Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ: «ΘΕΑΤΡΟ KAI NEOI, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ». ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2013-2014 ΣΧΟΛΕΙΟ : 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ: «ΘΕΑΤΡΟ KAI NEOI, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ». ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2013-2014 ΣΧΟΛΕΙΟ : 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ: «ΘΕΑΤΡΟ KAI NEOI, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ». ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΣΧΟΛΕΙΟ : 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : κα ΛΗΞΟΥΡΙΩΤΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1

2 << ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ >>
Ανδριοπούλου Παναγιώτα Καραγιάννη Αλεξάνδρα Κωνσταντίνου Βερόνικα Σκάζα Έφη 2

3 << Αρχαίο ελληνικό θέατρο >>
3

4 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Πληροφορίες σχετικά με την ομάδα Σελ. 1-3 1.Τραγωδία
α. Αισχύλος β. Σοφοκλής γ. Ευριπίδης 2.Κωμωδία 3.Σατυρικό Δράμα Ερευνητικό Ερώτημα α.Ο χώρος των παραστάσεων β.Σημαντικά αρχαία ελληνικά θέατρα γ.Αρχαίο ελληνικό θέατρο και νέοι δ.Αναβίωση της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας ε.Λειτουργίες θεάτρου στ.Έρευνα 4.Βιβλιογραφία Δικτυογραφία Εικονογραφία 4

5 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1. ΤΡΑΓΩΔΙΑ Η τραγωδία (< τράγων ωδή ) έχει ελληνικό χαρακτήρα . Άκμασε κατά την περίοδο της αθηναϊκής δημοκρατίας περίπου για ογδόντα χρόνια , ενώ απαρχές της θεωρείται ο διθύραμβος . Ο διθύραμβος είναι ένα θρησκευτικό , λατρευτικό τραγούδι με δωρικές ρίζες προς τιμήν του θεού Διονύσου. Ψάλλονταν από μια ομάδα ανδρών και γυναικών με συνοδεία αυλού . Αρκετά άτομα συνέβαλαν στην ανάπτυξη της όπως είναι ο Αρίωνας και ο Θέσπις . Ο πρώτος συνέθεσε τον διθύραμβο , ενώ ο δεύτερος δίδαξε επισήμως την τραγωδία . 5

6 ΕΙΚΟΝΕΣ 1. Ο Αρίωνας και το δελφίνι 2. Άρμα Θέσπιδος 6

7 ΑΙΣΧΥΛΟΣ Γεννήθηκε το 525 π.Χ. στην Ελευσίνα . Ήταν δραματικός ποιητής και πολέμησε κατά των Περσών . Στο έργο του διαφαίνεται το δίκαιο και η συνείδηση του ποιητή ως μαχόμενου πολίτη . Πιστεύεται ότι ήταν οπαδός του Πυθαγόρα , καθώς φαίνονται κάποιες ιδέες του Πυθαγόρα στο έργο του . ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ Ικέτιδες Ορέστεια Πέρσαι Προμηθεύς Δεσμώτης 7

8 Σοφοκλής Γεννήθηκε το 496 π.Χ. στην Αθήνα. Από τις 123 τραγωδίες , που έχει γράψει έχουν σωθεί ολόκληρες μόνο 7 . Στο έργο του θεωρείται επίκεντρο το άτομο , το οποίο συγκρούεται με την τάξη των θεών . ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ Οιδίπους Τύραννος Οιδίπους επί Κολονώ Ηλέκτρα Αντιγόνη 8

9 4. ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ Γεννήθηκε το 485 π.Χ.. Επηρεάστηκε έντονα από τους σοφιστές . Ο Ευριπίδης βρίσκεται πιο κοντά στον θεατή και παρουσιάζει τα πράγματα όπως είναι στην πραγματικότητα . Έγραψε 92 δράματα εκ των οποίων έχουν σωθεί μόνο 18 τραγωδίες και ένα σατυρικό δράμα , το οποίο ονομάζεται << Κύκλωψ >> . 9

10 ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Ιφιγένεια εν Αυλίδι Ιφιγένεια εν Ταύροις Ελένη Μήδεια Βάκχαι Ηλέκτρα 10

