Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα

2 12 Μαΐου 2009Torque Game Engine2 Gui editor  F10 Προσθέστε two GuiTextCtrl (text controls) –Score label –Score number

3 12 Μαΐου 2009Torque Game Engine3 Προσθέστε το φάκελο "superbomb", που περιέχει στο αρχείο.dts και την εικόνα υφής στο φάκελο "/data/shapes". Αντιγράψτε το script "superbomb.cs" στο φάκελο "control". Ανοίξτε το script "server.cs" από το φάκελο "control" και προσθέστε την παρακάτω γραμμή στη λειτουργία onServerCreated() exec("./superbomb.cs"); Δημιουργήστε μερικές superbombs από το World Editor Creator

4 12 Μαΐου 2009Torque Game Engine4 Αυτός ο κώδικας εκτελείται σε κάθε σύγκρουση ενός αντικειμένου με μια superbomb και αυξάνει το σκορ function SuperBomb::onCollision( %this, %obj, %col ) { echo("SuperBomb::onCollision called "); ScoreNum.setValue(ScoreNum.getValue() + 1); }

5 12 Μαΐου 2009Torque Game Engine5 Για να καταστρέφεται η superbomb μετά τη σύγκρουση προσθέστε %obj.delete();

6 12 Μαΐου 2009Torque Game Engine6 Προετοιμασία για το τέλος της αποστολής –Δημιουργεί ένα bot όταν το σκορ φτάσει στο 5 if (ScoreNum.getValue() ==5) { AIPlayer::spawn("red_jill",MyBot_Red Jill," "); }


Κατέβασμα ppt "12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google