Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη)."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).

2 ΘΕΜΑ: ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΕΛΛΟΧΕΥΟΥΝ

3 ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ…

4 ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΟΡΙΣΜΟΣ: Εικονικές συναντήσεις ομάδων με κοινά ενδιαφέροντα.

5 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΧΡΗΣΤΩΝ Ανάπτυξη νέας μορφής κοινωνικοποίησης. Ενημέρωση για κοινωνικά θέματα. Επικοινωνία με απομακρυσμένα άτομα. Ψυχαγωγία. Αστραπιαίος ρυθμός μετάδοσης δεδομένων. Φθηνή και αποτελεσματική διαφήμιση.

6 Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή…

7 FACEBOOK TWITTER MY SPACE BADOO BLOGGER

8

9 Facebook Επικοινωνία μέσω μηνυμάτων. Ειδοποίηση φίλων από την ανανέωση προσωπικών πληροφοριών των χρηστών. Ελεύθερη πρόσβαση.

10

11 Twitter Δωρεάν social network και micro-blogging. Επιτρέπει στους χρήστες του να γράφουν σύντομα μηνύματα. Διαβάζουν τα μηνύματα άλλων χρηστών της υπηρεσίας (τα γνωστά ως tweets).

12

13 My space Επιτρέπει την διαμόρφωση της εμφάνισης και των πληροφοριών που εμφανίζονται στο προφίλ του. Επικοινωνία με φίλους. Ανταλλάσοντας μηνύματα, φωτογραφίες, βίντεο κτλ.

14

15 Blogger Οnline περιοδικό ή ημερολόγιο. blogger είναι κάποιος που γράφει το περιεχόμενο για ένα blog.

16

17 Badoo Chat και site κοινωνικής δικτύωσης Είναι αρχικά ελεύθερο και υπάρχουν χαρακτηριστικά διαθέσιμα σε όλους τους χρήστες έναντι αμοιβής. Οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν πιστώσεις.

18 Σύγκριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

19 Συμπεράσματα σύγκρισης: FACEBOOK: προσφέρει επικοινωνία, ψυχαγωγία. TWITTER: εκλείπουν τα παιχνίδια. MYSPACE, BLOGGER: παρόμοιες εφαρμογές. BADOO: η χρήση του δεν είναι δωρεάν.

20 Βασικές συμβουλές: Όχι στη δημοσίευση προσωπικού υλικού. Όχι εμπιστοσύνη σε αγνώστους. Δεν κανονίζουμε συνάντηση με αγνώστους. Δεν ανεβάζουμε φωτογραφίες που φαίνεται καθαρά ο προσωπικός μας χώρος. Επιλέγουμε ασφαλέστερους κωδικούς.

21 Παράδειγμα σωστού κωδικού: Π.χ.

22 ΑΝ ΑΝΤΙΛΕΙΦΘΟΥΜΕ ΌΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙΤΕ ΤΟ:

23 ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ

24 Τι είναι το spamming; Ανεπιθύμητες διαδικτυακές αλληλογραφίες που έρχονται καθημερινά στα μας.

25 Χαρακτηριστικά spam Απρόκλητο Εμπορικό Μαζικό

26 Τι είναι το phishing ( υποκλοπή στοιχείων); Απόσπαση προσωπικών στοιχείων, οικονομικού συνήθως χαρακτήρα

27 ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ

28 Η υπερβολική χρήση του διαδικτύου έχει ως αποτέλεσμα: Συμπτώματα εμφάνισης κατάθλιψης. Διακοπή σχέσεων με τον κοινωνικό περίγυρο. Διατρέχουν κίνδυνο να αντιμετωπίσουν διανοητικά προβλήματα στο μέλλον.

29 ΟΙ ΕΘΙΣΜΕΝΟΙ ΝΕΟΙ Έχουν την δυνατότητα να κάνουν chatting αφενός με αληθινά άτομα, αφετέρου όμως αποπροσωποποιημένα. Οι χρήστες παραποιούν την πραγματικότητα και προσπαθούν να ταυτιστούν με πράγματα που μπορεί να φαίνονται σωστά αλλά στην πραγματικότητα δεν ισχύουν.

30 Στόχος ερωτημάτων να διαπιστωθεί: 1. Κατά πόσο γνωρίζουν οι έφηβοι χρήστες τους κινδύνους που παραμονεύουν πίσω από τους ανώνυμους ηλεκτρονικούς φίλους. 2. Ποιό φύλο (άνδρας, γυναίκα) γίνεται ευκολότερα θύμα παρενόχλησης και τι ισχύει για το λεγόμενο >. Παρατηρείτε το φαινόμενο της παρενόχλησης σε εφήβους της επαρχίας; 3. Η αποδοχή μας από ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον (π.χ. facebook) κι ένα σύνολο ηλεκτρονικών φίλων αποτελεί αίτιο λύπης ή χαράς για την ζωή μας; Σε τι στάδιο έχει οδηγηθεί η εξάρτησή μας από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης;

31 Το θέμα του ερωτηματολογίου «ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ» Στο ερωτηματολόγιο τέθηκαν 16 ερωτήματα τα οποία δόθηκαν σε μαθητές της 1ης, 2ας και 3ης λυκείου.

32 Έπειτα από μία ολομέλεια της ομάδας μας αποφασίσαμε να εμβαθύνουμε στα εξής ερωτήματα: Ανάλογα με τις δημοσιεύσεις επηρεάζεστε συναισθηματικά; Έχεις φίλους που δεν γνωρίζεις; Έχεις γνώση για τους κινδύνους που σε παραμονεύουν; Έχεις πέσει ποτέ θύμα παρενόχλησης μέσω διαδικτύου;

33 Ανάλογα με τις δημοσιεύσεις επηρεάζεσαι συναισθηματικά; Συμπέρασμα: Οι έφηβοι χρήστες (κυρίως τα κορίτσια όπου είναι πιο ευάλωτα) θεωρούν ότι είναι αποδεκτοί μόνο όταν έχουν υψηλή επισκεψιμότητα στα προφίλ τους.

34 Έχεις φίλους που δεν γνωρίζεις; Συμπέρασμα: Τα αγόρια δεν έχουν τόση ανάγκη για επιβεβαίωση και τόνωση της αυτοπεποίθησης τους σε σχέση με τα κορίτσια, που κάνουν ασύστολα άγνωστους φίλους.

35 Έχεις γνώση για τους κινδύνους που σε παραμονεύουν; Συμπέρασμα: Τα κορίτσια αν και γνωρίζουν τους κινδύνους που ελλοχεύουν, εξακολουθούν να δέχονται και να στέλνουν αιτήματα φιλίας σε άγνωστα άτομα, ενώ τα αγόρια έχουν επαφή με λιγότερους αγνώστους στο Διαδίκτυο.

36 Έχεις πέσει ποτέ θύμα παρενόχλησης μέσω διαδικτύου; Συμπέρασμα: Στην επαρχία τα ποσοστά παρενόχλησης μέσω του Διαδικτύου είναι ανεβασμένα σε σχέση με τον πληθυσμό και περισσότερο στα κορίτσια.

37 Ευχαριστούμε για την προσοχή σας…


Κατέβασμα ppt "ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη)."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google