11 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Ελάττωση της παρουσίας του Χορού Τολμηρές ψυχογραφικές και ρεαλιστικές περιγραφές των ηρώων Έμφαση στην πλοκή Ατμόσφαιρα απογοήτευσης και πίκρας Τεχνητή συμβολή θεών Αυστηρή κριτική στους θεούς Προσαρμογή μύθων στην καθημερινή ζωή 11

12 2.Κωμωδία Η κωμωδία ( κώμου ωδήν ) αποτελείται από έργα που έχουν ως στόχο να διασκεδάσουν το κοινό μέσω κάποιου χιουμουριστικού θέματος . Ασκεί σημαντική επιρροή σε διάφορα επίπεδα , κυρίως στο κοινωνικό . Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι η δημοκρατία της αρχαίας Αθήνας ενισχύθηκε μέσω έργων κωμωδίας που είχαν ως μέσο τη σάτιρα για να διακωμωδήσουν αρνητικά στοιχεία της κοινότητας . 12

13 Σουρεαλιστική κωμωδία
ΕΙΔΗ ΚΩΜΩΔΙΑΣ Σάτιρα Μαύρη κωμωδία Όρθια κωμωδία Κωμωδία χαρακτήρων Αυτοσχέδια κωμωδία Κινητική κωμωδία Σουρεαλιστική κωμωδία 13

14 3.Σατυρικό Δράμα Πρόκειται για ένα είδος ποιήσης που αναπτύχθηκε κυρίως στην Ελλάδα Χαρακτηριστικό του σατυρικού δράματος αποτελούσε ο Χορός των Σατύρων , που οδηγούνταν από τον Σειληνό . Άλλα χαρακτηριστικά του ήταν: η κωμική πλοκή, το αίσιο τέλος η ελεύθερη χρήση παρωδία μυθολογικών θεμάτων περιστασιακή παρωδία θεμάτων

15 Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕ ΑΥΤΟ 15

16 1. Ο χώρος των παραστάσεων
1. Ο χώρος των παραστάσεων Οι παραστάσεις κατά την αρχαία ελληνική εποχή τελούνταν σε έναν κυκλικό χώρο , ο οποίος ονομάζονταν θέατρο : Κοίλον : Είχε ημικυκλικό σχήμα .Οι βαθμίδες χωρίζουν το κοιλον σε κερκίδες. Υπάρχουν δυο μεγάλοι διάδρομοι , οι οποίοι διευκολύνουν την κυκλοφορία των θεατών , οι οποίοι ονομάζονταν διαζώματα . Ορχήστρα : Στο κέντρο της βρίσκονταν η θυμέλη . Εκεί δρούσε ο Χορός . 16

17 Πάροδοι : Δυο διάδρομοι ανάμεσα στο κοίλο και στην σκηνή .
Σκηνή : Στόχευε στην φύλαξη της σκηνογραφίας ή στην αλλαγή ενδυμασίας των ηθοποιών . Πάροδοι : Δυο διάδρομοι ανάμεσα στο κοίλο και στην σκηνή . Λογείο : Στενή , ψηλή εξέδρα για να παίζουν οι υποκριτές Θεολογείον : Είδος εξώστη , όπου εμφανίζονταν οι θεοί . 17

18 Τα αρχαία ελληνικά θέατρα φτιάχνονταν σε φυσικά κοιλώματα ,ενώ πραγματοποιούσαν ελάχιστες παρεμβάσεις στα εδάφη όπου κτίζονταν . Εκτός από θεατρικές παραστάσεις τελούνταν και θρησκευτικές τελετές ακόμα και αγώνες μουσικής και ποιήσης . Δυο από τα πιο σημαντικά είναι : 18

19 ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
Είναι το αρχαιότερο ελληνικό θέατρο όσον αφορά την ακουστική και την αισθητική του . Βρίσκεται στον χώρο του Ασκληπειού Επιδαύρου , ενώ χτίστηκε από έναν αρχιτέκτονα τον Πολύκλειτο τον Νεότερο το 340 π.Χ. έως το 330 π.Χ. Έχει χωρητικότητα θεατές . Αποκαλύφθηκε από τον Καββαδία , έναν αρχαιολόγο κάνοντας ανασκαφές στην περιοχή αυτή την περίοδο 1870 έως Η πρώτη παράσταση που ανέβηκε ήταν η << Ηλέκτρα >> του Σοφοκλή έχοντας ως πρωταγωνίστριες την Κατίνα Παξινού και την Ελένη Παπαδάκη . 19

