Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα παιδιά της Στ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων της πόλης και επαρχίας Λευκωσίας ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα παιδιά της Στ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων της πόλης και επαρχίας Λευκωσίας ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα παιδιά της Στ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων της πόλης και επαρχίας Λευκωσίας ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Μακρυγιάννη Χαρά, Στυλιανίδου Ειρήνη, Φλουρέντζου Κλειώ Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες

2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στο Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο για την E΄ και ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Μουσειοπαιδαγωγοί: Κλειώ Φλουρέντζου Ειρήνη Στυλιανίδου Χαρά Μακρυγιάννη Φωτογραφίες από το αρχείο του Λεβέντειου Δημοτικού Μουσείου, από το αρχείο Πολιτιστικού Ομίλου MARFIN LAIKI και από το αρχείο των Μουσειοπαιδαγωγών

3 οι άνθρωποι της Λευκωσίας του Χτες «Εμείς, οι άνθρωποι της Λευκωσίας του Χτες, ευχόμαστε η επίσκεψή σας στο Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο να είναι γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις, καινούρια γνώση και όμορφα συναισθήματα. Μαζί θα ταξιδέψουμε στο παρελθόν και θα γνωρίσουμε στιγμιότυπα, παρμένα από τα χρόνια που η Λευκωσία, αλλά και ολόκληρη η Κύπρος, ήταν κάτω από Οθωμανική και, αργότερα, κάτω από Βρετανική κυριαρχία». Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες

4 Όλοι μαζί, με τη βοήθεια πλούσιου έντυπου υλικού, αντιγράφων και αυθεντικών μουσειακών εκθεμάτων ανακαλύπτουμε πτυχές της καθημερινότητάς και σημαντικών γεγονότων που σημάδεψαν την ιστορία του τόπου και καλλιεργούμε την κριτική σκέψη και δεξιότητες έρευνας. «Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες»

5 Ποιες οι προϋποθέσεις για μια ευχάριστη και εκπαιδευτικά παραγωγική επίσκεψη στο μουσείο; Προετοιμασία και οργάνωση  Πριν  Κατά  Μετά την επίσκεψη

6 Πριν

7 Συζητούμε Συζητούμε για: πηγές, δυσκολίες στο έργο των ιστορικών, τρόπους συμπεριφοράς. Χωριζόμαστε σε 4 ομάδες.

8 Ενημερώνουμε εγκαίρως τα λεωφορεία. Τηρούμε με ακρίβεια το ωράριο, όπως αυτό αναγράφεται στο χρονοδιάγραμμα επισκέψεων. Στο Μουσείο δεν υπάρχει περιθώριο διαλείμματος. μαρκαδόρο όνομα Τοποθετούμε σε ευδιάκριτο μέρος στο στήθος μας ετικέτες, όπου γράφουμε με μαρκαδόρο και μεγάλα γράμματα μόνο το μικρό μας όνομα. Κρατούμε μολύβι και σβηστήρι. Προετοιμασία

9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ


Κατέβασμα ppt "Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα παιδιά της Στ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων της πόλης και επαρχίας Λευκωσίας ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google