Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΙΚΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΘΕΜΑ: ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΦΑΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΙΚΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΘΕΜΑ: ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΦΑΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΜΙΚΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΘΕΜΑ: ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΦΑΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ

3 Στο Facebook πόσοι κίνδυνοι εγκυμονούν; 1.Ένας 2.Κανένας 3.Αρκετοί 2/20/2014 3

4 Η πιο κάτω εικόνα υποδηλώνει: 1.Υποκλοπή προσωπικών δεδομένων 2.Αποπλάνηση ανηλίκου 3.Εθισμό στο Διαδίκτυο 2/20/2014 4

5 Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα που ονομάζεται: 1.Εκπαιδευτές διαδικτύου 2.Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 3.Μικροί εκπαιδευτές για την ασφάλεια 2/20/2014 5

6 Η πιο κάτω εικόνα υποδηλώνει: 1.Υποκλοπή προσωπικών δεδομένων 2.Αποπλάνηση ανηλίκου 3.Εθισμό στο Διαδίκτυο 2/20/2014 6

7 Ποιο από τα παρακάτω είναι είδος ιού; 1.Τίγρης 2.Δούρειος Ίππος 3.Μυρμηγγοφάγος 2/20/2014 7

8 Τι εννοούμε με τον όρο βίαια παιχνίδια; 1.Ένα παιχνίδι για παιδιά 2.Ένα φοβιτσιάρικο παιχνίδι 3.Ένα παιχνίδι που σε αυτό υπάρχει βία 2/20/2014 8

9 Η πιο κάτω εικόνα υποδηλώνει: 1.Παραπληροφόρηση 2.Αποπλάνηση ανηλίκου 3.Εθισμό στο Διαδίκτυο 2/20/2014 9

10 Η αστυνομία όταν μας εκφοβίζουν στο Facebook μπορεί να μας βοηθήσει; 1.Ναι, αν έχουμε μέσο 2.Δεν ασχολείται με τέτοια θέματα 3.Βεβαίως και είναι πρόθυμη να μας βοηθήσει 2/20/

11 Που μπορεί ο εθισμός να συμβεί συχνότερα? 1.Στους ηλικιωμένους άνω των 60 2.Στα νήπια 3.Στους έφηβους 2/20/

12 Η πιο κάτω εικόνα υποδηλώνει: 1.Υποκλοπή προσωπικών δεδομένων 2.Ιούς 3.Παραπληροφόρηση 2/20/

13 Που μπορεί να συμβεί η αποπλάνηση; 1.Κατά το φυλλομέτρημα οποιασδήποτε σοβαρής ιστοσελίδας, η οποία έχει μολυνθεί από ιό 2.Σε οποιαδήποτε σελίδα του Διαδικτύου 3.Σε σελίδες κοινωνικών δικτύων 2/20/

14 Ότι βλέπουμε στο διαδίκτυο πρέπει να το πιστεύουμε; 1.Ναι 2.Όχι 3.Πρέπει πρώτα να διασταυρώνουμε τις πληροφορίες χρησιμοποιώντας και άλλες αξιόπιστες πηγές 2/20/

15 Ποιο από τα παρακάτω δεν είναι σύμπτωμα εθισμού στο Διαδίκτυο; 1.Αποζητούμε όλο και περισσότερο χρόνο στον υπολογιστή 2.Παραμελούμε την οικογένεια, τους φίλους και τα μαθήματά μας 3.Μπορούμε ανά πάσα στιγμή να αφήσουμε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και να κάνουμε κάτι άλλο 2/20/

16 Τι δεν δίνουμε στο Διαδίκτυο; 1.Την άποψη μας για ένα θέμα που μας ενδιαφέρει 2.Μια φωτογραφία τοπίου που έχουμε βγάλει 3.Τα προσωπικά μας στοιχεία 2/20/

17 Τι είναι ο ιός; 1.Ένα κακόβουλο πρόγραμμα που μπορεί να προκαλέσει βλάβη στα αρχεία του υπολογιστή 2.Μία εφαρμογή για την καλύτερη λειτουργεία του υπολογιστή 3.Κανένα από τα πιο πάνω 2/20/

18 Πως μπορώ να καταλάβω αν ο Η/Υ έχει μολυνθεί από ιό; 1.Από την ψηλή απόδοση του Η/Υ 2.Από το πόσο γρήγορα κατεβάζει τραγούδια και βίντεο 3.Από την μείωση της απόδοσης του Η/Υ 2/20/

19 Ποια είναι προγράμματα antivirus; 1.Morton, Nod 64, Kasparov 2.Norda, Kasper, Pando 3.Norton, Kaspersky, Nod 32 2/20/

20 Πως μπορώ να προστατεύσω τον υπολογιστή μου από τους ιούς; 1.Να μη μιλάω με αγνώστους στο διαδίκτυο 2.Να μην παίζω άγνωστα παιχνίδια 3.Να εγκαταστήσω ένα antivirus πρόγραμμα στον υπολογιστή μου 2/20/

21 Ποιο από τα πιο κάτω είναι ένα σύμπτωμα του εθισμού στο διαδίκτυο? 1.Ο αθλητισμός καθημερινά 2.Κατανάλωση υπερβολικού χρόνου / χρήματος στο διαδίκτυο 3.Επιτραπέζια παιχνίδια με την οικογένεια 2/20/

22 Πρέπει να παίζουμε βίαια παιχνίδια; 1.Όχι, γιατί μπορεί να αποκτήσουμε πολεμοχαρή συμπεριφορά στην καθημερινότητα μας 2.Ναι, γιατί δεν θα μας επηρεάσει σε κάτι 3.Ναι, γιατί παίζουν και οι φίλοι μου 2/20/

23 Η παραπλάνηση που αποσκοπεί στο να δώσετε προσωπικές πληροφορίες όπως είναι ο αριθμός ταυτότητας, ο αριθμός τραπεζιτικών λογαριασμών έχει σχέση με: 1.Τους Ιούς (Virus) 2.Την Κλοπή Προσωπικών Δεδομένων (Phishing) 3.Τον Εκφοβισμό (CyberBullying) 2/20/

24 Ποιος από τους πιο κάτω έχει εθιστεί στο Διαδίκτυο; 1.Η υπάλληλος ενός λογιστηρίου η οποία καταχωρεί τιμολόγια στον Η/Υ 5 ώρες καθημερινά 2.Ένας μαθητής ο οποίος σερφάρει στο Διαδίκτυο 8 ώρες καθημερινά σε διάφορες διαδικτυακές δραστηριότητες 3.Ένας φοιτητής ο οποίος κάνει εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό και χρειάζεται πολύ συχνή πρόσβαση στο Διαδίκτυο 2/20/

25 Συνήθως έρχονται ως επισυναπτόμενα αρχεία: 1.Ανεπιθύμητα μηνύματα 2.Ιοί 3.Εκφοβισμός 2/20/

26 Ένας ιός είναι πιθανόν να μεταδωθεί κατά την ανταλλαγή αρχείων; 1.Ναι, είναι πιθανόν 2.Όχι, γιατί δεν μεταδίδεται με αυτό τον τρόπο 3.Όχι, γιατί το αντιικό πρόγραμμα του Η/Υ το ενημέρωσα πριν από 1 μήνα 2/20/

27 Τι είναι ο εθισμός στο διαδίκτυο? 1.Είναι η πολύωρη ενασχόληση ατόμων σε διαδικτυακές δραστηριότητες 2.Μείωση λειτουργικότητας του ατόμου 3.Ένα άτομο που κάνει δραστηριότητες στο Διαδίκτυο 2/20/

28 Τι μπορεί να μας κάνει κάποιος όταν δεν έχουμε κλειδωμένο τo profile μας στο Facebook; 1.Μπορεί μέχρι και να πάρει τις φωτογραφίες μας και να τις χρησιμοποιήσει όπως θέλει 2.Μπορεί μόνο να δει τις δημοσιεύσεις μας 3.Μπορεί μόνο να μας στείλει μήνυμα 2/20/

29 Που μπορούμε να βρούμε βίαια παιχνίδια; 1.Διαδικτυακά παιχνίδια 2.Διαδικτυακά παιχνίδια και παιχνίδια κονσόλας 3.Παιχνίδια κονσόλας 2/20/

30 Ποια είναι η αντιμετώπιση του εθισμού στο διαδίκτυο; 1.Μιλώντας με τους φίλους μας περισσότερη ώρα στο διαδίκτυο 2.Χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο με μέτρο 3.Παίζοντας περισσότερα παιχνίδια στο διαδίκτυο 2/20/2014 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΜΑΜΑΝΤΟΣ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ 30