20 ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΩΔΩΝΗΣ
Βρίσκεται στην Αρχαία Δωδώνη στην Ήπειρο, ενώ χτίστηκε τον 3ο αιώνα π.Χ. Το θέατρο αυτό καταστράφηκε και επισκευάστηκε δυο φορές . Την πρώτη φορά καταστράφηκε από τους Αιτωλούς , ενώ την δεύτερη φορά καταστράφηκε από τον Αιμίλιο Παύλο ,έναν Ρωμαίο στρατηγό. Έχει χωρητικότητα θεατές . 20

21 ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΝΕΟΙ
Ο κινηματογράφος και η εξέλιξη της τεχνολογίας έχουν στερήσει πολλούς θεατές από το θέατρο και ιδιαίτερα από το αρχαίο ελληνικό . Ωστόσο αρκετοί άνθρωποι επισκέπτονται αρχαία ελληνικά θέατρα για να παρακολουθήσουν τραγωδίες ή κωμωδίες , κυρίως το καλοκαίρι ,καθώς τότε ανεβαίνουν παραστάσεις από διάφορες θεατρικές ομάδες . Όσον αφορά τους θεατές αυτών των παραστάσεων η πλειονότητα είναι άνθρωποι άνω των 25 ετών Έλληνες και ξένοι που επιθυμούν να γνωρίσουν το σπουδαίο αυτό κομμάτι του ελληνικού πολιτισμού . Ελάχιστοι νέοι είναι αυτοί που θέλουν να παρακολουθήσουν τέτοιες παραστάσεις και ενδιαφέρονται για τον τρόπο ψυχαγωγίας ή ακόμα και διδασκαλίας των αρχαίων Ελλήνων , ενώ οι περισσότεροι δεν βρίσκουν ενδιαφέρον στα θέματα που παρουσιάζουν και προτιμούν τον κινηματογράφο . 21

22 ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ
Οι αρχαίες τραγωδίες έθεταν διάφορα ερωτήματα σχετικά με την μοίρα του ανθρώπου σε διάφορους στοχαστές του 17ου και 18ου αιώνα όπως είναι ο Goethe και ο Νίτσε . Τους επόμενους αιώνες έγιναν προσπάθειες για την προσαρμογή τραγωδιών σε νέα έργα . Στην Ελλάδα κατά το Μεσοπόλεμο έγιναν αρκέτες επιτυχείς προσπάθειες για την αναβίωση της τραγωδίας Συγκεκριμένα στις Συρακούσες στην Ιταλία το Εθνικό Ινστιτούτο Αρχαίου Δράματος Συρακουσών ανέβασε τον Απρίλιο του 1914 την τραγωδία του Αισχύλου << Αγαμέμνων >> . Ο Άγγελος Σικελιανός και η σύζυγος του διοργάνωσαν τις Δελφικές Γιορτές . Το 1954 καθιερώθηκαν οι παραστάσεις αρχαίου δράματος στο Φεστιβάλ της Επιδαύρου. Άρα η τραγωδία αποτελεί εκλεκτό είδος θεάματος , το οποίο διατηρείται με την πάροδο των ετών . 22

23 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΘΕΑΤΡΟΥ Η ψυχαγωγική λειτουργία : Το θέατρο ανταποκρίνεται σε κάποια ψυχοθεραπευτική ανάγκη που προκύπτει από την κάθαρση που διατύπωσε ο Αριστοτέλης στον ορισμό της τραγωδίας , καθώς αυτή η μορφή τέχνης αποτελεί έναν τρόπο σύνδεσης και συγκίνησης ανάμεσα σε δυο ή περισσότερα άτομα . Η πολιτική λειτουργία : Το θέατρο ασκεί κριτική στα κακώς κείμενα και υπονομεύει καθιερωμένες αξίες . Η παιδαγωγική λειτουργία : Ο θεατής , κυρίως της τραγωδίας μαθαίνει να αισθάνεται χωρίς υπερβολές . Όσα πάθη ζει ο θεατής μαθαίνει να τα μετριάζει και να τα χειραγωγεί στη ζωή. 23

