Τι είναι arduino ; Το Arduino είναι μια υπολογιστική πλατφόρμα βασισμένη σε μια απλή μητρική πλακέτα με ενσωματωμένο μικροελεγκτή και εισόδους/εξόδους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ Α’ ΤΑΞΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ HYDROBOT
Advertisements

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟΥ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ
«Αrduino:Προγραμματισμός στην πράξη»
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ξενοδοχειακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ.
Κεφάλαιο 4 Συστήματα Ανάφλεξης ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Εισαγωγή στο Arduino Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Γιάννης Μπογιατζής Κύκλος Εκπαίδευσης «Χτίζοντας στο “διαδίκτυο πραγμάτων” (Internet of Things)
Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος.
ΥΠΟ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ: ΒΕΡΒΕΡΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Π. ΤΣΙΤΣΟΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΜΑΘΗΜΑ 8. ΙΟΝΤΟΦΟΡΗΣΗ ΙΟΝΤΟΦΟΡΗΣΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΥΣΙΩΝ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΙΟΝΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Αν. Καθ. Θεοδουλίδης Θεόδωρος Καρασαββίδης Νικόλαος.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 11: Αγχώδεις Διαταραχές - Νοσηλευτική αντιμετώπιση Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Bιβλιο: ΕΙΔΙΚΕΣ -ΚΛΑΔΙΚΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ Διακομιχάλης Μ.,Μανδηλας Α.,Κελεντζης Σ., 1.
ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΜΗ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ιστορική Εξέλιξη Είδη Ανεμογεννητριών Χρησιμότητα αιολικής ενέργειας Η Λειτουργια.
Κατασκευή γεννήτριας Λευκού Θορύβου (0-1GHz) μέγιστης ισχύος 80dbmV. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας απο τη Λούβαρη Βικτωρία υπό την επίβλεψη της κ. Τσιπουρίδου.
Προσφορά, ζήτηση και κυβερνητική παρέμβαση Κεφάλαιο 6 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of.
Περιβολάρης Ανδρέας –Φυσικός. Απαντήστε με ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ στις παρακάτω ερωτήσεις. Α. Οι όροι αντιστάτης και αντίσταση είναι διαφορετικοί. Αντιστάτης είναι.
Δημοτικό Σχολείο Οινουσσών
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΚΟΥΤΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΙΙ
ΤΑ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΨΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
MSc Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ΤΜΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΣΤΡΑΠΕΣ - ΚΕΡΑΥΝΟΙ.
Άσκηση 3.11: Frequency-dependent terminations
Ψηφιακό πολύμετρο.
Ελληνογαλλική σχολή Άγιος Παύλος
Αρχή λειτουργίας των φωτοβολταϊκών
«Χαϊδάρι. Πώς ν΄ ανιστορήσει κανείς τα ανιστόρητα;» Θανάσης Μερεμέτης, εκπαιδευτικός, 8/4/1944. Επισκεφθήκαμε το Μπλογκ 15, την απομόνωση της φυλακής.
ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Σ.Ρ. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Από τον Ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό – Ένας Ηλεκτρικός (ιδιο-)Κινητήρας
ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Σύνδεση παλµογράφου µε τη γεννήτρια σήματος.
Στόχοι-Σκοποί: Ευαισθητοποίηση των μαθητών στις ήπιες μορφές ενέργειας
02 ΜΗΧΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
το ολοκαύτωμα του Διστόμου
3.1.1 Ενσύρματα μέσα μετάδοσης
Καθηγητής: Καλόμοιρος Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής
Χωρητικότητα ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,.
Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος
«Κοιτώντας τους ήχους της Γής»
ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο Ι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΥΛΙΚΑ & ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Ηλεκτροτεχνία Εργαστήριο
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Χρήση οργάνων μέτρησης
Ψηφιακό πολύμετρο.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Εργαστηριακές ασκήσεις με τον μικροελεγκτή PIC
Διαστημική τεχνολογία
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
به نام خدا فصل پانزدهم خازن در جریان مستقیم.
електромагнетном кочницом
ΚΕΡΑΤΟΜΕΤΡΙΑ Μέτρηση της καμπυλότητας της πρόσθιας επιφάνειας του κερατοειδούς JAVAL Tο κερατόμετρο υπολογίζει μόνο 4 σημεία-δεδομένα στην κεντρική περιοχή.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ
Ρευστά, Πίεση, Άνωση Το φαινόμενο της Πλεύσης-Βύθισης και οι παράγοντες που το επηρεάζουν ΕΦΕΙΑ 8ο μάθημα.
Φυσική για Μηχανικούς Ρεύμα και Αντίσταση
ΤΟ ΙΣΤΙΟΦΟΡΟ ΜΟΥ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 9 ΡΕΛΕ.
Μικροηλεκτρονική [ΜΕΡΟΣ 2ο].
Κίμων Χατζημπίρος Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι είναι arduino ; Το Arduino είναι μια υπολογιστική πλατφόρμα βασισμένη σε μια απλή μητρική πλακέτα με ενσωματωμένο μικροελεγκτή και εισόδους/εξόδους. Το Arduino μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη ανεξάρτητων διαδραστικών αντικειμένων αλλά και να συνδεθεί με υπολογιστή μέσω άλλων προγραμμάτων.

