ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Advertisements

Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Ανάκλαση και διάδοση σε ένα όριο.
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΤΟΜΕΣ.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΤΟΜΕΣ.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΝΥΧΙΑ.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΡΥΘΜΟΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΡΡΙΚΝΟΥΜΕΝΑ ΣΦΑΙΡΙΚΑ ΤΕΜΑΧΙΔΙΑ
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
Η ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Είναι σύνηθες το φαινόμενο σε κάποια σημεία των εγκαταστάσεων των κεντρικών θερμάνσεων να συσσωρεύεται αέρας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΝΤΑΚΗΣ.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ

ΧΗΜΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Η ΣΚΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑΙΩΡΗΣΗ ΧΡΩΣΤΙΚΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΣΕ ΛΙΠΑΡΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ: ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΕΣ ΣΚΙΕΣ (ΤΑΛΚΗΣ, ΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΙΤΑΝΙΟΥ Ἠ ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΥ, ΑΜΥΛΟ, ΣΤΕΑΤΙΚΑ ΜΙΓΜΑΤΑ, ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΜΑΓΝΗΣΙΟ, ΚΑΟΛΙΝΗ), ΙΡΙΔΙΖΟΥΣΕΣ ΣΚΟΝΕΣ (ΟΞΥΧΛΩΡΙΟΥΧΟ ΒΙΣΜΟΥΘΙΟ), ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ (ΟΞΕΙΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ-ΚΙΤΡΙΝΟ-ΚΟΚΚΙΝΟ-ΜΠΛΕ-ΚΑΦΕ ΧΡΩΜΑ, ΟΞΕΙΔΙΟ ΤΟΥ ΧΡΩΜΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ), ΛΙΠΑΡΗ ΒΑΣΗ (ΚΕΡΙ, ΛΑΔΙ, ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΛΑΝΟΛΙΝΗΣ), ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ (ΚΟΛΟΦΩΝΙΟ, ΤΡΙΑΙΘΑΝΟΛΑΜΙΝΗ), ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ: Α)ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΣΚΙΑ ΣΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ, ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΝΑ ΤΟΝΙΣΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ.

ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΥΦΗΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΥΦΗΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΡΕΜΑΣ, ΣΚΟΝΗΣ(ΚΟΜΠΑΚΤ), ΣΕ ΜΟΛΥΒΙΑ. Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΚΑΙ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΞΩ. ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΤΟΝΟΙ ΣΚΙΑΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, Ο ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΕΞΟΧΩΝ, ΚΑΙ Ο ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΥΧΟΝ ΕΣΟΧΩΝ.

Β)ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΜΑΤΙΩΝ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΛΕΠΤΗ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ, ΣΥΡΡΙΖΑ ΣΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ, ΑΠ’ ΟΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΠΑΧΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ, ΟΠΟΥ ΑΝΑΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΕΛΑΦΡΑ.

Γ)ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ EYE-LINER ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ. ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΙΑΤΕΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ, ΣΕ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ, ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΛΕΠΤΟ ΠΙΝΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΤΕΝΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΛΕΠΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ.

Δ)ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΒΑΦΗ, ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ Ή ΡΙΜΕΙΛ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΩΣΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΑΣΚΑΡΑ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ, ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΧΕΣ. ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΒΑΣΕΙΣ (ΚΕΡΙΑ, ΣΑΠΩΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ), ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ, ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ, ΔΙΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΡΗΤΙΝΕΣ. ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΔΕΝ ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΝΕΙ, ΔΕΝ ΣΥΓΚΟΛΛΑ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, ΔΕΝ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΔΕΝ ΕΡΕΘΙΖΕΙ, ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΣΕ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΝ ΦΑΚΟΥΣ ΕΠΑΦΗΣ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΑΝΤΙΑΛΛΕΡΓΙΚΟ ΜΑΣΚΑΡΑ.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΣΤΕΡΕΗ ΚΑΙ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ. ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΣΤΕΡΕΗ ΚΑΙ ΥΓΡΗ ΜΟΡΦΗ. ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ. ΚΥΚΛΟΓΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΔΙΑΒΡΟΧΗ ΜΟΡΦΗ. ΤΕΝΤΩΝΟΥΜΕ ΑΠΑΛΑ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ, ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΚΥΚΛΙΚΑ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΡΙΖΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥΣ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΔΟΣΕΙΣ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΑΦΗ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΑΝΕ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.

ΕΝΑ ΤΡΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΥΔΡΑΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ. Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ. ΣΤΙΣ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ Η ΣΤΡΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΕΛΑΦΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΚΛΗΡΑΙΝΕΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ONTOULATION, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΣΙΜΠΙΔΙΩΝ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΤΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ Η ΒΑΦΗ ΝΑ ΤΡΙΦΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ. ΑΦΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ, ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΥΡΤΣΑΚΙ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΥΧΟΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ.

Ε)ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΑΠΟΣΚΟΠΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ ΖΩΝΤΑΝΙΑ, ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΑ, ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΣ ΤΥΧΟΝ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ: ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ (ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΥΦΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ, ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ)

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΙΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. 1. ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ (ΕΣΩ ΚΑΝΘΟΣ): ΕΙΝΑΙ Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΜΥΤΗ. 2. ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ (ΕΞΩ ΚΑΝΘΟΣ): ΕΙΝΑΙ Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΡΟΤΑΦΟ. 3. ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ: ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ, ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ, ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ. ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ: Α) ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ Β) ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΤΜΗΜΑ. ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.

Η ΑΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΦΡΥΔΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΞΟ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.ΤΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΕΣΟΧΗ, ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΜΠΥΛΗ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΚΟΓΧΗ. ΤΗΝ ΚΟΓΧΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ, ΑΝ ΨΗΛΑΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΣΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΒΟΛΒΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΑΡΑ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ: Α) ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΤΗΝ ΚΟΓΧΗ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ Β) ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΓΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΡΥΔΙ. 4. ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ: ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΣΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ.

ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΑΤΙΩΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΤΟΜΗΣ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ 2/3 ΤΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΕΝΟΣ ΜΑΤΙΟΥ. ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΤΟΜΗΣ, ΛΕΜΕ ΟΤΙ Η ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΩΝΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΜΑΤΙΟΥ. ΟΤΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΤΙΑ ΧΩΡΑΕΙ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ.

ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΕΣΑ Η ΕΞΩ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΟΦΘΑΛΜΙΚΗ ΚΟΓΧΗ. ΟΤΑΝ Ο ΒΟΛΒΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΣΤΟ (ΚΟΓΧΗ), ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ, ΑΦΟΥ ΣΚΕΠΑΖΟΥΝ ΤΟ ΒΟΛΒΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΤΑΜΕΝΑ. ΟΤΑΝ Ο ΒΟΛΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΣΤΟ, ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ, ΑΡΑ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΣΤΟ. ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ.

ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ. ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΙΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΓΡΑΜΜΗ.

ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ: Α) ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΑΕΙ ΕΝΑ ΜΑΤΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ Β) ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ Γ) ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΓΧΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ Δ) ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

Ε) ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤ) ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΕΝΟΣ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΑΥΤΟ. Ο ΤΥΠΟΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΑ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ, ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ.

ΑΡΑΙΟΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ, ΣΩΣΤΟ ΒΑΘΟΣ, ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΟ ΣΧΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ. -ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΚΙΑ ΣΕ ΣΚΟΥΡΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΒΑΘΜΙΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩ ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. -ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.

-Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ EYE-LINER ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΕΤΣΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΔΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. -ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΡΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΣΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΣΤΕΥΕΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ.

ΠΥΚΝΟΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΔΥΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΓΩΝΙΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΕΝΟΣ ΜΑΤΙΟΥ. ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΣΩΣΤΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΤΑ ΠΥΚΝΟΦΘΑΛΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΑΙΟΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ. -Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ EYELINER ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΠΛΙΣΣΑΡΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ.

-ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΣΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΚΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. -ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟΥ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΟΥ ΕΣΩ ΚΑΙ ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ -ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΑΠΟΤΡΙΧΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥΣ, ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ

ΕΣΩΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΦΘΑΛΜΙΚΗ ΚΟΓΧΗ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ. ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΣΤΟ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ «ΚΡΥΜΜΕΝΑ» ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΣΤΟ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΘΟΣ. -Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΗ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΛΙΣΣΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΔΕ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ EYE-LINER. ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΑΠΟ ΤΑ 2/3 ΚΑΙ ΕΞΩ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.

-ΕΔΩ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΩΝ ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ, ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΚΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. -ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΛΕΠΤΑ. ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΤΤΕΣ ΤΡΙΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ. -ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΟΥ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ.

ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΞΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΦΘΑΛΜΙΚΗ ΚΟΓΧΗ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΟΓΚΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ, ΚΥΡΤΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ. -Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ EYELINER ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΧΥΤΕΡΗ. ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΑΡΔΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ.

-ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΣΚΙΑ ΣΚΟΥΡΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ. ΣΥΝΗΘΩΣ Η ΣΚΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΥΨΟΣ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ. ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΓΚΩΜΕΝΟ, ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ. -ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΞΩ. ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. -ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ.

ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΜΑΤΙΑ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΝΟΗΤΗ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΓΡΑΜΜΗ, ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΩΝΙΑ ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΑΥΤΗ. Ο ΚΑΘΟΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΜΑΤΙΩΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΑΝΤΑΤΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΓΩΝΙΑΣ. -ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΛΕΠΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΣΤΑΔΙΑ, ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΚΑΛΥΠΤΟ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ.

-ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΚΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟ ΧΡΩΜΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΨΙΔΑ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΑΠΑΛΥΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. -ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΣΚΑΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΛΑΦΡΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. -ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΟΔΙΚΑ.

ΑΝΟΔΙΚΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΓΩΝΙΑΣ. ΟΠΩΣ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΝΟΗΤΗ ΓΡΑΜΜΗ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΟΔΙΚΑ, ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΣΥΧΝΑ ΣΤΑ ΝΕΑΝΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΝΕΑΡΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΔΙΚΑ ΜΑΤΙΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟ ΒΛΕΦΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΦΡΙΓΗΛΟ. -ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΔΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΛΕΠΤΗ ΣΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΧΟΣ.

-ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΕΝΩ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ, ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ -ΜΕ ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟΥ -ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑΣΗ

ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΣΧΗΜΑ ΣΦΑΙΡΙΚΟ. ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΣΦΑΙΡΑΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΧΕΙ ΣΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ. -Η ΓΡΑΜΜΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΛΕΠΤΗ ΣΤΟΝ ΕΣΩ ΚΑΝΘΟ, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΧΟΣ, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΑΝΘΟ. ΤΟ ΚΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΗΣ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ EYELINER.

-ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΚΙΑ ΣΚΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ ΒΑΘΥ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΛΑΤΤΩΘΕΙ Η ΣΦΑΙΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΙΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. -ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΤΟΝΗ ΚΑΙ ΛΟΞΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ -ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΦΡΥΔΙ. ΘΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ.

ΜΙΚΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΕΣΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΞΟΧΗ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Κ.Λ.Π. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. -ΟΙ ΕΣΟΧΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΞΟΧΕΣ ΝΑ ΣΚΙΑΖΟΝΤΑΙ -ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΙΟΝ