Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης «Η διαφήμιση στη ζωή μας» ΕΠΑΛ Μεσσήνης Σχ. έτος 2012-2013.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης «Η διαφήμιση στη ζωή μας» ΕΠΑΛ Μεσσήνης Σχ. έτος 2012-2013."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης «Η διαφήμιση στη ζωή μας» ΕΠΑΛ Μεσσήνης Σχ. έτος

3 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ –ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ !!!!!!!

4 ΜΕΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ …………  H εξέλιξη της διαφήμισης μέσα στον χρόνο.  Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης  Η διαφήμιση στο ιντερνέτ  Ο έλεγχος στην διαφήμιση  Οι τύποι διαφήμισης  Ομάδες στόχου  Στόχοι διαφήμισης  Αξιολόγηση διαφήμισης

5 H εξέλιξη της διαφήμισης μέσα στον χρόνο  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ

6 Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης  Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης  Α  Ι  D  A

7 Η διαφήμιση στο ιντερνέτ

8 Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

9 ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Πληροφοριακή  Ανταγωνιστική Συγκριτική Όχι συγκριτική  Υπενθυμίσεως  Επανενισχύσεως  Συνεργατική

10 ΕΥΡΕΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟΧΟΥ  Ποιους θα αφορά το προϊόν: ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΟΥ γίνεται με βάση :  δημογραφικά χαρακτηριστικά  ψυχογραφικά χαρακτηριστικά  Άλλα χαρακτηριστικά

11 ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Αύξηση Πωλήσεων (ποσοστό πωλήσεων)

12 ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Επιστολές Κινητή διαφήμιση Κινηματογράφος Έκθεση στο σημείο αγοράς Ειδική διαφήμιση (ημερολόγια- μικροαντικείμενα) Συσκευασία Εκδηλώσεις

13 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ τέχνη, εφευρετικότητα, δημιουργικότητα Ημερολόγιο 2013 ΕΠΑΛ Προσκλήσεις 17 Νοέμβρη

14 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΕΝΤΥΠΟ ) ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΙΔΟΣ )  Πληροφοριακή Ανταγωνιστική  Συγκριτική Όχι συγκριτική  Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως  Συνεργατική ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΧΟΥ (ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ )  ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ………………………………………………………………..  ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΟΥ γίνεται με βάση :  δημογραφικά χαρακτηριστικά ψυχογραφικά χαρακτηριστικά ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ )  Αύξηση Πωλήσεων (ποσοστό πωλήσεων………….) ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ )  Υλικά Μισθοί ΚΛΠ (……………….) ΜΕΣΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Επιλογή μέσου (με βάση ΚΟΣΤΟΣ και ΧΡΟΝΟΣ) ΜΕΣΑ:(ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕΣΟ )  Τηλεόραση, ΙΝΤΕΡΝΕΤ, Ραδιόφωνο, Υπαίθρια διαφήμιση (αφίσα-πανώ) Περιοδικά Εφημερίδες Επιστολές Κινητή διαφήμιση Κινηματογράφος Έκθεση στο σημείο αγοράς Έκθεση στο σημείο αγοράς Έκθεση στο σημείο αγοράς Ειδική διαφήμιση (ημερολόγια-μικροαντικείμενα Εκδηλώσεις  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΣΑΣ )  ΚΑΚΗ ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΛΗ ΠΟΛΎ ΚΑΛΗ

15 Για την υλοποίηση:  Οι μαθητές: Μαδάι Α., Μπαχούμα Β., Ντερβίσι Μ., Παπακωνσταντίνου Π., Τούσα Ε., Ψυχογιός Γ., Μαρκόπουλος Δ., Κοκάι Μ., Κορμπάν Ι., Καπώνη Δ., Αποστολόπουλος Δ., Κάτσου Δ.  Οι εκπαιδευτικοί: Αρβανίτη Δήμητρα Ραβάνη Ιωάννα Χαντζής Θανάσης

16 Η διαφήμιση είναι ενημέρωση ΌΧΙ παραπλάνηση


Κατέβασμα ppt "Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης «Η διαφήμιση στη ζωή μας» ΕΠΑΛ Μεσσήνης Σχ. έτος 2012-2013."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google