Ομιλείτε Ελληνικά; Παιχνίδια που αναδεικνύουν τον πλούτο και την ομορφιά της ελληνικής γλώσσας Ενότητα 10 - Ατυχήματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι)
Quiz για το διαδίκτυο !.
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ:ΚΟΡΤΖΗ ΕΙΡΗΝΗ ΤΑΞΗ:A’
ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
Τραυματισμοί-Πτώσεις-Κατάγματα
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΑΛΚΟΟΛ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
PAST CONTINUOUS Αόριστος Διαρκείας
ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Γ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΦΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Ζ. Καλαϊτζή Θέμα: Πρόληψη Ατυχημάτων Και Πρώτες βοήθειες
Δευτερεύουσες Ονοματικές Προτάσεις
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Υπεύθυνος μαθήματος: Αμούτζας Κ. Επίκουρος Καθηγητής.
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Συνέντευξη με νήπια.
Μελέτη Περίπτωσης 1 Παραπομπή από γονείς Παιδί 4,6 ετών
Ηλεκτρικό…παιχνίδι Παίξτε για να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σε θέματα ασφάλειας σε σχέση με τον ηλεκτρισμό.
5o Μάθημα: Το τεστ χ2 Κέρκυρα.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ – Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ 1. ΕΝΝΟΙΑ & ΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – Ο ΡΟΛΟΣ.
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Ατυχήματα στο σπίτι και σε δημόσιους χώρους
Με το σεις και με το σας (3)
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομιλείτε Ελληνικά; Παιχνίδια που αναδεικνύουν τον πλούτο και την ομορφιά της ελληνικής γλώσσας Ενότητα 10 - Ατυχήματα

Διάλεξε την απάντηση που ταιριάζει Α.  Έως 7 ετών  Από 2-4 ετών  Έως 14 ετών Β.  Καψίματα  Πτώσεις  Πνιγμοί Γ.  Αυλή  Σχολείο  Σπίτι Δ.  Να προσλάβουν οικιακές βοηθούς  Να μην αφήνουν παιδιά μόνα ποτέ  Να φροντίσουν ώστε το σπίτι να είναι ασφαλής χώρος Ερώτηση 1 Β.20

Α.  Σπίτι, σπίτι, σχολείο  Σπίτι, σχολείο, σχολείο  Αυλή, σχολείο, σπίτι Β.  Πτώση, πτώση, πτώση  Πτώση, κτύπημα,πτώση  Κτύπημα, πτώση, κτύπημα Γ.  Άλλες, πληγές, μώλωπες  Μώλωπες, κατάγματα, άλλες  Καμία, άλλες, πληγές Ερώτηση 2 Διάλεξε την απάντηση που ταιριάζει Β.15

Α.  Έως 7 ετών  Από 2-4 ετών  Έως 14 ετών Β.  Καψίματα  Πτώσεις  Πνιγμοί Γ.  Αυλή  Σχολείο  Σπίτι Δ.  Να προσλάβουν οικιακές βοηθούς  Να μην αφήνουν παιδιά μόνα ποτέ  Να φροντίσουν ώστε το σπίτι να είναι ασφαλής χώρος Ερώτηση 1-Απαντήσεις Κατανόηση

Α.  Σπίτι, σπίτι, σχολείο  Σπίτι, σχολείο, σχολείο  Αυλή, σχολείο, σπίτι Β.  Πτώση, αλλιώς, πτώση  Πτώση, κτύπημα,πτώση  Κτύπημα, πτώση, κτύπημα Γ.  Άλλες, πληγές, μώλωπες  Μώλωπες, κατάγματα, άλλες  Καμία, άλλες, πληγές Ερώτηση 2-Απαντήσεις Κατανόηση

Περιγραφή-Αφήγηση Ερώτηση 3 Να περιγράψεις μέσα σε 1΄ ένα ατύχημα που έπαθες εσύ ή κάποιος συμμαθητής σου στο σχολείο Συμβουλή: Χρησιμοποίησε τους πίνακες του βιβλίου σου στη σελ. 81 Β.30

