Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2o ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής Σχολικό Έτος 2014 - 2015 Ερευνητική Εργασία B’ Τετράμηνου Θέμα: «Αθλητισμός-Διατροφή και Υγεία» Τμήμα: Α1 Υπεύθυνος Καθηγητής:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2o ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής Σχολικό Έτος 2014 - 2015 Ερευνητική Εργασία B’ Τετράμηνου Θέμα: «Αθλητισμός-Διατροφή και Υγεία» Τμήμα: Α1 Υπεύθυνος Καθηγητής:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 2o ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής Σχολικό Έτος Ερευνητική Εργασία B’ Τετράμηνου Θέμα: «Αθλητισμός-Διατροφή και Υγεία» Τμήμα: Α1 Υπεύθυνος Καθηγητής: Μπαλάσκας Αθανάσιος – Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος

3 Α. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Γιώργος Διονυσόπουλος Χρήστος Καϊμάρας Σόλων Δαμίγος Ανδρέας Αθανασίου Αναστάσιος Δημητρακόπουλος Δραμουντάνης Ρωμανός

4 ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Αθλητισμός είναι η συστηματική προσπάθεια που αποβλέπει στην εκγύμναση του σώματος, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην εξασφάλιση υγείας του ανθρώπου Από την άλλη ο πρωταθλητισμός δεν είναι τίποτε άλλο παρά αθλητισμός με αγωνιστικούς στόχους

5 ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Η σωστή επιλογή αθλήματος είναι πολύ σημαντική διότι μπορεί να αναδείξει τις επιδεξιότητες και τις ικανότητες ενός αθλητή Αντίθετα μη σωστή επιλογή μπορεί να μετατρέψει τη χαρά ενός μικρού αθλητή σε λύπη και απογοήτευση.Έτσι πολλές φορές οι αθλητές παραμελούν ή και ακόμα σταματάνε την άθληση

6 ΔΙΑΤΡΟΦΗ Για τους περισσότερους ανθρώπους, η έννοια της διατροφής τελειώνει λίγο μετά την κατανάλωση ενός γευστικού γεύματος. Για τους αθλητές, η ίδια αυτή έννοια πρέπει να πάρει ευρύτερες και πιο ουσιαστικές διαστάσεις, και, να ξεπεράσει τα όρια της απλής κάλυψης μιας φυσιολογικής ανάγκης του οργανισμού. Η προπόνηση σε επίπεδο πρωταθλητισμού είναι πολύ απαιτητική. Επιπλέον, η συχνότητα, η ένταση των προπονήσεων και η γενικότερη φύση του κάθε αθλήματος τοποθετούν τα ομαδικά αθλήματα μεταξύ των πιο απαιτητικών σπορ. Η προσωπική προσπάθεια του αθλητή και η σωστή καθοδήγηση του προπονητή αποκτούν αξία, όταν ο οργανισμός του αθλούμενου είναι δυνατός και έτοιμος να αντιμετωπίσει αυτήν την επιβάρυνση. Παράγοντες, όπως, η διατροφή και η υγεία κρίνονται απαραίτητοι. Η υιοθέτηση ενός καλού διαιτολογίου αυξάνει τις πιθανότητες για νίκη, βελτιώνοντας την δυνατότητα των αθλητών να φτάσουν σε ένα μέγιστο επίπεδο φυσικής απόδοσης.

7 ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Το κυριότερο αρνητικό στοιχείο του πρωταθλητισμού είναι τα αναβολικά η αλλιώς το doping τα οποία βοηθάνε στην βελτίωση επιδόσεων και της σωματικής εμφάνισης Τα αναβολικά δεν άρχισαν να χρησιμοποιούνται τους τελευταίους αιώνες όπως πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι αλλά είναι ένα φαινόμενο που πρωτοεμφανίστηκε στην αρχαία Ελλάδα περίπου το 300 π.χ.

8 E-SPORTS Στην σημερινή κοινωνία όμως εκτός από τα σωματικά αθλήματα αρχίζει να κάνει την εμφάνισή του ένα νέο είδος αθλημάτων, τα e-sports.Αυτά περιλαμβάνουν αρκετά παιχνίδια που για την διεξαγωγή τους απαιτούνται τεχνικά μέσα και δραματοποιούνται στον χώρο του διαδικτύου Οι «αθλητές» αυτού του είδους είναι αλήθεια ότι δεν ακολουθούν τους σκληρούς ρυθμούς ζωής των άλλων αθλητών, ωστόσο αφιερώνουν και αυτοί πάρα πολύ χρόνο και καταβάλουν τεράστια προσπάθεια για να αγγίξουν την τελειότητα σε αυτό που κάνουν και να φτάσουν την κορυφή Καθώς και αυτοί οι «αθλητές» αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα και δυσκολίες δεν τους αξίζει να θεωρούνται πρωταθλητές παρόλο που δεν αθλούνται επί της ουσίας;

9 ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΑΜΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΡΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΕΡΒΟΣ ΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΥΡΟΣ

10 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ  Ο ψυχαγωγικός αθλητισμός δεν έχει καμία σχέση με τον πρωταθλητισμό.  Έχει ως στόχο την ικανοποίηση του ατόμου για άθληση και διασκέδαση.  Τον ενδιαφέρει η συμμετοχή και όχι η νίκη.