24 ΕΡΕΥΝΑ Η ομάδα μας κατέγραψε τις αρχαίες ελληνικές παραστάσεις που ανέβηκαν το καλοκαίρι στο αρχαίο ελληνικό θέατρο της Επιδαύρου πριν την οικονομική κρίση το 2007 και κατά την διάρκεια αυτής το 2013. Ενδεικτικά οι αρχαίες ελληνικές παραστάσεις που ανέβηκαν στο αρχαίο ελληνικό θέατρο της Επιδαύρου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες το 2007 είναι : 24

25 ΙΟΥΝΙΟΣ Σοφοκλή , Αντιγόνη του Λευτέρη Βογιατζή , 29 – 30 Ιουνίου ΙΟΥΛΙΟΣ Ευριπίδη , Μήδεια του Luigi Cherubini , 14 Ιουλίου Ανδομάχη του Ζαν Ρασίν , 20 – 21 Ιουλίου Αριστοφάνης , Λυσιστράτη του ΚΘΒΕ , 27 – 28 Ιουλίου ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ Ευριπίδης , Ιφιγένεια εν Ταύροις του Θεατρικού Οργανισμού Κύπρου , – 4 Αυγούστου Σοφοκλής , Ηλέκτρα του Εθνικού Θεάτρου , 10 – 11 Αυγούστου Αισχύλος , Ορέστεια του Θεατρικού Οργανισμού Schauspiel Φρανκφούρτης , Αυγούστου Αντιγόνη Μήδεια Λυσιστράτη 25

26 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Όλες οι αρχαίες ελληνικές παραστάσεις που ανέβηκαν το 2007 στην Επίδαυρο ανέβηκαν σκόπιμα , καθώς ήθελαν να περάσουν ορισμένα μηνύματα . Όλες αντανακλούν στην σύγχρονη πραγματικότητα . Ενδεικτικά επιλέξαμε ορισμένες από τις παραπάνω παραστάσεις προκειμένου να αποδειχτεί το παραπάνω συμπέρασμα : Η τραγωδία , << Ανδρομάχη >> του Ευριπίδη αποτελεί ένα έργο με πολυδιάστατο χαρακτήρα , που εμφανίζει αρκετά κοινά με την περίοδο πριν την οικονομική κρίση. Εκεί κατακρίνονται πολλά δεινά , όπως είναι ο πόλεμος , η προδοσία και οι προσωπικές αδυναμίες , ενώ θέτει σε προβληματισμούς το κοινό , γιατί αναφέρεται στο γεγονός , αν η ευτυχία και τα πλούτη είναι προσωρινά . Η τραγωδία , << Μήδεια >> του Ευριπίδη εμφανίζει αρκετές ομοιότητες με την σημερινή εποχή . Στο έργο του αυτό , ο Ευριπίδης αμφισβητεί διάφορες πολιτισμικές αξίες που σχετίζονται με το βιολογικό γένος και τους κοινωνικούς θεσμούς , όταν αυτές οι αξίες ήταν παρούσες σε κάθε είδος θεσμού . Επιθυμεί , λοιπόν από το κοινό του να μην αποδέχεται άκριτα αποψεις και αξίες , αλλά να μάθει να ερευνά πρώτα . Παράλληλα , μας παρουσιάζει την εγκληματική πράξη μιας προδομένης και απελπισμένης γυναίκας που φτάνει στο σημείο να σκοτώσει τα ίδια της τα παιδιά . 26

27 Ενδεικτικά οι αρχαίες ελληνικές
παραστάσεις που ανέβηκαν στο αρχαίο ελληνικό θέατρο της Επιδαύρου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες το 2013 είναι : ΙΟΥΝΙΟΣ Σοφοκλή , Αντιγόνη της Νατάσας Τριανταφύλλη , Ιουνίου ΙΟΥΛΙΟΣ Ευριπίδη , Ιφιγένεια εν Αυλίδι της Μαρίας Πρωτόπαππα , 5-6 Ιουλίου Ευριπίδη , Μήδεια από το Θέατρο Βασιλάκου του Σπύρου Ευαγγελάτου , 5-6 Ιουλίου Αριστοφάνης , Πλούτος από το Θέατρο Ακροπόλ του Διονύση Σαββόπουλου Ιουλίου Ευριπίδης , Ελένη από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καλαμάτας και Αγρινίου 15 Ιουλίου Αριστοφάνης , Ειρήνη από το Κ.Θ.Β.Ε. του Σωτήρη Χατζάκη Ιουλίου ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ Ευριπίδη , Κύκλωψ από το Εθνικό Θέατρο του Βασίλη Παπαβασιλείου , 2-3 Αυγούστου Μήδεια Ειρήνη Πλούτος 27

