Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: " Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2  Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο

3 Διαφήμιση  Είναι η διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προιον ή μια υπηρεσία επί πληρωμή.  Ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος μάρκετινγκ

4 ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ  Μικρές σε διάρκεια διαφημίσεις (γύρω στα 30 δευτ.)  Ακριβότερες σε σχέση με τα άλλα ΜΜΕ  Διαφοροποίηση των τιμών σε ζώνες.

5 Πρώτη διαφήμιση  Η πρώτη διαφήμιση μεταδόθηκε στις ΗΠΑ το 1941 και επρόκειτο για ρολόγια χειρός μάρκας bulova!

6 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ  Διαφήμιση με banner  Διαφήμιση με text link  Κόστος

7 Περιοδικά-Εφημερίδες  Οικονομικότερη σε σχέση με τα άλλα ΜΜΕ  Λεπτομερής πληροφορίες  Ποικιλία στους τύπους περιοδικών- εφημερίδων

8 ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ  Πληρώνεται όπως και η τηλεοπτική διαφήμιση ανάλογα με την ζώνη.  Στηρίζεται μόνο στον ήχο-μουσική

9 Πηγές   

10 ΤΑ “ΣΠΟΤΑΚΙΑ”  Παπαδοπούλου Μαρία  Ουρτζάνη Όλγα  Μπουρτζής Αποστόλης  Μανουσακίδης Θοδωρής

11


Κατέβασμα ppt " Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google