Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αθηνά Αρμένου Ειδική Παιδαγωγός. -Ανάγνωση των διαγνώσεων από όλους τους φορείς. -Συγκέντρωση πληροφοριών από τους γονείς. -Εσωτερική αξιολόγηση. -Ορισμός.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αθηνά Αρμένου Ειδική Παιδαγωγός. -Ανάγνωση των διαγνώσεων από όλους τους φορείς. -Συγκέντρωση πληροφοριών από τους γονείς. -Εσωτερική αξιολόγηση. -Ορισμός."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αθηνά Αρμένου Ειδική Παιδαγωγός

2 -Ανάγνωση των διαγνώσεων από όλους τους φορείς. -Συγκέντρωση πληροφοριών από τους γονείς. -Εσωτερική αξιολόγηση. -Ορισμός στόχων – Ε.Ε.Π.

3 1. ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 2. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 3. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ 4. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ 5. ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

4 - «Σπάω» τους στόχους σε βήματα - Χρησιμοποιώ απλές εντολές - Χρησιμοποιώ εικόνες - Ρουτίνα

5

6 - Το «δείξιμο» - Εικόνες - Σταθερές εντολές - Στοχευμένη επικοινωνία/ διάλογος - Επανάληψη όλων των παραπάνω

7 Εντός σχολείου Σχολείο Ειδικής Αγωγής - Ομάδες εργασίας - Κουζίνα - Διαλείμματα με το συστεγαζόμενο δημοτικό - Επισκέψεις από άλλα σχολεία - Καθημερινή συνδιαλλαγή με το προσωπικό

8 Εντός Σχολείου Τμήμα Ένταξης - Στα διαλείμματα - Ομάδες εργασίας στην τάξη Εκτός Σχολείου - Επισκέψεις/ εκδρομές που πραγματοποιούν τα σχολεία (πολύ καλή προετοιμασία)

9 - Ονοματίζουμε τα συναισθήματα - Εικόνες. α) επίδοση β) μίμηση - Μίμηση στον καθρέφτη - Παιχνίδι

10

11 - Ε.Ε.Π. - 1:1 Διδασκαλία - Οργάνωση της διδασκαλίας - Οργάνωση της αίθουσας - Λίγα Ερεθίσματα (απτικά- οπτικά) - Βαρύτητα στα ενδιαφέροντα του παιδιού - Πολυαισθητηριακή αίθουσα

12

13

14

15 ιδιαίτερη βαρύτητα στις δυνατότητες του κάθε παιδιού τοποθέτηση του παιδιού στην κατάλληλη για αυτό δομή (σχολείο Ε.Α., Τ.Ε., παράλληλη στήριξη) εκπόνηση εξατομικευμένου προγράμματος οργάνωση του χώρου (λίγα ερεθίσματα, ατομικός χώρος εργασίας, χώρος χαλάρωσης, καθρέφτης) οργάνωση της διδασκαλίας (μικρά σταθερά βήματα- σπάσιμο των στόχων, ανοχή στα πισωγυρίσματα και στην αποτυχία του εκπαιδευτικού) ρουτίνα (διαδικασία εισόδου, καλημέρα) ημερήσιο πρόγραμμα με ή χωρίς εικόνες

16 Ρουτίνα

17

18

19 οπτικές και απτικές πληροφορίες που αντικαθιστούν τις λεκτικές σταθερά πρόσωπα σταθερές σύντομες «εντολές» σταθεροί κανόνες ( και οπτικά) ανάλυση των μακροπρόθεσμων στόχων σε μικρότερους επιβράβευση και τιμωρία (μη σας ξενίζει η λέξη) παιχνίδι (και ως στόχο και ως μέσο επίτευξης στόχου) πρωτόκολλα καταγραφής προγράμματος, συμπεριφοράς, εξέλιξης σε μια δραστηριότητα συνεργασία προσωπικού του σχολείου συνεργασία σχολείου- γονέων Η/Υ

20

21

22 Σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "Αθηνά Αρμένου Ειδική Παιδαγωγός. -Ανάγνωση των διαγνώσεων από όλους τους φορείς. -Συγκέντρωση πληροφοριών από τους γονείς. -Εσωτερική αξιολόγηση. -Ορισμός."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google