Από τι αποτελείται; Αποτελείται από ένα μικροελεγκτή και συμπληρωματικά εξαρτήματα για την διευκόλυνση του χρήστη στον προγραμματισμό και την ενσωμάτωση του σε άλλα κυκλώματα. Όλες οι πλακέτες περιλαμβάνουν ένα γραμμικό ρυθμιστή τάσης 5V και έναν κρυσταλλικό ταλαντωτή 16MHz. Ο μικροελεκτής είναι από κατασκευής προγραμματισμένος με ένα bootloader, έτσι ώστε να μην χρειάζεται εξωτερικός προγραμματιστής.

Τι είναι μητρική πλακέτα; Μια μητρική κάρτα, επίσης γνωστή και σαν μητρική πλακέτα είναι το κεντρικό και βασικό τυπωμένο ηλεκτρονικό κύκλωμα ενός σημερινού υπολογιστή. Ένας τυπικός υπολογιστής αποτελείται από τον μικροεπεξεργαστή, την κεντρική μνήμη και άλλα βασικά υποσυστήματα που βρίσκονται και αυτά στην μητρική.

Hydrobot

Για ποιο σκοπό ήρθε το Hydrobot στην Ελλάδα; To Τεχνολογικό Ινστιτούτου Μασαχουσέτης, φέρνει στην Ελλάδα το Hydrobot, ένα πρόγραμμα θαλάσσιας ρομποτικής βασισμένο στο Seaperch. Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές να πραγματοποιήσουν μετρήσεις όσο αφορά την πίεση, τη θερμοκρασία και τη φωτεινότητα του νερού.

Τι είναι το hydrobot; Το Hydrobot είναι ένα αμερικανικό πρόγραμμα θαλάσσιας ρομποτικής, που απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου Το Hydrobot βασίζεται στο SeaPerch, ένα πρωτότυπο πρόγραμμα ρομποτικής, μέσω του οποίου εκπαιδεύονται οι καθηγητές -που με τη σειρά τους εκπαιδεύουν τους μαθητές τους- στην κατασκευή ενός υποβρύχιου τηλεκατευθυνόμενου οχήματος

Τι είναι το sea perch; Sea Perch είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα υποβρύχιας ρομποτικής που εξοπλίζει τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές με τους πόρους που χρειάζονται για να οικοδομήσουν ένα υποβρύχιο τηλεχειριζόμενο όχημα (ROV) σε μια, σε σχολείο ή εκτός σχολείου, ρύθμιση. Οι μαθητές κατασκευάζουν το ROV από ένα σετ που αποτελείται από χαμηλού κόστους υλικά, μετά από ένα πρόγραμμα σπουδών που διδάσκει τις βασικές έννοιες της μηχανικής και της επιστήμης με θαλάσσιο θέμα.

