Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Μπούσιου- Μακρίδου Δέσποινα Θεσσαλονίκη 2011

2 Διπλό σκοπός: I. Μελετάει τα blog II. Δημιουργία ενός

3 Οφέλη ενασχόλησης με τα Blog:  Εύρεση ενδιαφερόντων εκπαιδευτικών blog  Αίσθημα υποστήριξης στην εξέλιξη αυτών των σελίδων  Απόκτηση χρήσιμων γνώσεων και δεξιοτήτων

4 Ιστορική αναδρομή:  17/12/1997 o John Barger, αναφέρει για πρώτη φορά τον όρο weblog  Aρχές του 1999, ο Peter Merholz τα ονόμασε wee-blogs

5 Ορισμός Blog:  Blog είναι κάθε συχνά- ανανεωνόμενος ιστότοπος με χρονολογικά αντίστροφα διαταγμένες εγγραφές. Τυπικά Χαρακτηριστικά: 1)Τίτλος 2)Κύριο Μέρος 3)Πλάγια στήλη

6 Η έκρηξη των blogs:  Τον Ιούλιο του 1999 εμφανίστηκε το Pitas  Τον Αύγουστο η εταιρεία Pyra παρουσίασε το Blogger

7 Εκπαιδευτικά blogs: Σελίδα με σκοπό:  Την καθοδήγηση πάνω στην εκπαίδευση της τάξης  Ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής πολιτικής

8 Ποιοι φτιάχνουν εκπαιδευτικά ιστολόγια ;  Ένας Εκπαιδευτικός  Μια Ακαδημία (περιφερειακή διεύθυνση)  Μια Σχολική τάξη  Μια Ομάδα μαθητών  Ένας Σύλλογος εκπαιδευτικών  Ένας Επιμορφωτής εκπαιδευτικών

9 Υπάρχοντα Εκπαιδευτικά Blog (Εξωτερικό):  Γάλλoς Sentier Bruno, καθηγητής Ιστορίας – Γεωγραφίας (http://lewebpedagogique.com/bsentier/)

10  Mario Asselin-Ο πιο διάσημος blogger του γαλλόφωνου κόσμου με το ιστολόγιο «MARIO TOUT DE GO» (

11 Ελλάδα αντιπροσωπευτικά blogs:  Ένα από τα πιο πλούσια εκπαιδευτικά blogs (http://didaskw.blogspot.com)

12  Γ.Σαλονικίδης με γενικότερα θέματα της εκπαίδευσης. (http://salnk.eduportal.gr/)

13 Για ποιους λόγους δημιουργούνται εκπαιδευτικά ιστολόγια;  Επικοινωνία με άλλους  Βοήθεια στους μαθητές και υποστήριξη της διδασκαλίας  Δημόσια προβολή μιας συλλογικής εργασίας  Προσωπική έκφραση  Ημερολόγιο μαθημάτων  Ενημέρωση γονέων  Παρακίνηση μαθητών για μελέτη  Κριτική των προγραμμάτων σπουδών

14 Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ  Οι παιδαγωγικές θεωρίες μάθησης μπορούν να συνοψιστούν σε τρεις κατηγορίες: α. το συμπεριφορισμό β. τον εποικοδομισμό γ. τη συνεργατική μάθηση

15 Πλεονεκτήματα:  Το προνόμιο της ανεξάρτητης μάθησης  Ελκύει τους μαθητές  Κίνητρο για εργασίες  Μαθητές ενεργοί μέτοχοι της διαδικασίας.  Βελτιώνει τις ικανότητες στη συγγραφή  Ανάπτυξη συνεργατικότητας μεταξύ των μαθητών.  Το blog διευκολύνει τη χρήση της εικόνας  Απασχολεί εποικοδομητικά τους μαθητές στο διαδίκτυο.

16 (συνέχεια…)  Ενισχύει την αίσθηση ομάδας των μαθητών.  Ελαττώνει τις δαπάνες.

17 Μειονεκτήματα:  Δεν μπορεί να υποκαταστήσει το δάσκαλο.  Αγωγή: Διαπροσωπικές σχέσεις και προσωπική επαφή δασκάλου και μαθητών.

18  Εύκολο γιατί υπάρχουν πολλές φόρμες προσιτές στο ευρύ κοινό που διευκολύνουν την διαδικασία. Ενδεικτικά αναφέρουμε: https://www.blogger.com Η δημιουργία είναι συνήθως δωρεάν και γίνεται με απλή εγγραφή όπου ζητάτε , διεύθυνση κτλ

19 - Ενεργοποιούμε ένα λογαριασμό με το username & password που έχουν δηλωθεί πιο πριν

20 - Δίνεται το όνομα του blog που θα χρησιμοποιείται και γίνεται επιλογή γλώσσας

21 • Πίνακας ελέγχου: Δυνατότητα πολλών ρυθμίσεων για να γίνει πιο οικείο στο χρήστη.

22

23  Δημιουργούν ανοιχτές ομάδες συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων σε θέματα επιστήμης (forum).  Ενσωματώνονται στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία με τη μορφή «συντονισμένων» δημόσιων συζητήσεων των μαθητών.  Βlogs: «κλειστά» μαθητές μιας τάξης ή ενός σχολείου.  «ανοιχτά», σε συγκεκριμένη σχολική κοινότητα μιας σχολικής μονάδας.

24 Μια ματιά και στο blog μας τώρα… om/

25 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!


Κατέβασμα ppt "Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google