Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση Ανατολή Μυλωνά, Δρ.Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Διαχείρισης Πληροφορικών ΣΔΟ, TEI Καβάλας E-mail:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση Ανατολή Μυλωνά, Δρ.Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Διαχείρισης Πληροφορικών ΣΔΟ, TEI Καβάλας E-mail:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση Ανατολή Μυλωνά, Δρ.Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Διαχείρισης Πληροφορικών ΣΔΟ, TEI Καβάλας

2 ΤΕΙ Καβάλας Ορισμός της «σχολικής τάξης»  Η τάξη, με την έννοια της αίθουσας όπου γίνεται η διδασκαλία, είναι πρώτα από όλα ένας χώρος  Ένας χώρος ως υποσύνολο που ανήκει σε ένα μεγαλύτερο χώρο, το σχολείο  Είναι το σύνολο των δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα μέσα σ’ αυτή 2 Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

3 ΤΕΙ Καβάλας Μελέτη της σχολικής τάξης Ο χώρος που στεγάζει και καθορίζει τη διαδικασία της διδασκαλίας Η σχολική βαθμίδα ή ομάδα Σύστημα παραμέτρων απαραιτήτων για τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών αμφότερα Σύστημα παραμέτρων που συμβάλλει στην επιτυχή διεξαγωγή μεταλαμπάδευσης γνώσεων Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 3

4 Διεξαχθείσα έρευνα

5 ΤΕΙ Καβάλας Σκοπός της έρευνας Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 5 Μέσω της εμπειρικής ανάλυσης να εντοπιστεί το πώς επηρεάζει ο χώρος εργασίας τη μάθηση, προτείνοντας αλλαγές στο χώρο εργασίας των σχολικών τάξεων με σκοπό την καλύτερη εκπαίδευση των μαθητών.

6 ΤΕΙ Καβάλας Υποθέσεις της έρευνας Αν οι τάξεις χρειάζονται αλλαγές ως προς τη δομή και τη διακόσμηση Αν η διαρρύθμιση της τάξης παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη διάρκεια του μαθήματος Αν οι καθηγητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων Αν η εικόνα της σχολικής αίθουσας επηρεάζει τη μάθηση Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 6

7 ΤΕΙ Καβάλας Δείγμα της έρευνας Ερωτηματολόγια μαθητών: 195 ▫Γυμνάσιο Δοξάτο Δράμας: 102 ▫Γυμνάσιο Αγ. Αθανασίου Δράμας: 93 Ερωτηματολόγια καθηγητών: 23 ▫Γυμνάσιο Δοξάτο Δράμας: 12 ▫Γυμνάσιο Αγ. Αθανασίου Δράμας: 11 Σχολικό Έτος: 2011 – 2012 Περίοδος: 10/ /2012 Μάθημα: Πληροφορική Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 7

8 ΤΕΙ Καβάλας Δομή ερωτηματολογίων Ερωτηματολόγιο μαθητών: 25 ερωτήσεις ▫Προσωπικά στοιχεία των μαθητών: 6 ερωτήσεις ▫Δομή σχολικών τάξεων: 13 ερωτήσεις ▫Προτάσεις μελλοντικής τάξης: 6 ερωτήσεις Ερωτηματολόγιο καθηγητών: 26 ερωτήσεις ▫Προσωπικά στοιχεία των καθηγητών: 8 ερωτήσεις ▫Σχολική τάξη και δυνατές αλλαγές: 18 ερωτήσεις Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 8

9 Αποτελέσματα έρευνας (Παρουσίαση ορισμένων αποτελεσμάτων της έρευνας, αυτών που αφορούν τον έλεγχο των υποθέσεών της.)

10 ΤΕΙ Καβάλας «Αν οι τάξεις χρειάζονται αλλαγές ως προς τη δομή και τη διακόσμηση» Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 10 ΚαθόλουΛίγοΜέτριαΠολύΠάρα πολύ 12345

11 ΤΕΙ Καβάλας «Αν οι τάξεις χρειάζονται αλλαγές ως προς τη δομή και τη διακόσμηση» (τάξη) Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 11 Κλίμακα Τάξη12345 Α'10,53%22,81%33,33%15,79%17,54% Β'5,48%19,18%12,33%39,74%23,29% Γ'7,69%16,92%6,15%47,69%21,54% ΚαθόλουΛίγοΜέτριαΠολύΠάρα πολύ 12345

12 ΤΕΙ Καβάλας «Αν η διαρρύθμιση της τάξης παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη διάρκεια του μαθήματος» Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 12 ΚαθόλουΛίγοΜέτριαΠολύΠάρα πολύ 12345

13 ΤΕΙ Καβάλας «Αν οι καθηγητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων» Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 13 ΚαθόλουΛίγοΜέτριαΠολύΠάρα πολύ 12345

14 ΤΕΙ Καβάλας «Αν η εικόνα της σχολικής αίθουσας επηρεάζει τη μάθηση» Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 14 ΚαθόλουΛίγοΜέτριαΠολύΠάρα πολύ 12345

15 ΤΕΙ Καβάλας «Αν η εικόνα της σχολικής αίθουσας επηρεάζει τη μάθηση» (ηλικία) Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών 15 Κλίμακα Ηλικία ,65%16,28%32,56%27,91%18,60% 1312,24%22,45%40,82%18,37%6,12% 1413,70%28,77%27,40%20,55%9,59% 1511,11%33,33%22,22%33,33%0,00% 1666,67%0,00% 33,33% ΚαθόλουΛίγοΜέτριαΠολύΠάρα πολύ 12345

16 ΤΕΙ Καβάλας Συμπεράσματα (Ερωτηματολογίου μαθητών) 16 Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών Ο χώρος εργασίας χρειάζεται αλλαγές ως προς τη δομή και τη διακόσμηση Υπάρχουν ελλείψεις στις αίθουσες Δεν μεταδίδει η τάξη θετική εικόνα για μάθηση Δεν επηρεάζει την απόδοση των μαθητών

17 ΤΕΙ Καβάλας Συμπεράσματα (Ερωτηματολογίου καθηγητών) 17 Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών Ο Η/Υ είναι σημαντικό μέσο μάθησης και επικοινωνίας Δεν υπάρχει ευελιξία στις αίθουσες Οι αλλαγές στις αίθουσες θα βοηθήσουν στην καλύτερη διεξαγωγή διδασκαλίας και στην απόδοση των μαθητών

18 Σας ευχαριστούμε! Ανατολή Μυλωνά, Δρ.Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Διαχείρισης Πληροφορικών ΣΔΟ, TEI Καβάλας


Κατέβασμα ppt "Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση Ανατολή Μυλωνά, Δρ.Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Διαχείρισης Πληροφορικών ΣΔΟ, TEI Καβάλας E-mail:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google