Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οι πρώτες ταινίες  Γενικά, οι πρώτες κινηματογραφικές ταινίες ήταν μικρής διάρκειας, παρουσιάζοντας συνήθως στατικά, μία σκηνή της καθημερινότητας. Αποτελούνταν.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οι πρώτες ταινίες  Γενικά, οι πρώτες κινηματογραφικές ταινίες ήταν μικρής διάρκειας, παρουσιάζοντας συνήθως στατικά, μία σκηνή της καθημερινότητας. Αποτελούνταν."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Οι πρώτες ταινίες  Γενικά, οι πρώτες κινηματογραφικές ταινίες ήταν μικρής διάρκειας, παρουσιάζοντας συνήθως στατικά, μία σκηνή της καθημερινότητας. Αποτελούνταν συνήθως από ένα μοναδικό πλάνο που κάδραρε μια δράση, ως επί το πλείστον σε απόσταση γενικού πλάνου. Στο πρώτο κινηματογραφικό στούντιο, τη «Μαύρη Μαρία» του Έντισον, ηθοποιοί του βαριετέ, φημισμένοι αθλητές και διασημότητες έπαιζαν για την κάμερα. Ένα μέρος της σκεπής στερεωμένο με μεντεσέδες άνοιγε για να μπει λίγος ήλιος, και ολόκληρο το κτίριο περιστρεφόταν πάνω σε μια κυκλική σιδηροτροχιά ώστε να ακολουθεί την κίνηση του ήλιου. Οι Λιμιέρ, από την άλλη μεριά, κουβαλούσαν τη δική τους κάμερα έξω στα πάρκα, στους κήπους, στις παραλίες και σε άλλους δημόσιους χώρους για να κινηματογραφήσουν τις καθημερινές δραστηριότητες ή τα γεγονότα της ημέρας. Το 1896 θα γυρίσουν τουλάχιστον 40 ταινίες, με θέμα κυρίως την καθημερινή ζωή στη Γαλλία.

3 Θεματολογία στον Ευρωπαϊκό κινηματογράφο  Αμφισβήτηση της ηθικής της μικροαστικής τάξης  Προβλήματα υπαρξιακά, ψυχολογικά και κοινωνικά του ατόμου  Κοινωνίες σε κρίση και έρωτας  Διάσταση πνεύματος και ύλης  Ποίηση και μυστικισμός  Ένστικτο και φαντασία  Αμφισβήτηση της ηθικής της μικροαστικής τάξης  Προβλήματα υπαρξιακά, ψυχολογικά και κοινωνικά του ατόμου  Κοινωνίες σε κρίση και έρωτας  Διάσταση πνεύματος και ύλης  Ποίηση και μυστικισμός  Ένστικτο και φαντασία

4 Χαρακτηριστικά γνωρίσματα σχετικά με την τεχνική του Ευρωπαϊκού κινηματογράφου  Το αργόσυρτο τέμπο  Τα μακροσκελή πλάνα  Η ελαχιστοποίηση της κίνησης  Η σταθερότητα της γωνίας λήψης  Η επίμονη εστίαση στα πρόσωπα  Συνήθης απουσία μουσικής  Η μονιμότητα των παύσεων  Η θεματολογία του ψυχρού ρεαλισμού  Ησυχία του δωματίου  Το αργόσυρτο τέμπο  Τα μακροσκελή πλάνα  Η ελαχιστοποίηση της κίνησης  Η σταθερότητα της γωνίας λήψης  Η επίμονη εστίαση στα πρόσωπα  Συνήθης απουσία μουσικής  Η μονιμότητα των παύσεων  Η θεματολογία του ψυχρού ρεαλισμού  Ησυχία του δωματίου

5 Οι ιδιαιτερότητες του Ευρωπαϊκού κινηματογράφου  Προσδίδουν ατμόσφαιρα στις ταινίες  Τονίζουν τους διάλογους ή τα συναισθήματα των προσώπων Αντίλογος: Συχνά ο Ευρψπαικός κινηματογράφος αντιμετωπίζει έντονη κριτική επειδή θεωρείται ότι προκαλεί ανία στον θεατή

6 Γνωστοί Ευρωπαίοι σκηνοθέτες  Εμίρ Νεμάνια Κουστουρίτσα  Νάνι Μορέτι  Τζιουσέπε Τορνατόρε  Κριστόφ Κισλόφσκι  Ερίκ Ρομέρ  Κλοντ Σαμπρόλ  Φεντερίκο Φελίνι  Χιού Χάντσον

7 Εμίρ Νεμάνια Κουστουρίτσα  Ο Εμίρ Νεμάνια Κουστουρίτσα γεννήθηκε στις 24 Νοεμβρίου 1954. Είναι Σέρβος σκηνοθέτης, ηθοποιός και μουσικός. Κέρδισε δύο φορές τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ Καννών. Έκανε το ντεμπούτο του με την ταινία «Θυμάστε την Ντόλυ Μπελ;», η οποία κέρδισε το Χρυσό Λιοντάρι για το καλύτερο πρώτο έργο στο Φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας εκείνης της χρονιάς.  Η δεύτερη κινηματογραφική ταινία του, ”Ο μπαμπάς λείπει σε ταξίδι για δουλειές” (1985), κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ Καννών το 1985, και πέντε γιουγκοσλαβικά κινηματογραφικά βραβεία, ενώ ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερης ξένης ταινίας.

