.
Advertisements

Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
One Laptop Per Child The Squeak Utility Αθανασιάδης Π.Γιάννης
5-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Παπαδόπουλος Κω/νος, MSc Καθηγητής φυσικής αγωγής.
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ζωγραφίζοντας την αυλή του σχολείου
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Μαθηματικα στην κουζινα
Κινησιοθεραπεία (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή Δρ. Ευθυμία Ζέρβα, MSc, PhD
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΕΠΕ – Εξατομικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
ΜικροοικονομικΗ Θεωρια
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ!!!.
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
ΜικροοικονομικΗ Θεωρια
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
Δημιουργία στόχων για Συναντήσεις, Συνέδρια και Εκδηλώσεις
2ο ΓΕΛ Αλίμου «Γεώργιος Καραϊσκάκης»
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Σχολικός εκφοβισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Καραβόλτσου Α
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
1) Όταν λέμε ότι κάποιος λέει ψέματα επειδή είναι ψεύτης:
ΜικροοικονομικΗ Θεωρια
Η ΜΑΖΑ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ Η «ΗΛΙΚΙΑ» ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
Πρόσκληση Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
ΜικροοικονομικΗ Θεωρια
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΜικροοικονομικΗ Θεωρια
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
«ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ» ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ
«Το επείγον στην Παιδιατρική»
Διασφαλίζουμε την πρόσβαση σε οικονομική, αξιόπιστη, βιώσιμη και σύγχρονη ενέργεια για όλους Υποομάδα Στόχου 7   Σαββάκης Ηλίας, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ,
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

OLPC Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$ Αθανασιάδης Γιάννης Msc Πληροφοριακών Συστημάτων ΕΤΕΠ Παν/μίου Μακεδονίας τηλ

Περι τίνος πρόκειται; Ένας φορητός Η/Υ για κάθε παιδί με κόστος 100 δολαρίων Στόχοι Να προσφέρουμε νέες ευκαιρίες στα παιδιά όλου του κόσμου να πειραματιστούν και να εκφραστούν

Φορέας υλοποίησης παγκοσμίως MIT Media Lab Design Μη κερδοσκοπικός οργανισμός OLPC ● Nicholas Negroponte, Πρόεδρος ● Antonio Battro, υπεύθυνος εκπαίδευσης ● Walter Bender, υπεύθυνος λογισμικού και περιεχομένου ● Michail Bletsas, υπεύθυνος διασυνδεσιμότητας ● Mark Foster, υπεύθυνος οικονομικών και λειτουργιών ● Robert Fadel, Υπεύθυνος αρχιτεκτονικής ● Jim Gettys,Αντιπρόεδρος, ανάπτυξη λογισμικού ● David Cavallo, Υπεύθυνος Κεντρικής και Νότιας Αμερικής ● Khaled Hassounah,Υπεύθυνος Μ. Ανατολής και ΑΦρικής ● Mary Lou Jepsen,CTO ● Charles Kane, Υπεύθυνος Οικονομικού Τομέα ● Ivan Krstić, Υπεύθυνος Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου

Ο οργανισμός απευθύνεται σε κυβερνήσεις χωρών, διότι μόνο μέσω μαζικών παραγγελιών επιτυγχάνεται η αντίστοιχη τιμή κτήσης ● Ποιές χώρες έχουν δείξει έμπρακτο ενδιαφέρον; Αργεντινή, ΗΠΑ, Ισπανία, Βραζιλία, Ινδία, Κίνα, Αίγυπτος, Νιγηρία,Λιβύη ● Χώρες που έχουν εξαγγείλει την πρόθεση αγοράς Βραζιλία, Λιβύη Που απευθύνεται;