31 Σε ποια ιστοσελίδα αναζητούμε βοήθεια για τον εθισμό? 1.www.cyberethics.info 2.www.google.com 3.www.bing.com 2/20/

32 Τι είναι η παραπληροφόρηση; 1.Η παρουσίαση διαφόρων ψευδών ή τροποποιημένων πληροφοριών 2.Πληροφορίες σε πηγές που γενικά θεωρούνται έγκυρες 3.Κανένα από τα πιο πάνω 2/20/

33 Που είναι δυνατόν να υπάρχει παραπληροφόρηση; 1.Όλες οι πληροφορίες είναι ορθές στο Διαδίκτυο γιατί υπάρχει έλεγχος 2.Σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα του Διαδικτύου που προσφέρει πληροφορίες 3.Δεν υπάρχει παραπληροφόρηση γιατί όλη η πληροφόρηση είναι κατασκευασμένη 2/20/

34 Ένα παιχνίδι που μπορεί να παιχτεί από όλες τις ηλικιακές ομάδες φέρει την επισήμανση: /20/

35 Τι είναι η αποπλάνηση? 1.Όταν άγνωστοι κακόβουλα προσεγγίσουν ανήλικα παιδιά με στόχο τη σεξουαλική παρενόχληση 2.Επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων με σκοπό την πρόκληση συναισθηματικής και ψυχολογικής βλάβης 3.Οι αναπαραστάσεις ανηλίκων που συμμετέχουν σε σεξουαλικές πράξεις ή καταστάσεις που υποδηλώνουν σεξουαλικές δραστηριότητες 2/20/

36 Για καταγγελίες παράνομου περιεχομένου στο Διαδίκτυο χρησιμοποιούμε: 1.Τη γραμμή βοήθειας Helpline (CyberEthics) 2.Τη γραμμή Hotline (CyberEthics) 3.Τις πληροφορίες /20/

37 Ένας τρόπος της αντιμετώπισης της αποπλάνησης… 1.Να δίνουμε τα προσωπικά μας στοιχεία σε κάποιο άτομο που γνωρίσαμε διαδικτυακά μόνο εφόσον συνομιλούμε για μεγάλο χρονικό διάστημα 2.Να συναντούμε τον ξένο που γνωρίσαμε διαδικτυακά για να τον αντιμετωπίσουμε 3.Να κρατάμε αντίγραφο της συνομιλίας για να καταγγείλουμε τον επιτήδειο με τη βοήθεια ενός ενήλικα που εμπιστευόμαστε 2/20/

38 Μια ιστοσελίδα μου εμφανίζει υλικό που με κάνει να αισθανθώ άβολα/αμήχανα. Τι κάνω; 1.Κλείνω το φυλλομετρητή και δεν το λέω σε κανέναν 2.Αφήνω ανοικτό τον φυλλομετρητή μου και συνεχίζω να βλέπω τη συγκεκριμένη σελίδα 3.Κλείνω το φυλλομετρητή μου και το αναφέρω σε κάποιο ενήλικα που εμπιστεύομαι 2/20/

39 Tι είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός; 1.Είναι όταν μας φοβίζουν ότι γνωρίζουν όλες τις συνομιλίες μας στο facebook 2.Είναι το εκφοβιστικό, ρατσιστικό ή προσβλητικό ηλεκτρονικό μήνυμα, φωτογραφία ή βίντεο 3.Είναι όταν μας κοροϊδεύουν για την εμφάνισή μας 2/20/

40 Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος σε ένα βίαιο παιχνίδι; 1.Δεν υπάρχει μεγάλος κίνδυνος 2.Αυξανόμενη επιθετική συμπεριφορά στο σχολείο και στο ελεύθερο παιχνίδι 3.Η παραμέληση υποχρεώσεων λόγω εθισμού 2/20/

41 Ποια θεωρείται η πλέον βίαια κατηγορία παιχνιδιών; 1.Παιχνίδια πολεμικών τεχνών (Beat’em up), 2.Λαβυρίνθων (maze) 3.Βολών (shooters) 2/20/

42 Που μπορεί να υπάρξει υποκλοπή προσωπικών δεδομένων; 1.Στις ιστοσελίδες κυβερνητικών οργανισμών 2.Μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων ( ) 3.Σε ασφαλείς ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν το πρόθεμα https 2/20/

