Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ  ΤΜΗΜΑ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ  ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ  ΟΝΟΜΑ: ΠΑΤΟΥΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ  ΤΜΗΜΑ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ  ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ  ΟΝΟΜΑ: ΠΑΤΟΥΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ  ΤΜΗΜΑ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ  ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ  ΟΝΟΜΑ: ΠΑΤΟΥΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

3  Ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις.  Οι μαθητές σήμερα συναρπάζονται από το διαδίκτυο, την κινητή τηλεφωνία, τα video games, τα tablets, ενώ θεωρούν ότι το μάθημα δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους.

4

5 Η ραγδαία εξέλιξη των τεχνολογιών μάθησης που αξιοποιούν την αντίστοιχη εξέλιξη των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) προσφέρει μια σειρά από νέες δυνατότητες για την κάλυψη πολλαπλών αναγκών.

6 Έννοιες όπως – mobile learning – δηλαδή η μάθηση με τη βοήθεια κινητών συσκευών – απασχολούν, προβληματίζουν και διερευνώνται στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.

7

8 Μπορεί να οριστεί απλά ως κάθε μορφή μάθησης που αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρουν οι κινητές (mobile) τεχνολογίες και συσκευές όπως:  Cell phones (κινητά τηλέφωνα)  E-book readers (ψηφιακοί αναγνώστες)  Mp3 & portable media players  Tablets (Apple’s iPad, kindle Fire, Galaxy) (ταμπλέτες υπολογιστές)  Smartphones (έξυπνα τηλέφωνα)

9  Η μάθηση μέσω των κινητών συσκευών μπορεί να λαμβάνει χώρα χωρίς κανένα περιορισμό χώρου ή χρόνου.  Ωθεί σε συνεργατική μάθηση.  Είναι φθηνές σε σχέση με τους υπολογιστές.  Δίνουν τη δυνατότητα για ανεξάρτητη μάθηση.  Διευκολύνουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

10  Καταργείται ο ρόλος του δασκάλου ως αυθεντία.  Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα της αυτενέργειας.  Επιτυγχάνεται η διαθεματικότητα.  Απομακρύνεται η κατακερματισμένη γνώση.  Η μάθηση μέσω κινητών συσκευών γίνεται συνεργατική.

11  Μπορούν να αξιοποιηθούν σε καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές όπως η «Flipped Classroom – Αντίστροφη Τάξη».

12  «Υπηρετεί» τον οικοδομισμό  Γίνεται μάθηση μέσω ανακάλυψης (discovery learning).  Ο ρόλος του κοινωνικού περιβάλλοντος, που υποστήριξε ο Vygotsky, γίνεται τεχνολογικό περιβάλλον.  Η μάθηση μέσω κινητών συσκευών φαίνεται να υπηρετεί τους γνωστικούς τομείς στην ταξινόμηση του Bloom.

13

14  Διδάσκεται η συγκεκριμένη θεματική ενότητα.  Ως άσκηση ζητείται από τους μαθητές (αφού ανατρέξουν στην ιστοσελίδα artsteps.com) η δημιουργία ενός εικονικού μουσείου με έργα τέχνης που θα αφορούν τη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο.  Η μάθηση γίνεται εξατομικευμένη και παράλληλα συνεργατική.

15  Αντίστροφη τάξη (flipped classroom) για την οργάνωση μιας εκπαιδευτικής εκδρομής σε ένα μουσείο ή αρχαιολογικό χώρο.  Στέλνεται στους μαθητές υλικό στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.  Οι μαθητές γνωρίζουν από πριν το χώρο που θα επισκεφτούν και η εκδρομή γίνεται εξερεύνηση.

16  COLLAGE (Collaborative and Mobile Learning) και το παλαιότερο  MoTFAL, (Mobile Technologies for Ad-­ Hoc Learning)  Learning 2Go initiative  MoLe (Mobile Learning Environment)

17  Για τα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα η μάθηση μέσω κινητών συσκευών είναι ουσιαστικά καινούρια.  Υπάρχει προβληματισμός για την οργάνωση, το χρόνο, το σενάριο που θα επιλεγεί.

18  Ώρες που πρεπει να διατεθούν για την οργάνωση τέτοιου μαθήματος;  Ποιο θα είναι το σενάριο που θα επιλέξει ο καθηγητής;  Δεν υπάρχει επιμόρφωση δε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης σχετική με τους υπολογιστές.

19  Η μάθηση μέσω κινητών συσκευών προάγει και προωθεί την καινοτομία στην εκπαίδευση.  Ελκύει το ενδιαφέρον των μαθητών γιατί ένα τέτοιο περιβάλλον μάθησης τους είναι οικείο.  Χρειάζεται στόχευση και οργάνωση και όχι προσωπικούς – ατομικούς πειραματισμούς.  Να μη θεωρηθούν οι ηλεκτρονικές συσκευές «παιχνίδι» που απομακρύνουν από το μάθημα.

20  Είναι αναγκαίο να μην εκτιμηθεί ως ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο οδηγούμαστε στη γνώση. Και αυτό γιατί:  η εκπαίδευση αλλάζει τρόπους που προσεγγίζει ένα γνωστικό αντικείμενο, δεν αλλάζει όμως το στόχο της που είναι η κατάκτηση της γνώσης.


Κατέβασμα ppt " ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ  ΤΜΗΜΑ: ΙΣΤΟΡΙΑΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ  ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ  ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΣΜΥΡΝΑΙΟΥ  ΟΝΟΜΑ: ΠΑΤΟΥΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google