Τι στάση τηρεί η Ελλάδα; Σκοπός ειναι σε πρώτη φάση ο πειραματισμός και η αξιολόγηση του προϊόντος OLPC Για τον σκοπό αυτό συστάθηκε: Επιτροπή πρωτοβουλίας (OLPC) Σήμερα: πάνω από 370 εθελοντές – Προγραμματιστές – Μεταφραστές – Εκπαιδευτικοί (50%) – Μηχανικοί υπολογιστών Συστάθηκε τον περασμένο Ιούνιο, από 30 μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας

Ομάδες Εργασίας: - Ανάπτυξη και προσαρμογή εφαρμογών - Μετάφραση ξενόγλωσσου εκπαιδευτικού λογισμικού - Εκπαιδευτικές εφαρμογές και σενάρια αξιοποίησης - Δοκιμές, έλεγχος και επίδειξη λογισμικού Δικτυακός τόπος:

Πρωτότυπη κεντρική πλακέτα στο ΕΜΠ Δυνατότητες Μαθητικού Υπολογιστή: – Ασύρματη δικτύωση/διασύνδεση με άλλους υπολογιστές – Περιήγηση στο διαδίκτυο – Ανάγνωση ηλεκτρονικών βιβλίων – Εκτέλεση εκπαιδευτικών εφαρμογών – Συγγραφή/επεξεργασία κειμένων – Αναπαραγωγή πολυμέσων – Επικοινωνία/δημιουργία συνεργατικών κοινοτήτων – Ανάπτυξη λογισμικού/εφαρμογών – Εκτέλεση σχολικών εργασιών

Έξυπνος σχεδιασμός-ειδικά για παιδιά: – Δεν υπάρχουν κινούμενα μέρη π.χ. σκληρός δίσκος – Οθόνη 9’’έγχρωμη και ασπρόμαυρη λειτουργία – Αυτόματη δημιουργία ασύρματων κοινοτήτων ανοικτό λογισμικό ελαφρύς / μικρό μέγεθος (σαν σχολικό βιβλίο) μεγάλη διάρκεια μπαταρίας ανθεκτική κατασκευή

Λογισμικό για το OLPC Λειτουργικό Σύστημα (Linux) Παραθυρικό Περιβάλλον / Βιβλιοθήκες (x.Org, GTK, Cairo) Διεπαφή / Πλαίσιο Ανάπτυξης Εφαρμογών (Sugar) Συσκευές Εισόδου (Πληκτρολόγιο) Διεπαφή Δικτύου Συσκευές Εξόδου (Οθόνη) Υλικό ᅠ Περιήγηση στο Διαδίκτυο ᅠ Επικοινωνία (IM) Συνεργασία ᅠ Μάθηση (Ψηφιακά Βιβλία) Εφαρμογές

Αρχική Σελίδα Τρέχουσες Δραστηριότητες Δημιουργία Δραστηριότητας Αναζήτηση Δραστηριοτήτων Δραστηριότητες: Δημιουργία Κειμένων / Σχεδίων / Μουσικής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο Επικοινωνία με Στιγμιαία Μηνύματα Μπορούν να Μοιραστούν μέσω Δικτύου

Περιήγηση στο Διαδίκτυο

Επικοινωνία με Στιγμιαία Μηνύματα

Νέα δεδομένα Αλλαγές στην εκπαιδευτική διαδικασία: Προσαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων Μεταφορά ύλης σε μορφή e-Book Προσαρμογή εκπαιδευτικών λογισμικών Νέα εκπαιδευτικά σενάρια Εργαλείο: πρόσβασης σε νέες τεχνολογίες παραγωγής νέας γνώσης/ συνεργασίας Κινητή βιβλιοθήκη

Δικτυακός τόπος: Λίστα εθελοντών: εγγραφές: Πληροφορίες και νέα για την ελληνοποίηση: Πρόσκληση για συμμετοχή στις ομάδες εργασίας:

Πηγές Πληροφόρησης της παρουσίασης Διευθύνσεις: ● ● ● Ευχαριστώ τον κ. Κοζύρη για την ευγενική παραχώρηση του υλικού της παρουσίασης του με αντίστοιχο θέμα