Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2 Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα Θέμα: Διαφήμιση: τότε- τώρα Ομάδα : Μαριάνθη Γιακουμή Δήμητρα Κερασίδη Όλγα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2 Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα Θέμα: Διαφήμιση: τότε- τώρα Ομάδα : Μαριάνθη Γιακουμή Δήμητρα Κερασίδη Όλγα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2 Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα Θέμα: Διαφήμιση: τότε- τώρα Ομάδα : Μαριάνθη Γιακουμή Δήμητρα Κερασίδη Όλγα Κριεζή Ελ π ίδα Μαντζακο π ούλου Μαρία Ματθαίου Υ π. Καθηγήτρια : Μαρία Κωττούλα

2 Περιεχόμενα: Γενικά Χαρακτηριστικά του Τότε Γενικά χαρακτηριστικά του Σήμερα Διαφημίσεις ΙΟΝ σοκολάτας Ομοιότητες και Διαφορές

3 Ασπρόμαυρη ή έγχρωμη, έντυπη ή ραδιοτηλεοπτική, η διαφήμιση κατάφερε να αφήσει το ίχνος της στη συλλογική μνήμη του αιώνα.  Τα πρώτα ίχνη της ανάγονται στην αρχαιότητα (προφορικές αγγελίες για επικήρυξη δούλων).  Ρωμαϊκή αγορά: πινακίδες σχετικά με πωλήσεις ή θεατρικές παραστάσεις.  Δημόσιος κήρυκας: όργανο διαφήμισης.  16 ος και 17 ος αιώνας: άνθηση επιγραφών.

4  Όργανο σύγχρονης εμπορικής διαφήμισης: τυπογραφία.  17 ος αιώνας: οι πρώτες διαφημίσεις στις εφημερίδες.  Βιομηχανική επανάσταση: μέσω αυτής η διαφήμιση αποκτά μεγαλύτερη σημασία.  Η εικονογράφηση ήταν πολύ πρωτόγονη.  Κύριοι φορείς διαφήμισης: εφημερίδες, περιοδικά, φυλλάδια, τοιχοκολλήσεις.  20 ος αιώνας: αρχή της ιστορίας της ελληνικής διαφήμισης.

5

6 Η διαφήμιση αποτελεί μια μορφή επικοινωνίας για ένα προϊόν/ιδέα/αγαθό.  Σαφής Σχεδιασμός  Αισθητικά Ελκυστική Στόχος: να πείσει τον καταναλωτή  Ευφυές Περιεχόμενο  Κείμενο: Εύληπτο, διανθισμένο, υποσχόμενο  Ήχος: γνωστός, μελωδικός, γρήγορος, αισθησιακός  Σχεδιασμός: ενδιαφέρον, ελκυστικό, κατάλληλα χρώματα και μουσική επένδυση  Εικόνα: έμφαση στο πρότυπο ζωής  Στοιχεία Ενημέρωσης: ευχάριστα, πειστικά, απειλητικά  Επιλογή ομάδας-στόχου

7 Κάθε διαφήμιση αποτελεί ένα μήνυμα. Η εκτέλεση του διαφημιστικού μηνύματος γίνεται με διάφορους τρόπους. o Στοιχεία χιούμορ o Σεξ o Συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες o Αναφορά χαρακτηριστικών του προϊόντος Προτιμήσεις καταναλωτών: 1)Διασημότητα- Οικείο Πρόσωπο 2) Είδος ζωντανού ρεπορτάζ 3) Αστικό πρότυπο ζωής

8 Μείωση προϊόντων από τα ράφια διάφορες μέθοδοι τα λεγόμενα ‘’τρικ’’. Σε μία διαφήμιση εμφανίζονται: i.Άνθρωποι ii.Στιχάκια iii. Ηχητικά Εφέ iv. Φανταχτερά Σκηνικά v.Απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες

9 Η διαφήμιση σήμερα έχει πιο πολλές τεχνικές:  Έντονα, πολλά χρώματα  Πολλές εναλλαγές εντυπωσιακών εικόνων  Εξελιγμένα εφέ  Δημιουργία ιστορίας με συχνά έξυπνο χιούμορ  Το λεξιλόγιο 1)κωδικοποιημένο 2) επαναλαμβανόμενο 3)ξενόφερτες εκφράσεις Η διαφήμιση παλαιά:  Ασπρόμαυρη εικόνα  Περιορισμένα σκηνικά  Χαμηλότερη επιπέδου παραγωγή  Καθαρεύουσα  Απλή και ξέρη προβολή  Μεγαλύτερη εστίαση στο προϊόν

10  Αναζητείστε τις διαφημίσεις Ευχαριστούμε πολύ!! Βιβλιογραφία:  Google Εικόνες  YouTube Τέλος


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2 Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα Θέμα: Διαφήμιση: τότε- τώρα Ομάδα : Μαριάνθη Γιακουμή Δήμητρα Κερασίδη Όλγα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google