8 Κριστόφ Κισλόφσκι  Γεννήθηκε στις 27 Ιουνίου 1941 στη Βαρσοβία. Σπούδασε από το 1964 μέχρι το 1968 στην Κρατική Ανωτέρα Σχολή Κινηματογραφίας του Λοτζ. Έγινε διεθνώς γνωστός μέ την τριλογία του Τρία Χρώματα(1993-94). Με το τρίτο μέρος («Κόκκινο») ήταν υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθεσίας. Πέθανε στις 13 Μαρτίου 1996 στη Βαρσοβία. Δύο ταινίες του : 1966 The Tram (Tramwaj) και 1966 The Office (Urzad).

9 Ερίκ Ρομέρ  Γεννήθηκε στην Τουλ της Γαλλίας το 1920. Το πραγματικό του όνομα ήταν Ζαν-Μαρί Μορίς. Είναι σκηνοθέτης και σεναριογράφος, συνιδρυτής του Νέου Κύματος, σπουδαίος κριτικός των Cahiers du Cinema. Ο Ρομέρ ξεκίνησε ως καθηγητής λογοτεχνίας, δημοσιογράφος και συγγραφέας. Γύρισε συνολικά 24 ταινίες μεγάλου μήκους Το 1946, ωστόσο, εξέδωσε το μυθιστόρημα «Ελίζαμπεθ» με το ψευδώνυμο Ζιλμπέρ Κορντιέ.

10 Κλοντ Σαμπρόλ  Γεννήθηκε στο Παρίσι το 1930. Σπούδασε φαρμακευτική, αλλά έκανε καριέρα κριτικού κινηματογράφου σε γαλλικές εφημερίδες και στο περιοδικό «Cahiers du cinema». Το 1958, μια κληρονομιά, του επέτρεψε να σκηνοθετήσει την πρώτη του ταινία "Ο ωραίος Σέργιος ".

11 Χαρακτηριστικές ταινίες του Ευρωπαϊκού κινηματογράφου:  Ο πιανίστας  Οι δρόμοι της φωτιάς  Η γλυκιά ζωή  Η ζωή είναι ωραία  Underground  Κλέφτες ποδηλάτων  Τα τρία χρώματα (τριλογία ταινιών)  Οι ζωές των άλλων  Malena

12 Οι Δρόμοι της Φωτιάς  Οι Δρόμοι της Φωτιάς (αγγλ. Chariots of Fire), είναι μία κινηματογραφική ταινία βρετανικής παραγωγής του 1981, διάρκειας 123 λεπτών σε σκηνοθεσία Χιου Χάντσον. Αναφέρεται στην αληθινή ιστορία δύο Βρετανών ερασιτεχνών δρομέων οι οποίοι, καθένας για δικούς του λόγους, έβαλαν στόχο να κερδίσουν το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1924 στο Παρίσι, που πραγματοποιήθηκαν στο στάδιο Κολόμπ. βρετανικής 1981Χιου ΧάντσονΟλυμπιακούς Αγώνες1924Παρίσι

13 Η Γλυκιά Ζωή  Η Γλυκιά Ζωή (ιταλ. La Dolce Vita) είναι ασπρόμαυρη κινηματογραφική ταινία του 1960 σε σενάριο και σκηνοθεσία του Φεντερίκο Φελίνι και με πρωταγωνιστές τον Μαρτσέλο Μαστρογιάνι, την Ανούκ Αϊμέ, την Υβόν Φουρνό, την Ανίτα Έκμπεργκ και τον Αλαίν Κούνυ. Φεντερίκο Φελίνι Μαρτσέλο ΜαστρογιάνιΑνούκ Αϊμέ Υβόν Φουρνό Ανίτα Έκμπεργκ Αλαίν Κούνυ

14


Κατέβασμα ppt "Οι πρώτες ταινίες  Γενικά, οι πρώτες κινηματογραφικές ταινίες ήταν μικρής διάρκειας, παρουσιάζοντας συνήθως στατικά, μία σκηνή της καθημερινότητας. Αποτελούνταν."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google