Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
Προσωπικές δεξιότητες
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες.
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Συναισθηματικη αγωγη.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
1 Τα καθήκοντα του manager Προγραμματισμός: Είναι η απαραίτητη προϋπόθεση πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε ενέργειας. Τα συστατικά που πρέπει να προσαρμοσθούν.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ &ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΝΕΑΠΟΛΗΣ & ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σ.Ε.Π. ΘΕΜΑ: Πρόσβαση στην τριτοβάθμια.
Αυτογνωσία - Αυτοβελτίωση
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΣΗ
I.Q. & E.I. – ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ – – ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ –
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 11: Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής,
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ. Συναίσθημα είναι μια κατάσταση εσωτερική, μια μοναχική εμπειρία του ατόμου.Υπάρχει λεκτική έκφραση του συναισθήματος και μη λεκτική.Οι συναισθηματικές.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Συναισθηματική Νοημοσύνη
ΝΕΟ Παρακίνηση της Ομάδας του Φαρμακείου TUV HELLAS Approved
Αυτεπίγνωση Created by Freepik.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σχολική διαμεσολάβηση: Πρόληψη και επίλυση της ενδοσχολικής βίας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη
Διαπολιτισμική Νοσηλευτική Το Μοντέλο της Πολιτισμικής Ικανότητας
Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών

Ο Goleman στο βιβλίο του για τη συναισθηματική νοημοσύνη αναφέρει… Αυτό που διακρίνει τους πραγματικά αποτελεσματικούς ηγέτες είναι ο υψηλός βαθμός συναισθηματικής νοημοσύνης. Δηλαδή: αυτογνωσία, αυτοέλεγχος, παρακίνηση, ενσυναίσθηση και κοινωνικές δεξιότητες (1995)

Ορισμός Σ.Ν. Ένα σύνθετο σετ ικανοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν την οργάνωση των συναισθημάτων του εαυτού μας και των γύρω μας, προκειμένου να τα διαχωρίσουμε και να τα ελέγξουμε αποτελεσματικά στις σχέσεις μας με τους υπόλοιπους

Για τον εαυτό μας: Α) διαχείριση εαυτού: αυτοέλεγχος, αξιοπιστία, ακεραιότητα ήθους, ευσυνειδησία, κίνητρα επιτυχίας και ανάληψη πρωτοβουλιών Β) αυτεπίγνωση: i)συναισθηματική επίγνωση (αναγνώριση συναισθημάτων και επιπτώσεων αυτών) ii) ακριβής αξιολόγηση εαυτού ( αναγνώριση δυνατοτήτων & ορίων) αλλά και αυτοπεποίθηση

Οι άλλοι: Κοινωνική επίγνωση 1.με ενσυναίσθηση (να μπορεί κάποιος να αντικρύζει τα γεγονότα από την οπτική γωνιά του άλλου & να βιώνει τα συναισθήματά τους) 2.Προσανατολισμός προς την παροχή υπηρεσιών (ικανοποίηση «πελατών») 3.Οργανωσιακή επίγνωση ( αντίληψη των συναισθημάτων μιας ομάδας & των σχέσεων ισχύος που ενυπάρχουν σε αυτήν)

Οι άλλοι: διαχείριση σχέσεων Επιρροή Επικοινωνία Χειρισμό των συγκρούσεων Χαρισματική ηγεσία (κινητοποίηση ατόμων προς συγκεκριμένο όραμα) Φορέας αλλαγής (κινητήριος μοχλός χτισίματος δεσμών, ομάδων εργασίας και συνεργασίας)

Ακόμη… ΣΝ: ικανότητα αντίληψης και έκφρασης συναισθημάτων και προσαρμογή σκέψης, κατανόηση αιτίων πρόκλησής τους και ρύθμιση επιπτώσεών τους στον εαυτό και στους γύρω (Salivery & Mayer)

ΣΝ: Όταν το άτομο δείχνει ικανότητες αυτογνωσίας, αυτοδιαχείρισης, κοινωνικής συναίσθησης και κοιν.δεξιοτήτων την κατάλληλη στιγμή, με τον κατάλληλο τρόπο και με ικανοποιητική συχνότητα ώστε να είναι αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση καταστάσεων…

Αν προσμετρήσουμε όλα τα χαρακτηριστικά… Βρισκόμαστε μπροστά στο προφίλ ενός ιδανικώς νοήμονος ανθρώπου που: έχει αυτογνωσία, επίγνωση των ορίων & δυνατοτήτων του, διαθέτει εκτίμηση και αυτοσεβασμό, είναι ρεαλιστής & ορθολογιστής με παράλληλη ακεραιότητα, ηθική και πίστη στις αξίες του, με στόχους υψηλούς, ενθουσιώδης, αποδέχεται εξίσου καλά την αποτυχία & την επιτυχία, διδάσκεται από τα λάθη και τις παραλήψεις του και διορατικά προσπαθεί να μην υποκύπτει σε φευγαλέες κρίσεις, ενδιαφέρεται για την οπτική των άλλων, παράλληλα λειτουργεί ως πομπός και δέκτης συναισθημάτων για