Ορθογραφία-Έκφραση Ερώτηση 4 Δημιουργία ερωτηματολογίου Β.20 Συμβουλή: Να είσαι σαφής, σύντομος και ορθογραφημένος

Γραμματική-Χρόνοι ρημάτων Συμπλήρωσε τα κενά σε χρόνο Αόριστο  Το περασμένο Σάββατο_________________(συμβαίνει) ένα ατύχημα στη Λεωφόρο Ποσειδώνος. Ένα αυτοκίνητο _________________(παραβαίνω) τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας παραβιάζοντας το απαγορευτικό σήμα, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με άλλο διερχόμενο αυτοκίνητο. Μετά από το ατύχημα, ο υπαίτιος οδηγός_________________ (συλλαμβάνομαι) και οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα. Ο τραυματίας οδηγός _________________(εισάγομαι) στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους. Β.20 Ερώτηση 5

Γραμματική-Χρόνοι ρημάτων Συμπλήρωσε τα κενά σε χρόνο Αόριστο  Το περασμένο Σάββατο συνέβη(κε) (συμβαίνει) ένα ατύχημα στη Λεωφόρο Ποσειδώνος. Ένα αυτοκίνητο παρέβη(κε) (παραβαίνω) τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας παραβιάζοντας το απαγορευτικό σήμα, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με άλλο διερχόμενο αυτοκίνητο. Μετά από το ατύχημα, ο υπαίτιος οδηγός συνελήφθη (συλλαμβάνομαι) και οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα. Ο τραυματίας οδηγός εισήχθη (εισάγομαι) στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους. Ερώτηση 5-Απαντήσεις Β.2 για κάθε Σωστό προσδιορισμό

Γραμματική-Προσδιορισμοί Βρες τους τοπικούς και χρονικούς προσδιορισμούς στο άρθρο της σελ. 73 Ερώτηση 6 Συμβουλή: Μελέτησε τη σελίδα 78 του βιβλίου σου

Γραμματική-Συνώνυμα Ερώτηση 8 Να ξαναγράψεις το κείμενο της σελ. 79 αντικαθιστώντας τις χρωματισμένες λέξεις με συνώνυμες Β.30 Συμβουλή: Χρησιμοποίησε το λεξικό σου

Γραμματική-Συνώνυμα Ερώτηση 8-Απαντήσεις  Μπορούμε και εμείς τα παιδιά να λάβουμε τα μέτρα μας, αφού σε κάθε πιθανό σημείο και ανά πάσα στιγμή μπορεί να μας συμβεί κάποιο ατύχημα, είτε από λάθος είτε γιατί δεν έχουμε πάντα στο μυαλό τα λόγια του μπαμπά και της μαμάς. Να τι μπορούμε να προσέξουμε: o Πρώτα-πρώτα οι πρίζες δεν είναι παιχνίδι! Κινδυνεύουμε να πάθουμε ηλεκτροπληξία. oΤο ίδιο επικίνδυνα είναι τα σπίρτα, τα τσιγάρα, τα απορρυπαντικά και τα φάρμακα. Κινδυνεύουμε από τη μια να καούμε και από την άλλη να δηλητηριαστούμε oΣύμφωνοι, μας αρέσει να σκαρφαλώνουμε, και περισσότερο από όλα να τρέχουμε. Ας μην ξεπερνάμε όμως τα όρια, διαφορετικά θα βρεθούμε κατάχαμα και τραυματισμένοι. oΑρκεί να προσέξουμε λίγο περισσότερο και να αποφεύγουμε τις κακοτοπιές, για να χαιρόμαστε καθημερινά (ολημερίς και ολονυχτίς) το παιχνίδι χωρίς τραυματισμούς. Β.30

Βαθμολογία Όνομα ομάδαςΒαθμολογίαΣύνολο Νικήτρια ομάδα