43 Πως αντιμετωπίζουμε την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων; 1.Δεν ανοίγουμε s από άγνωστους και δεν δίνουμε προσωπικά στοιχεία 2.Δεν δίνουμε προσωπικά στοιχεία μόνο και αν πρόκειται για κάποιο διαγωνισμό 3.Ανοίγουμε s που είναι από καινούργιες, άγνωστες εταιρίες και τους στέλνουμε λεφτά 2/20/

44 Οι γονείς μπορούν να παρέχουν στα παιδιά τους μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την πλοήγηση στο Διαδίκτυο εάν: 1.Εγκαταστήσουν λογισμικό φιλτραρίσματος πληροφοριών στον Η/Υ π.χ. “Safe Internet” της Αρχής Τηλεπικοινωνιών Κύπρου 2.Ρωτούν τακτικά τα παιδιά τους με τι ασχολούνται στο Διαδίκτυο 3.Δεν βρίσκονται συχνά δίπλα τους όταν σερφάρουν στο Διαδίκτυο 2/20/

45 Που μπορεί να συμβεί ο διαδικτυακός εκφοβισμός; 1.Σε δωμάτια συναντήσεων – chat rooms και μέσω 2.Παίζοντας ένα παιχνίδι που αγοράσαμε στον Η/Υ μας 3.Κανένα από τα πιο πάνω 2/20/

46 Στην Κύπρο είχαμε ποτέ ανήλικα θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης; 1.Δεν είχαμε ποτέ 2.Είχαμε αρκετά 3.Κανένα από τα πιο πάνω 2/20/

47 Εάν κάποιος μας στείλει μήνυμα με ακατάλληλο περιεχόμενο θα πρέπει: 1.Να το στείλουμε στους φίλους μας 2.Να το αναφέρουμε σε κάποιον ενήλικα και να το καταγγείλουμε στην ιστοσελίδα 3.Κανένα από τα πιο πάνω 2/20/

48 Τι είναι ο διαδικτυακός εκφοβισμός; 1.Κακοποίηση ενός ανθρώπου 2.Εκφοβιστικό, ρατσιστικό, προσβλητικό ή πρόστυχο ηλεκτρονικό μήνυμα, φωτογραφία ή βίντεο 3.Αποπλάνηση ανηλίκου 2/20/

49 Πως αντιμετωπίζεται ο διαδικτυακός εκφοβισμός; 1.Συμβουλευόμαστε έναν άγνωστο 2.Συνεχίζουμε την επικοινωνία με το θύτη για να το αντιμετωπίσουμε μόνοι μας 3.Σταματούμε αμέσως την επικοινωνία με το θύτη και το αναφέρουμε στους γονείς μας 2/20/

50 Συνήθως στην αποπλάνηση ανηλίκου ο θύτης προβαίνει στις πιο κάτω ενέργειες: α. Κακοποίηση θύματος β. Κερδίζει την εμπιστοσύνη του θύματος γ. Αποσπά όσον το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για το θύμα Με ποια σειρά γίνονται οι ενέργειες; 1.α, β, γ 2.γ, β, α 3.β, γ, α 2/20/

51 Μια συνέπεια του διαδικτυακού εκφοβισμού πάνω στο θύμα είναι: 1.Να μην περιθωριοποιηθεί και να μην αποκλειστεί από άλλους 2.Να έχει συναισθηματική και ψυχολογική βλάβη 3.Ούτε το 1 ούτε το 2 είναι ορθό 2/20/

52 Το ακατάλληλο περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει: 1.Ρατσιστικό ή ξενοφοβικό περιεχόμενο, προώθηση επιβλαβών συμπεριφορών 2.Προώθηση τυχερών παιχνιδιών, παρουσίαση πορνογραφικού υλικού 3.Το 1 και το 2 είναι ορθό 2/20/

53 Ακατάλληλο περιεχόμενο μπορεί να υπάρχει σε: 1.Ιστοσελίδες αμφιβόλου προέλευσης 2.Σε εφημερίδες που διαβάζουμε διαδικτυακά 3.Σε επίσημες ιστοσελίδες του κράτους 2/20/


Κατέβασμα ppt "ΜΙΚΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΘΕΜΑ: ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΦΑΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google