Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

2 Game Programming Δομή του παιχνιδιού –το βασικό αρχείο main βρίσκεται στο root folder του παιχνιδιού –Φάκελος κώδικα Common Περιέχει κώδικα που δε μεταβάλλεται ιδιαίτερα –Φάκελος κώδικα Control Ορισμός του παιχνιδιού Ορισμός και έλεγχος του game play Διαχείριση των πόρων του παιχνιδιού

3 Game Programming scripts common control data game root

4 Game Programming Σχεδίαση Server - Client –Server-side: Authentication – ταυτοποίηση χρήστη Αποφάσεις σχετικές με το game play και το σκορ Πόροι συστήματος –Client-side: Διαπροσωπείες με το χρήστη Παραμετροποίηση (π.χ. ορισμός ανάλυσης οθόνης) Πλοήγηση (πλήκτρα, ποντίκι, κλπ.)

5 Game Programming Λειτουργικότητα στο αρχείο common –Authentication –Μηχανισμός μηνυμάτων χρηστών και εφαρμογής –In-game editors –Debugger –Σύστημα φωτισμού –Ενσωματωμένο σύστημα βοήθειας –Διαπροσωπείες χρηστών

6 Game Programming Lab 1: "emaga4" –Ξεκινάμε από το ελάχιστο περιβάλλον ενός παιχνιδιού –Ξεκίνημα ενός server –Τοπική σύνδεση client (στον ίδιο υπολογιστή) –Φόρτωμα μιας αποστολής –Γέννηση (spawn) του μοντέλου του παίκτη (player avatar) –Βασικές δυνατότητες κίνησης του παίκτη

7 Δομές αρχείων

8 Game Programming Βασικό αρχείο main –Γενική αρχικοποίηση –Ανάλυση παραμέτρων από το command line –Help package –Εκτέλεση πρόσθετων packages και add- ons

9 Game Programming Αρχείο main στο φάκελο control –Φόρτωμα control packages και modules –Αρχικοποίηση του control

10 Game Programming Αρχείο control/initialize –Αρχικοποίηση server –Αρχικοποίηση client

11 Game Programming Αρχείο control/client –Απεικόνιση πλήκτρων σε λειτουργίες (key bindings) –Ορισμός 3D view callback –Ορισμός 3D view interface –Απεικόνιση animation σε κινήσεις –Διαχείριση μη χρησιμοποιούμενων κλήσεων από τον κώδικα common

12 Game Programming Αρχείο control/server –Περιέχει κώδικα που εκτελείται όταν ξεκινάει ο server –Χειρίζεται την επικοινωνία του client με το server –Δημιουργεί τα μοντέλα (avatars) του παίκτη

13 Game Programming Αρχείο control/player –Ορίζει το datablock του player –Ορίζει μεθόδους δημιουργίας και καταστροφής του παίκτη

14 Συνολικά Τα Strings περιέχονται σε double-quotes ("), παράμετροι (tagged strings) σε single- quotes(') Το Torque Script υποστηρίζει αντικείμενα με ιδιότητες και μεθόδους μέσω του κλασικού dot operator Τα Namespaces βοηθούν στη διαχείριση και χρήση ονομάτων μεταβλητών Τα Datablocks μεταφέρουν δεδομένα για τα αντικείμενα του παιχνιδιού από το server στους clients

15 Συνολικά Οργανώστε τα αρχεία script ώστε να έχουν νόημα για όλους τους συμμετέχοντες στην ανάπτυξη Χρησιμοποιήστε την ιδέα της διάκρισης ανάμεσα σε control scripts και τον κώδικα common Για παιχνίδια με πολλαπλούς χρήστες, ο ευαίσθητος (π.χ. για cheat) κώδικας πρέπει να βρίσκεται στο server και οτιδήποτε άλλο στον client

16 Άσκηση Κατεβάστε και εκτελέστε το παιχνίδι Emaga4 Μπορείτε να εκτελέσετε το παιχνίδι από το tge.exe Δεν υπάρχει main.cs – θα το δημιουργήσουμε εμείς! –update: είναι όλα έτοιμα! …μαζί με τα περιεχόμενα του φακέλου control –update: είναι όλα έτοιμα!


Κατέβασμα ppt "Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google