Το Πλοίο Αναφοράς. Σκοπός Να προσδιοριστούν Οι απαιτήσεις για το πλοίο Οι τυχόν περιορισμοί Τα βασικά χαρακτηριστικά Το πλοίο που θα υποδειχθεί αποτελεί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

Επιλογή θέσης Παράμετροι επιλογής θέσης εγκατάστασης Αιολικό δυναμικό
ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΣΤΡΕΣ
Σύλλογος Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. / Ομίλου ΔΕΗ Εργολαβίες ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ.
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Επιλογές Marketing & Logistics
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
Αξιολόγηση δεδομένων αγοράς Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Ασυνεχές (Αμερικανικό) σύστημα Εκσκαφείς - Φορτωτές Χωματουργικά αυτοκίνητα (ΧΑ)
Όμιλος Ηρακλή Ημέρα Αναλυτών – 12η Απριλίου 2006.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Αργώ.
Δίνονται το ονοματεπώνυμο κάθε μαθητή μιας τάξης και η βαθμολογία του σε κάθε μάθημά του και θέλουμε να υπολογίσουμε το μέσο όρο της βαθμολογίας όλων των.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Πτυχιακή εργασία «Εφαρμογές Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» Συγγραφή: Βήτα Παναγιώτα ΑΜ:6683 Επιβλέπων.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Multimodal Journey Planning: Εφαρμογή Δικτύου στη Θεσσαλία Ενότητα 7: Παρουσίαση 4 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Χρήστος Καρνάβας, Στεφανία Κατράνη, Κατερίνα.
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
EΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Ηλιακά αυτοκίνητα Αλεξέας Γιάννης Βερτζώνης Νίκος ΤΜΗΜΑ:Γ1.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΚΑΡΑΜΠΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Παραδοτέο εργαστηρίου Η/Υ Θέμα Anangel Aspiration European Καγκαράκης Θ. Σχολή Πλοιάρχων, ΑΕΝ Μακεδονίας. Καγκαράκης.
1 Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 10: Γραμμή Φορτώσεως (Ύψος εξάλων) Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Γιώργος Τελώνης Πρόεδρος ΗΑΤΤΑ Γιώργος Τελώνης Πρόεδρος ΗΑΤΤΑ Posidonia Sea Tourism Forum, Αθήνα
1 Κόστος Μεταφοράς §Ποιος είναι ο σκοπός της μεταφοράς; l Βασικά οικονομικά χαρακτηριστικά των λειτουργιών μεταφοράς §Τι είναι το κόστος μεταφοράς; §Ποιοι.
1 Κόστος λειτουργίας πλοίου 2008 Καύσιμα45-50% Μισθοί23-25% Επισκευή10-12% Λιμενικά έξοδα7-10% Ασφάλιση2% Άλλα5-6%
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 12: Λόγοι Κύριων Διαστάσεων και Συντελεστές Μορφής Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός.
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ναυτιλιακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
6° ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΕΕΔΥΠ XANIA, IOYNΙΟΥ 2007 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΥΠΩΝ ΟΛΙΚΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΕΛΤΑ Σ’ ΕΝΑΝ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΑ Χ. ΓΙΟΒΑΝΟΥΔΗΣ.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Στρατηγικές - Ανοίγματα
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
Ακτοπλοΐα και Τουρισμός
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Ο ρόλος των Δικτύων στην εποχή των πράσινων μεταφορών
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Ενοικίαση αυτοκινήτου στην Αθήνα και στα ελληνικά νησιά
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Πλοίο Αναφοράς

Σκοπός Να προσδιοριστούν Οι απαιτήσεις για το πλοίο Οι τυχόν περιορισμοί Τα βασικά χαρακτηριστικά Το πλοίο που θα υποδειχθεί αποτελεί το «Πλοίο Αναφοράς» της μελέτης, ώστε να καταστεί δυνατή η εξαγωγή συμπερασμάτων για την αγορά και την εκμετάλλευσή του.

Απαιτήσεις πλοιοκτήτη Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την εκτίμηση του μεταφορικού έργου και τους περιορισμούς της γραμμής και του λιμένα, έχουμε : Μέγιστο Μήκος (συνολικό) : 145 m Χρόνος ταξιδίου : 7-8 ώρες 21 – 23 kn υπηρεσιακή ταχύτητα Αριθμός επιβατών : Κλίνες : 300 – 500 Μεταφορική ικανότητα αυτοκινήτων : ~17 φορτηγά / ~150 επιβατηγά αυτοκίνητα (~650 m lanes)

Εκτίμηση Σχεδίασης Μήκος μεταξύ καθέτων : ~130 m, ολικό : ~145 m Πλάτος : ~23 m Βύθισμα : 5,50-6,00 m Lanes : ~650 m Καταστρώματα οχημάτων : 2 Καταστρώματα ενδιαιτήσεων / χώρων εστίασης : 3 Αεροπορικά καθίσματα : ~500 Μηχανές : 4 x 4χρονες μηχανές & 3 Η/Μ Bowthruster/ Sternthruster, Stabilizers, Twinscrew Προσωπικό : άτομα (θερινή περίοδο)

Πλοίο Αναφοράς (Μέσος όρος) Ολικό μήκος (Loa) :137,68 m Μέγιστο πλάτος (B) :22,31 m Βύθισμα (Τ) :5,49 m Ταχύτητα υπηρεσίας (Vs) :23,06 kn Εγκατεστημένη ισχύς (EHP) : kW L/B = 6,185 B/T = 4,066 αριθμός Froude : 0,340

Ενδεικτικά πλοία Ι Tassili II [2004] / El Djazair II [2005]

Ενδεικτικά πλοία ΙΙ Νήσος Χίος [2007] / Νήσος Μύκονος [2005]

Νέες κατασκευές Ανάλογα newbuildings στην ελληνική ακτοπλοΐα: Blue Star Ferries: ΙΤΗΑΚΙ (Loa=123,80 m) - Daewoo, S. Korea (2000) PAROS/NAXOS (Loa=123,80 m) - Daewoo, S. Korea (2002) Hellenic Seaways : NISSOS MYKONOS (Loa=141,00 m) – Ελληνικά Ναυπηγεία/Σκαραμαγκάς (2005) NISSOS CHIOS (Loa=141,00 m) – Ναυπηγεία Ελευσίνας (2007) Εκτίμηση νέας κατασκευής για τέλη 2008: 9οΜ$-120Μ$ 80Μ€-100Μ€

Πλοία προς πώληση Τρέχουσες τιμές : 35Μ$ - 70Μ$ (30Μ€ – 60Μ€) Το κόστος κτήσης εξαρτάται κυρίως από την ηλικία και την κατάσταση του πλοίου Το κόστος επισκευών/μετασκευής εξαρτάται από την προσδοκία του πλοιοκτήτη και τις συνθήκες του ανταγωνισμού. Δεν είναι αναμενόμενο να βρεθεί πλοίο με τα χαρακτηριστικά του πλοίου αναφοράς κάτω των 25Μ$.

Διεθνής συγκυρία Τα συμβόλαια νέων κατασκευών αναμένονται τους ερχόμενους μήνες να παρουσιάσουν μεγάλη μείωση σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2008 Ο δανεισμός καθίσταται εξαιρετικά δύσκολος Οι τιμές των προς πώληση πλοίων δεν δείχνουν έντονα πτωτικές τάσεις στις περιπτώσεις που τα πλοία είναι σε καλή κατάσταση