28 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Όλες οι παραστάσεις που ανέβηκαν πέρσι στην Επίδαυρο , όπως και κάθε χρόνο σ’όλη την Ελλάδα δεν επιλέγονται τυχαία , καθώς όλες παρουσιάζουν θέματα που απασχολούν έναν ευσυνείδητο πολίτη και του δημιουργούν γόνιμα ερεθίσματα για θέματα της καθημερινής ζωής . Ενδεικτικά επιλέξαμε ορισμένες από τις παραπάνω παραστάσεις προκειμένου να αποδειχτεί το παραπάνω συμπέρασμα : Η κωμωδία , << Πλούτος >> του Αριστοφάνη έχει ομοιότητες με την σημερινή εποχή γι’αυτό και είναι μια από τις παραστάσεις πο ανεβαίνουν συχνά . Συγκεκριμένα ο Αριστοφάνης αναφέρεται στις κακές συναναστροφές (κακή διανομή ) που έχει ένας τυφλός θεός ο Πλούτος . Στην σημερινή εποχή πλούτο ονομάζουμε τα υλικά αγαθά , τα οποία όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε μέσω της οικονομικής κρίσης έχουν υποστεί κακή διαχείριση

29 Η τραγωδία , << Ελένη >> του Ευριπίδη περνάει ορισμένα μηνύματα , τα οποία αντανακλούν στις συνθήκες της σημερινής εποχής . Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το << είναι >> και το << φαίνεσθαι >> , καθώς πολλά πράγματα σήμερα δεν ειναι πραγματικά αυτό που φαίνονται . Επίσης κύριο θέμα της τραγωδίας αυτής είναι ο μάταιος πόλεμος Ελλήνων και Τρώων για την Ελένη , εφόσον αυτή δεν βρίσκονταν στην Τροία αλλά στην Αίγυπτο. Θέλει να μας περάσει το μήνυμα ότι πολλές φορές γίνονται προσπάθειες για το τίποτα . Η κωμωδία , << Ειρήνη >> του Αριστοφάνη αποτελεί έναν καθρέπτη της σημερινής πραγματικότητας . Εκεί προσωποιούνται ο πόλεμος και η ειρήνη θέλοντας να τονίσει τις καταστροφικές συνέπειες του πολέμου και την σημασία της ειρήνης για μια ομαλή συμβίωση . 29

30 4.ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΔΟΜΗ ΤΟΜΟΣ 16 ΚΩΜΩΔΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ( 1930 – 1941 ) ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ Σελ. 79 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ Α’ , Β’ , Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΔΟΣΗ 2010 ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ Σελ 6 ΑΡΙΩΝ-ΘΕΣΠΙΣ Σελ 65 ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ Σελ 88 Σελ . 96 Ο ΧΩΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ Σελ .70 Σελ.75 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΙΑΣ Α’ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ,ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΔΟΣΗ ΙΑ’ 2008 ΑΡΙΩΝ – ΘΕΣΠΙΣ Σελ.9 Σελ

31 ΔΙΚΤΥΟΓΡΑΦΙΑ el. wiktionary.org el.wikipedia.org/wiki/Aρίων el. wikipedia.org / wiki /Θέσπις el.wikipedia.org/wiki/Χοίριλος_δραματικός ποιητής el.wikipedia .org/wiki/Φρύνιχος_τραγικός ποητής el.wikipedia.org/wiki/Ευριπίδης clubs.pathfinders.gr/ethnikoi/997276 gr.discover.blogspot/2012/08/1.html el.wikipedia.org/wiki/Αρχαία_Δωδώνη www. theaterinfo.gr/abouttheatre/ancientgreektheatre/theatrododonis/index.html el.wikipedia.org/wiki/Κατάλογος_αρχαίων_Ελληνικών_θεάτρων el.wikipedia.org/wiki/Θέατρο_του_Διονύσου odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=4932 ΕΙΚΟΝΕΣ el.wikipedia.org/wiki/Θέσπις www. mousa .gr Ιστορία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας σελίδα


Κατέβασμα ppt "ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ: «ΘΕΑΤΡΟ KAI NEOI, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ». ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2013-2014 ΣΧΟΛΕΙΟ : 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google