Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ
ΕΠΑΛ Μεσσήνης Σχ. έτος Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης «Η διαφήμιση στη ζωή μας» h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ

2 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ –ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ !!!!!!!
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ –ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ !!!!!!!

3 ΜΕΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ………… H εξέλιξη της διαφήμισης μέσα στον χρόνο.
Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης Η διαφήμιση στο ιντερνέτ Ο έλεγχος στην διαφήμιση Οι τύποι διαφήμισης Ομάδες στόχου Στόχοι διαφήμισης Αξιολόγηση διαφήμισης

4 H εξέλιξη της διαφήμισης μέσα στον χρόνο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ

5 Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης
Α Ι D A

6 Η διαφήμιση στο ιντερνέτ

7 Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

8 ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Πληροφοριακή Ανταγωνιστική Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως
ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Πληροφοριακή Ανταγωνιστική Συγκριτική Όχι συγκριτική Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως Συνεργατική

9 ΕΥΡΕΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟΧΟΥ Ποιους θα αφορά το προϊόν:
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΟΥ γίνεται με βάση : δημογραφικά χαρακτηριστικά ψυχογραφικά χαρακτηριστικά Άλλα χαρακτηριστικά

10 ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Αύξηση Πωλήσεων (ποσοστό πωλήσεων)

11 ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Επιστολές Κινητή διαφήμιση Κινηματογράφος
Έκθεση στο σημείο αγοράς Ειδική διαφήμιση (ημερολόγια-μικροαντικείμενα) Συσκευασία Εκδηλώσεις

12 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
τέχνη, εφευρετικότητα, δημιουργικότητα Προσκλήσεις 17 Νοέμβρη Ημερολόγιο 2013 ΕΠΑΛ

13 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΕΝΤΥΠΟ )
ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΙΔΟΣ ) Πληροφοριακή Ανταγωνιστική Συγκριτική Όχι συγκριτική Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως Συνεργατική ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΧΟΥ (ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ ) ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ……………………………………………………………….. ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΟΥ γίνεται με βάση : δημογραφικά χαρακτηριστικά ψυχογραφικά χαρακτηριστικά  ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ) Αύξηση Πωλήσεων (ποσοστό πωλήσεων………….) ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ) Υλικά Μισθοί ΚΛΠ  (……………….) ΜΕΣΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Επιλογή μέσου (με βάση ΚΟΣΤΟΣ και ΧΡΟΝΟΣ)  ΜΕΣΑ:(ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕΣΟ ) Τηλεόραση, ΙΝΤΕΡΝΕΤ , Ραδιόφωνο , Υπαίθρια διαφήμιση (αφίσα-πανώ) Περιοδικά Εφημερίδες Επιστολές Κινητή διαφήμιση Κινηματογράφος Έκθεση στο σημείο αγοράς Έκθεση στο σημείο αγοράς Έκθεση στο σημείο αγοράς Ειδική διαφήμιση (ημερολόγια-μικροαντικείμενα Εκδηλώσεις     ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΣΑΣ )  ΚΑΚΗ ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΛΗ ΠΟΛΎ ΚΑΛΗ 

14 Για την υλοποίηση: Οι μαθητές: Μαδάι Α., Μπαχούμα Β., Ντερβίσι Μ., Παπακωνσταντίνου Π., Τούσα Ε., Ψυχογιός Γ., Μαρκόπουλος Δ., Κοκάι Μ., Κορμπάν Ι., Καπώνη Δ., Αποστολόπουλος Δ., Κάτσου Δ. Οι εκπαιδευτικοί: Αρβανίτη Δήμητρα Ραβάνη Ιωάννα Χαντζής Θανάσης

15 ΤΕΛΟΣ Η διαφήμιση είναι ενημέρωση ΌΧΙ παραπλάνηση


Κατέβασμα ppt "h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google