Η ιστορία του sea perch Το Sea Perch ονομάστηκε έτσι προς τιμήν των δύο υποβρυχίων στο Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ. Ένα ονομάζεται το U.S.S. Perch (SS-176 που πήρε το όνομά του προς τιμήν της Πέρκας, ένα ψάρι του γλυκού νερού, που μπορεί να υπερηφανεύεται για ακανθώδης πτερύγια. Το πρώτο U.S.S.Perch χτίστηκε στις 25 Φεβρουαρίου 1935, που ξεκίνησε στις 9 Μαΐου 1936, χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου. Το δεύτερο U.S.S.Perch (SS-313), ένα υποβρύχιο κατηγορίας Balao, χτίστηκε στις 5 Ιανουαρίου του 1943 και ξεκίνησε την 12 Σεπτέμβρη το Sea Perch ξεκίνησε ως ένα θέμα σε ένα βιβλίο με τίτλο "Πώς να χτίσεις ένα υποβρύχιο ρομπότ," από τον Harry Bohm και Vickie Jensen

Σχετικά με το πρόγραμμα Το Sea Perch προσφέρει μια απλή, διαδραστική πλατφόρμα που επιτρέπει στους μαθητές να μάθουν για μυριάδες θέματα. Με το σχεδιασμό και την οικοδόμηση του τηλεχειριζόμενο όχημα τους (ROV), οι μαθητές μπορούν να μάθουν για μηχανική. Με τη διεξαγωγή δειγματοληψιών νερού, μαθαίνουν για τη βιολογία και τις συνθήκες της υδρόβιας ζωής. Μαθαίνουν για φυσική άνωση και μέσω ηλεκτρικής καλωδίωσης καθώς και για την ιστορία και την εξέλιξη της εξερεύνησης του ωκεανού. Η απλότητα του προγράμματος και η προσαρμοστικότητά του σε μια ποικιλία ηλικιών και εκπαιδευτικές ρυθμίσεις επέτρεψε στο πρόγραμμα να αυξηθεί από ένα της Μασαχουσέτης σε αυτό που είναι τώρα σε εθνική εμβέλεια και επεκτείνεται διεθνώς.

Υλικά: Τα απαιτούμενα υλικά και οι σχετικές οδηγίες θα σταλούν, στη συνέχεια, στα συνεργαζόμενα σχολεία, όπου οι μαθητές θα τα χρησιμοποιήσουν με σκοπό να συνθέσουν το τελικό αποτέλεσμα. Το σύστημα των αισθητήρων θα ενσωματωθεί στο hydrobot κάθε σχολικής ομάδας και έτσι στην επόμενη θαλάσσια «αποστολή» θα μπορέσουν να συλλέξουν λεπτομερή στοιχεία για το θαλάσσιο περιβάλλον τους. Τα στοιχεία αυτά αργότερα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους ερευνητές για συστηματικότερη μελέτη του θαλάσσιου οικοσυστήματος της χώρας μας.

3 κινητήρες 12 Volt DC Σκελετός 3 προπέλες 3 άξονες προπέλας Πλωτήρες Θήκες film Κάμερα (προαιρέτικα) Καλώδια

Υπεύθηνος καθηγητής: Γιάννης Καλλίας Μαθητές: Στέλλα Μιχελάκη Μαριάννα Πευκιανάκη Πόπη Ρουσάκη Μάνος Δουλούμης Μάνος Ζερβονικολάκης Μιχάλης Σφακιανάκης Στέφανος Τσαμπανάκης Αλέξης Παπαδάκης Κωνσταντίνος Φίλιππας Νίκος Δρακωνάκης