11 Τι προσφέρει στον άνθρωπο  Άρτια σωματική διάπλαση και καλή φυσική κατάσταση.  Τον προφυλάσσει από τις καταχρήσεις.  Του καλλιεργεί ψυχικές αρετές όπως υπομονή και θέληση.  Λειτουργεί ως ένας τρόπος εκτόνωσης κάτι που είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας  Τον βοηθάει να κοινωνικοποιηθεί μέσα από την συνεργασία και τη συλλογικότητα.

12 Τον ηθικοποιεί, διότι προβάλλει αρετές όπως η ευγενή άμιλλα, η ευγένεια και η ταπεινοφροσύνη.  Έρχεται σε επαφή με τη φύση με αποτέλεσμα να έχει και περιβαλλοντική συνείδηση.  Μέσα από την έννοια της ομάδας διαπιστώνει ότι πρέπει να κάνει θυσίες για να ξεπεράσει τον εγωισμό του.

13 Η αξία της ΥΓΕΙΑΣ για τον άνθρωπο  Δημιουργεί την καλή ψυχική διάθεση για εργασία σωματική ή πνευματική.  Του δίνει αισιοδοξία, πίστη και θάρρος.  Η ίδια τον κάνει ευτυχισμένο, αφού του δίνει χαρά και θέληση για ζωή.

14 Πως συνδέεται αθλητισμός-υγεία  Μέσου του αθλητισμού το άτομο θα προσέχει συγχρόνως την υγεία του αλλά και την διατροφή του.  Βοηθάει στο να μένει ο άνθρωπος μακριά από διάφορες αρρώστιες.  Είναι ισορροπημένος και νιώθει γαλήνη.

15

16 ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ 2015

17  Υπεροχή του αρσενικού φύλου. Το ερωτηματολόγιο δόθηκε λιγότερο στις γυναίκες.

18  Λογικά αποτελέσματα καθώς οι μαθητές κυρίως ήταν οι βασικοί συμμετέχοντες του ερωτηματολογίου.

19  Φυσιολογικοί αριθμοί για τις ηλικίες μας με ελάχιστες εξαιρέσεις.

20  Σχετικά κοντά στο μέσο όρο με μικρές εξαιρέσεις κυρίως στους ανηλίκους.

21  Αρνητικές ενδοίξεις. Για ιδανικότερη ζωή, το μωβ πλαίσιο θα έπρεπε να κάλυπτε επιφάνεια μεγαλύτερη του 75%.

22  Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης ερώτησης δεν είναι ιδανικά, καθώς στις νεανικές ηλικίες, το άτομο πρέπει να είναι γεμάτο ενέργεια και διάθεση.

23  Μικρά ποσοστά παντού. Δυστυχώς όλοι οι νέοι επιλέγουν το ανθυγιεινό, πρόχειρο φαγητό.

24  Φυσιολογικές τιμές κατανάλωσης κρέατος.

25  Σχετικά καλά ποσοστά με διαφορά το 15,7 και 3,6% που ξενυχτά 3+/7 μέρες.

26  Λογικές τιμές και τεράστια πλειοψηφία των μη καταναλωτών αλκοόλ σε συχνή βάση.

27  Με ένα περίπου 30% καπνιστών στο ερωτηματολόγιο, αποδείχτηκε ότι το τσιγάρο έχει εισβάλλει για τα καλά στις ζωές μας.

28  Λογικά ποσοστά με εξαίρεση το αποκρουστικό 11% που καταναλώνει γλυκά καθημερινά.

29  Πολύ μικρά ποσοστά μόνιμης κατανάλωσης σαλάτας.

30  Κυριαρχία κατανάλωσης φρούτων. Θα ήταν σημαντικό αν το 19,3% αυξανόταν σε τουλάχιστον 40%.

31  Παρ’ολο που υπάρχει μεγάλη διαφορά στις δύο απαντήσεις, πολλοί συμμετέχοντες παρέμειναν μη ειλικρινείς, καθώς επέλεξαν συχνή χρήση τσιγάρου, αλκοόλ και γλυκών ή έλλειψη κατανάλωσης φρούτων.

32  Η δημοσκόπηση των παιδιών της Α’ λυκείου είχε σκοπό να παρουσιάσει έναν γενικό μέσο όρο τρόπου ζωής, διατροφής και υγείας.  Τέλος, η τελευταία ερώτηση του ερωτηματολογίου προσπαθεί να εντοπίσει την έλλειψη κριτικής σκέψης των συμμετεχόντων για αν ακολουθούν υγιεινό τρόπο ζωής.

33 ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΟΥΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΒΕΣΗΣ

34 Ευχαριστούμε πολύ


Κατέβασμα ppt "2o ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής Σχολικό Έτος 2014 - 2015 Ερευνητική Εργασία B’ Τετράμηνου Θέμα: «Αθλητισμός-Διατροφή και Υγεία» Τμήμα: Α1 Υπεύθυνος Καθηγητής:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google