Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α΄, Β΄, Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Να σας συστηθώ: Το όνομά μου είναι: Σημαίνει … Το πήρα από …
Υλικό για Διδακτική Πρόταση 1, Διδακτική Πρόταση 2 Διδακτική Πρόταση 3.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε’ ΚΑΙ Στ’ ΤΑΞΗΣ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Μάθημα 6: Γλώσσα και περιεχόμενο Διδάσκουσα: Βασιλάκη Ευγενία ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
John Dewey
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Φακελος αξιολογηςης portfolio
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βιολογία Γυμνασίου.
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία στο Γυμνάσιο
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία

Ροή μάθησης Ξεκινούμε από: Βασικό λεξιλόγιο, απλοί διάλογοι, αναγνωστική ικανότητα, γραφή,στοιχειώδης γραμματική. Θεματική περιοχή-Επικοινωνιακή περίσταση-Λεξιλόγιο. συστάσεις - χαιρετισμοί - χώρες, πόλεις - στο πάρτι - στο καφενείο-δίνω παραγγελία -επαγγέλματα - αριθμοί (1- 100) - φαγητά - (δεν) μου αρέσει - χρήματα - ρούχα - χρώματα - στο περίπτερο - στο ταχυδρομείο - η ώρα -στο ξενοδοχείο - προσκαλώ κάποιον - προσανατολισμός - μέρες της εβδομάδας - μέσα μεταφοράς -οικογενειακές σχέσεις- στο εστιατόριο.

Μορφολογικές δομές (γραμματική- σύνταξη) αλφάβητο - φθόγγοι - άρθρα - γένη - ονομαστική και αιτιατική ενικού και πληθυντικού ουσιαστικών σε ος-ας-ης (αρσ.), -α,-η (θηλ.), -ο-ι- μα (ουδ) - ρήματα Α’ συζυγίας (θέλω) - ρ. είμαι - προσωπική αντωνυμία – κτητική αντωνυμία - επίθετα σε -ος -η/α -ο - ρήματα σε -άω (B1, συζυγίας) - επιρρήματα τόπου -Ήμουν -εισαγωγή στον αόριστο των ρημάτων που γνωρίζουμε, προθέσεις με, σε, για, από - ερωτηματικές αντωνυμίες

Σε ποιο προχωρημένο επίπεδο Επέκταση του λεξιλογίου, περισσότερες απλές επικοινωνιακές καταστάσεις και διάλογοι, συνέχεια της διδασκαλίας της βασικής γραμματικής (κλίση ουσιαστικών / επιθέτων, πληθυντικός αριθμός, απλός αόριστος, μέλλοντας, υποτακτική βασικών ρημάτων).

Θεματική περιοχή-επικοινωνιακή περίσταση-Λεξιλόγιο1 παρουσιάζω τον εαυτό μου - ζητώ πληροφορίες και διευκρινίσεις - περιγράφω εξωτερική εμφάνιση ατόμου -στο τουριστικό γραφείο -τρόφιμα χρήματα - σχέδια για το μέλλον - ρούχα - μέρη του σώματος – στο αεροδρόμιο -δίνω οδηγίες - περιγράφω, γεγονός στο παρελθόν - εκφράσεις χρόνου -ο καιρός - η ώρα -σημειώματα - ζητώ συγνώμη, δίνω εξηγήσεις.

Θεματική περιοχή-επικοινωνιακή περίσταση-Λεξιλόγιο2 ζητώ κάτι, ζητώ άδεια - γιορτές - στα μαγαζιά ρούχων-αρέσκεια, απαρέσκεια - προσκαλώ και δέχομαι, αρνούμαι - ζητώ και δίνω συμβουλές - τρόφιμα - εκφράζω συναισθήματα - οικογενειακές σχέσεις – δίνω προσωπικά στοιχεία - φιλικό γράμμα - λεξιλόγιο χώρων σπιτιού, επίπλων - επαγγέλματα, χώροι εργασίας -περιγράφω αναμνήσεις - σχέδια για το μέλλον - δίνω οδηγίες - συγκρίσεις, επιρρήματα (τόπου, χρόνου, τρόπου,ποσού).

Ένα βήμα πίσω, δύο μπροστά… Επίκαιρο στοιχείο Α.- εξέταση της πιο δημιουργικής άσκησης (π.χ. γραμματική : ενεργητικός παρατατικός Α΄συζυγίας) επανάληψη νέα γραμματική Β. εξέταση άσκησης για λεξιλόγιο – κείμενο επανάληψη κειμένου και λεξιλογίου νέο κείμενο Γ. ακουστική κατανόηση Δ. πολιτιστικά – συζήτηση Ε. ασκήσεις για το σπίτι Στ. σχεδιασμός επόμενου μαθήματος (Τι σκέφτομαι να διδάξω στο επόμενο μάθημα/ πώς να συνεχίσω)

Καταστάσεις επικοινωνίας και περιεχόμενα Καθημερινή ζωή, στο σπίτι, στη γειτονιά, στο σχολείο Οι σχέσεις στην οικογένεια, οι φίλοι μου, ελεύθερος χρόνος Η αγορά Η πόλη Η φύση (θάλασσα, βουνό, εξοχή, χωριό)

Μαθησιακό προφίλ ΟΝΟΜΑ: Πρόοδος Γνωστικές δεξιότητες/ γνωστικοί στόχοι: Κοινωνικές δεξιότητες/ κοινωνικοί στόχοι: (συμπληρώνεται από το δάσκαλο της τάξης που προτείνει τη φοίτηση του μαθητή στο Τ.Υ. και συμπληρώνεται στο μέσον της παρέμβασης από τον δάσκαλο του Τ.Υ.) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: (ιδιαίτερα προβλήματα του ίδιου του μαθητή ή και του περιβάλλοντός του που επιδρούν στην εικόνα του μαθητή) ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ: (αναφορά του υλικού και της επιχειρηματολογίας που επιβάλλει την επιλογή αυτή) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ: (αξιολογείται η εικόνα του μαθητή και η πρόοδός του στο τέλος της σχολικής χρονιάς καθώς οι διδακτικές πρακτικές/ παιδαγωγικό υλικό, που επιλέχθηκαν, υπό το πρίσμα της δοκιμότητας της επιλογής τους και της αποτελεσματικότητας/ συνεισφοράς τους στην τελική αξιολόγηση του μαθητή)