Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος, 10 Μαΐου 2003

2 ΕΥΔΟΞΟΣ  Συνεργασία  Περιγραφή του έργου  Στόχοι του έργου  Υλοποίηση - Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες  Αξιολόγηση του σχεδίου  Παρούσα κατάσταση  Μελλοντικά σχέδια

3  ΕΚΕΦΕ, «Δημόκριτος», Ελλάδα, Συντονιστής ΕΚΕΦΕ  Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικό Τμήμα, Ελλάδα Πανεπιστήμιο Αθηνών Πανεπιστήμιο Αθηνών  University of Cadiz, Ισπανία University of Cadiz University of Cadiz  Management Center Innsbruck, Αυστρία Management Center Innsbruck Management Center Innsbruck  Ελληνογερμανική Αγωγή, Ελλάδα Ελληνογερμανική Αγωγή Ελληνογερμανική Αγωγή  Δίκτυο Σχολείων, από την Ελλάδα, Αυστρία, Ιταλία, Ισπανία Δίκτυο Σχολείων Δίκτυο Σχολείων Η Συνεργασία

4 Το Σχολικό Δίκτυο Ελλάδα Ισπανία Ιταλία Αυστρία

5 Περιγραφή του έργου  Το σχέδιο ΕΥΔΟΞΟΣ αναπτύσσει ένα καινοτόμο παιδαγωγικό πλαίσιο για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών μέσα από την ερευνητική - πειραματική διαδικασία.  Διαδικτυακά κατευθυνόμενο τηλεσκόπιο, η διεπιφάνεια του χρήστη και τα μοντέλα τηλεσκοπίων.

6 Περιγραφή του έργου  Δυνατότητα διαθεματικής μελέτης και διδασκαλίας της Αστρονομίας, της Φυσικής, των Μαθηματικών και της Τεχνολογίας – Υπολογιστών.  Άμεση μεταφορά της αίθουσας διδασκαλίας σε ένα σύγχρονο επιστημονικό εργαστήριο όπως είναι το Εθνικό Αστεροσκοπείο της Εκπαίδευσης «ΕΥΔΟΞΟΣ».

7 Κεφαλλονιά

8 ΑστεροσκοπείοΕύδοξος

9 Τηλεσκόπιο Ανδρέας Μιχαλιτσιάνος

10 Στόχοι του έργου  Ανάπτυξη ενός παιδαγωγικού πλαισίου το οποίο επιτρέπει την εφαρμογή τεχνολογίας αιχμής στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών  Διασύνδεση της σχολικής τάξης με ένα ερευνητικό εργαστήριο  Ανάπτυξη ενός νέου μαθησιακού περιβάλλοντος  Ανάπτυξη ενός συστηματικού πλαισίου αξιολόγησης των παραπάνω καινοτομιών

11 Υλοποίηση του έργου  Ανάπτυξη σχεδίων μαθημάτων  Κατάρτιση εκπαιδευτικών  Επαναλαμβανόμενοι κύκλοι εφαρμογής σε πραγματικές συνθήκες  Επανασχεδιασμός παιδαγωγικής και τεχνολογικής προσέγγισης  Διαρκής αξιολόγηση (ποιοτική και ποσοτική)

12 Ένα δικτυακό περιβάλλον φιλικό προς τον χρήστη. Παρέχει τη δυνατότητα για αστρονομικές παρατηρήσεις, καταγραφή και ανάλυση των δεδομένων, διάδοση - δημοσίευση των συμπερασμάτων. Διαθέτει αρχείο όλων των αστρονομικών παρατηρήσεων για μελλοντική αξιοποίησή τους. Υποστηρίζει τη θεωρητική και διαδικτυακή καθοδήγηση του χρήστη Εκπαιδευτική Πλατφόρμα

13

14 Εκπαιδευτικές δραστηριότητες Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα:  Να πραγματοποιήσουν αστρονομικές παρατηρήσεις  Να συλλέξουν δεδομένα  Να τα αναλύσουν  Να συζητήσουν με τους μαθητές και τους καθηγητές τους  Να συντάξουν εργασίες παρουσιάζοντας τα αποτελέσματά τους

15 Μέτρηση Ύψους Σεληνιακών Κρατήρων

16 Περιστροφή Αστεροειδών

17 Περιστροφή Ήλιου

18 Κατασκευή Μοντέλου Τηλεσκοπίου

19

20

21

22 Η αξιολόγηση του σχεδίου και ειδικότερα της διδακτικής μεθόδου επικεντρώνεται σε τρεις άξονες:  Αξιολόγηση της διαδικασίας μάθησης Διερεύνηση της βελτίωσης των επιδόσεων των μαθητών  Αξιολόγηση του παιδαγωγικού πλαισίου Διερεύνηση του κατά πόσο η εφαρμογή τεχνολογίας αιχμής και υπηρεσιών διαδικτύου συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση της διδασκαλίας των Φ.Ε στους μαθητές  Εθνογραφική έρευνα Συγκριτική έρευνα στις συμμετέχοντες χώρες Αξιολόγηση του Σχεδίου

23 ΠειραματικήΟμάδα TIMSS II ICT Ομάδα Ελέγχου TIMSS II ICT Post-test Pre-test Running

24 Παρούσα κατάσταση Test Run Final Run Επανασχεδιασμός των πρωτοτύπων Μάρτιος – Ιούνιος 2003 Σεπτέμβριος 2003

25 Μελλοντικά Σχέδια  Ολοκλήρωση της εγκατάστασης του ηλιακού τηλεσκοπίου ΑΠΟΛΛΩΝ  Δημιουργία Δικτύου Εκπαιδευτικών Τηλεσκοπίων (Κανάριες Νήσοι, Χιλή)  Διεύρυνση του Εκπαιδευτικού Υλικού για εφαρμογές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση  Δορυφορική σύνδεση του Τηλεσκοπίου με το ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος και την Ελληνογερμανική Αγωγή

26 Το έργο ΕΥΔΟΞΟΣ συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα πλαίσια του προγράμματος Preparatory and innovative actions - eLearning action plan – DG EAC/25/01

27

28 Ηλεκτρονική Διεύθυνση:


Κατέβασμα ppt "ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google