Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αρχές σχεδιασμού Disaster Recovery για την υποδομή πληροφορικής Διονύσης Χιντζίδης, Solutions Consultant.
Advertisements

Νοσοκομειακά Πληροφοριακά Συστήματα
Διερεύνηση Μεθόδων Ενημέρωσης και Βελτιστοποίησης Μοντέλων Πεπερασμένων Στοιχείων με Χρήση Πειραματικών Δεδομένων Αλέξανδρος Αραϊλόπουλος ΑΕΜ 1372 Επιβλέπων.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
1 Διδακτικοί Στόχοι & Διδακτικός Σχεδιασμός Παλαιγεωργίου Γιώργος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Γιώργος Μαυρομμάτης.  Στο προηγούμενο μάθημα ‘ διανύσαμε ’ ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής της εξέλιξης της ανθρώπινης γεωγραφίας ( από τον Ερατοσθένη.
1 Φάκελος υλικού & επαγγελματική ανάπτυξη Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Κοινωνική Οικονομία και Επιχειρηματικότητα Νίκος Δημητριάδης, Γεν. Δ/ντής STRATIS ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΠΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ - ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ 2 o Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εξαγωγική δραστηριότητα αποτελεί σήμερα την μοναδική ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη των ελληνικών.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Άγγελος Βαλλιανάτος Αξιολόγηση: δηλαδή μαθητών εκπαιδευτικών αλλά απαραίτητα και.
Επιδημιολογία και Πρόληψη Ατυχημάτων Ζωή Τσίμτσιου, MSc, PhD Επιμελήτρια Α΄ Γενικής Ιατρικής, Κ.Υ. Αστικού Τύπου Ευόσμου Επιστημονικός Συνεργάτης Εργαστηρίου.
2 η συνάντηση συμβουλευτικής ομάδας εργασίας Τετάρτη 29/6/2016 Βασίλης Γογγολίδης Δ / νση Σχεδιασμού & Προγραμματισμού Πολιτικών & Δράσεων Έρευνας & Καινοτομίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
Παρουσίαση των τίτλων εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα της Ιστορίας Ενότητα 2.1,
Πρόγραμμα Δημιουργικής χρήσης της τεχνολογίας στα Μαθηματικά μέσω της αυτενέργειας των μαθητών Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου – Ερευνητικό Εργαστήριο για.
Το Εννοιολογικό πλαίσιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
Έγγραφη Τεκμηρίωση της Νοσηλευτικής Φροντίδας
ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Υποθρεψία Ορισμός Ταξινόμηση Συχνότητα Εκτίμηση
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Δημήτριος Θεοδωρίδης Δρ Φυσικός) Δέσποινα Παπαδοπούλου Δρ Χημικός)
Η πρόληψη της πτώχευσης Ιδίως η προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης Δημήτρης Κ. Αυγητίδης Αν. Καθηγητής Νομικής Δ.Π.Θ. Κομοτηνή, 2016.
Διαφημιστική εκστρατεία
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
ΠΡΟΤΑΣΗ ισορροπησ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ εργων υποδομησ
Στρατηγική Επιχειρήσεων
Microenterpise Microinsurance Microriskmanagement
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Το Marketing Β΄.
Επιμέλεια: Ραμαντάνη Ανθή
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Πολιτικές & Διαχείριση Ασφάλειας
Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης Νηπίου (Portfolio Assessment)
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Programme for International Student Assessment 2018
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓIA ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Οι θέσεις του Συνδυασμού “ΕΛΠΙΔΑ” επί του Απολογισμού της Περιφερειακής Αρχής για το έτος 2016 ΚΟΖΑΝΗ
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Επιτροπή επιμόρφωσης και επιστημονικής στήριξης (ΕΠΕΠ)
Διαχείριση Ποιότητας Λευτέρης Αντωνόπουλος
Οδηγίες σύνταξης σχεδίου μαθήματος
Κατηγοριοποίηση Δήμων
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 6
Programme for International Student Assessment 2018
Σχέδιο Ασφάλειας Νερού για τις ΔΕΥΑ Βασικές έννοιες- Βήματα υλοποίησης
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Programme for International Student Assessment 2018
Υπεύθυνος καθηγητής: κος Καπιδάκης Σαράντος
Θεωρία Βελτιστοποίησης και Εφαρμογές
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont. (chs )
Μάθημα 12ο Διδακτικά σενάρια
Noun Inflection.
Κάτω Αχαΐα, Τετάρτη 10η Οκτωβρίου 2018
Personal Pronouns.
1 and 2 Personal Pronouns More third declension stems
Κίμων Χατζημπίρος Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Περίληψη του ιστορικού, των δεδομένων αξιολόγησης, των κλινικών παρατηρήσεων, των συμπερασμάτων και των συστάσεων. Περιγράφει τις επικοινωνιακές ικανότητες του ασθενή. Πρέπει να περιλαμβάνει ξεκάθαρες αντικειμενικές πληροφορίες και δηλώσεις ώστε να είναι ευανάγνωστο από άλλους λογοθεραπευτές ή άλλους ειδικούς.

Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Περιέχει: Πληροφορίες για το βιογραφικό ιστορικό του ασθενή (όνομα, ηλικία, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση, γονείς, ημερομηνία αξιολόγησης, όνομα αξιολογητή, πλαίσιο, επάγγελμα, διάγνωση). Πληροφορίες για το ιστορικό του ασθενή (λαμβάνονται πληροφορίες από το ιστορικό του, τη συνέντευξη, τις αναφορές και αξιολογήσεις άλλων επαγγελματιών. Αναφέρονται μόνο σχετικές πληροφορίες από το ιατρικό, κοινωνικό, οικογενειακό και εκπαιδευτικό ιστορικό. Σε κάποιους ασθενείς αναφέρονται μόνο συγκεκριμένοι τομείς ενώ σε άλλους όλοι. Σημειώνεται όποια προηγούμενη λογοθεραπευτική αξιολόγηση και θεραπεία. Όταν αναφέρονται πληροφορίες από αναφορές άλλων επαγγελματιών, λογοθεραπευτών και μη, δίνεται το όνομα του ειδικού και η ημερομηνία της αναφοράς).

Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συμπεριφορά (καταγράφεται η συμπεριφορά του ασθενή που έχει παρατηρηθεί κατά την αξιολόγηση- συνεργάσιμος, φιλικός, απομονωμένος, ντροπαλός κ.λπ., γίνονται παρατηρήσεις για τη συγκέντρωση και προσοχή και για τη βλεμματική του επαφή). Ακοολογικός έλεγχος (αναφέρεται οτιδήποτε έχει καταγραφεί στο ιστορικό σχετικά με την ακοή του ασθενή. Εάν υπάρχει υποψία για πρόβλημα με την ακοή του ασθενή, το σημειώνει ο λογοθεραπευτής στην έκθεση και παραπέμπεται για ακοολογική εξέταση)

Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Στοματοπροσωπική εξέταση (η ποσότητα των πληροφοριών που καταγράφονται, εξαρτάται από τα αποτελέσματα αυτής της εξέτασης. Σημειώνονται οποιεσδήποτε αποκλίσεις). Αξιολόγηση ομιλίας και γλώσσας (περιγράφεται η άρθρωση, η φωνή και η ροή της ομιλίας του ασθενή, καθώς και η κατανόηση και ο προφορικός λόγος- χρήση, μορφή, περιεχόμενο, λεξιλόγιο, αφηγηματικός λόγος, σύνταξη, αυθόρμητος λόγος, λεκτικές πράξεις. Αναφέρονται τα αποτελέσματα σταθμισμένων τεστ, του γλωσσικού δείγματος και των ανεπίσημων κλινικών παρατηρήσεων του λογοθεραπευτή.

Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Άρθρωση: καταληπτότητα ομιλίας, προσδιορισμός λαθών, σταθερότητα λαθών, περιβάλλον (μεμονωμένα, σε συλλαβές, λέξεις, φράσεις, σε συζήτηση), ταχύτητα, προσωδία, επιτονισμός. Γίνεται λεπτομερής αναφορά στη διαταραχή. Δίνονται παραδείγματα. Γλώσσα: κατανόηση και προφορικός λόγος, γραπτός λόγος. Ροή: είδος και συχνότητα της διαταραχής της ροής, συσχετιζόμενες κινητικές συμπεριφορές, αποφυγή ήχων, λέξεων ή καταστάσεων, πρόβλεψη της διαταραχής, ταχύτητα ομιλίας. Φώνηση: εάν η βασική διαταραχή του ασθενή δεν αφορά τη φώνηση, πραγματοποιείται μία ανεπίσημη αξιολόγηση. Εάν εμφανίζεται φυσιολογική, αναφέρει ότι «οι παράμετροι της φώνησης αξιολογήθηκαν ανεπίσημα. Το ύψος, η ποιότητα, ή ένταση είναι μέσα στα φυσιολογικά όρια της ηλικίας και του φύλου του Γ.» εάν έχει πρόβλημα φώνησης οι παράμετροι θα πρέπει να αξιολογηθούν προσεκτικά

Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συμπεράσματα – περίληψη των πληροφοριών (είδος, σοβαρότητα επικοινωνιακής διαταραχής βασισμένα στην ανάλυση των συμπερασμάτων που έχουν εξαχθεί κατά την αξιολογητική διαδικασία, του ιστορικού, των αποτελεσμάτων των διαγνωστικών τεστ, ερμηνεύονται οι πληροφορίες που διαθέτει ο λογοθεραπευτής, πρόγνωση). Συστάσεις-προτάσεις (για επιπλέον αξιολόγηση, παραπομπή και σε άλλους ειδικούς, επανεξέταση, συστάσεις για το είδος και τη συχνότητα των θεραπευτικών συνεδριών)

Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Υπογραφή, όνομα, τίτλος

Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Όταν γράφονται εκθέσεις αξιολόγησης ο λογοθεραπευτής:  Παρουσιάζει όλες τις σημαντικές πληροφορίες με μία σαφή και λογική αλληλουχία. Οι πληροφορίες κατηγοριοποιούνται και καταγράφονται σε διαφορετικές παραγράφους.  Δεν χρησιμοποιεί πλεονασμό λέξεων, φράσεων ή πολύ μεγάλες προτάσεις  Κάνει σωστή χρήση της επιστημονικής ορολογίας  Δίνει έμφαση στα σημαντικά και όχι στα δευτερεύοντα στοιχεία.  Καταγράφει την αξιολόγηση όλων των τομέων, ακόμα κι αυτών που δεν παρουσιάζουν διαταραχή ή απόκλιση. Δίνει παραδείγματα για κάθε ένα από τα προβλήματα που παρατηρεί.  Παρουσιάζει διαγνωστικές πληροφορίες μόνο όσον αφορά τη λογοθεραπεία. Δεν κάνει διάγνωση ψυχολογικών διαταραχών. Μπορεί να αναφέρει συμπεριφορές που έχει παρατηρήσει.  Προσέχει τη σύνταξη, την ορθογραφία και τον τονισμό του γραπτού λόγου.

SOAP Ένας τρόπος ελέγχου της πορείας της θεραπείας που ακολουθείται, της προόδου του ασθενή, καθώς επίσης και επανελέγχου των θεραπευτικών στόχων κάθε συνεδρίας, είναι η μέθοδος SOAP.

SOAP S: subjective O: objective A: assessment P: plan

SOAP Subjective: περιλαμβάνει υποκειμενικές παρατηρήσεις τις εντυπώσεις μας για τη συμπεριφορά του ασθενή. Αυτές οι εντυπώσεις μπορεί να είναι του ασθενή, της οικογενείας του ή του κλινικού. Παράδειγμα: Ο ασθενής φάνηκε πολύ συνεργάσιμος. Δήλωσε: «είμαι έτοιμος να συνεργαστώ πολύ σήμερα» Η μαμά του Γ. είναι πολύ ευχαριστημένη. Είπε: «ο Γ. μιλάει πολύ καλύτερα».

SOAP Objective: περιλαμβάνει μετρήσιμες πληροφορίες. Καταγράφουμε το στόχο και την πρόοδο του ασθενή. Παράδειγμα: Ο Γ. παρήγαγε σωστά το /s/ σε αρχική θέση σε δισύλλαβες λέξεις σε ποσοστό 90% των προσπαθειών του.

SOAP Assessment: αξιολογούμε τα δεδομένα μας. Μπορούμε να συμπεριλάβουμε μία μικρή περίληψη των δεδομένων. Μπορούμε, εδώ, να δηλώσουμε τη σοβαρότητα της διαταραχής του ασθενή. Παράδειγμα: Ο ασθενής παρουσιάζει σοβαρή φωνολογική διαταραχή (απαλοιφή μη τονισμένης συλλαβής, απλοποίηση συμπλεγμάτων και χειλικοποίηση) Σε αυτό το κομμάτι, επίσης, μπορούμε να συμπεριλάβουμε την απόδοση του ασθενή, να συγκρίνουμε την απόδοσή του κατά τη διάρκεια των συνεδριών ή να κάνουμε μία υπόθεση για το λόγο που δεν υπάρχει πρόοδος.

SOAP Plan: γίνεται σκιαγράφηση της θεραπευτικής πορείας. Δηλώνουμε τους θεραπευτικούς στόχους της επόμενης συνεδρίας. Παράδειγμα: Ο Γ. θα παραγάγει σωστά το /s/ στην αρχική θέση τρισύλλαβων λέξεων σε ποσοστό 90% των προσπαθειών του ή θα συνεχιστούν οι σημερινές θεραπευτικές δραστηριότητες.

ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Σε γραπτές αξιολογήσεις:  Εισάγετε ξεκάθαρα το θέμα το οποίο θα αναλυθεί  Οργανώνονται όλες οι πληροφορίες με τρόπο λογικό, συνεκτικό χρησιμοποιώντας υποκατηγορίες αν αυτό κρίνεται απαραίτητο.  Αποφεύγεται όσο το δυνατό περισσότερο η χρήση καθαρά επιστημονικής ορολογίας. Το λεξιλόγιο και η γλώσσα θα πρέπει να είναι εύκολα κατανοητό από τους ανθρώπους με τους οποίους θα επικοινωνήσει ο λογοθεραπευτής.  Εξηγείται η ορολογία που χρησιμοποιείται (όταν δε μπορεί να αποφευχθεί) μέσα σε παρενθέσεις ή σε παραδείγματα.  Χρησιμοποιούνται αντικειμενικοί όροι, όπως «παρατηρήθηκε», «ολοκληρώθηκε», ή «επέδειξε». Αποφεύγονται ασαφείς ή υποκειμενικοί όροι, όπως «φαίνεται»  Αποφεύγονται πλεονασμοί εκτός και αν συνοψίζονται έννοιες- κλειδιά