Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος 2010. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος 2010. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος 2010

2 “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

3 Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Μάρτιος – Σεπτέμβριος, 2 ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

4 Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Έρευνα Κατασκευών 5

5 Έρευνα Καταναλωτών 1

6 Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: -61 Ελλάδα:-57 Eυρωπαϊκή Ένωση:-14 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Σεπτέμβριος 2009) Νομός Θεσσαλονίκης: -32 Ελλάδα:-39 Eυρωπαϊκή Ένωση:-17

7 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -32 GR: -50 EU: -15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -48 GR:-55 EU:-14 Σεπτέμβριος 2009

8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-22 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -47 GR: -45 EU:-2 Σεπτέμβριος 2009

9 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-71 EU: -57 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-76 EU:-46 Σεπτέμβριος 2009

10 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-38 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -51 GR:-44 EU:-7 Σεπτέμβριος 2009

11 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +23 GR:+45 EU:-02 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +35 GR:+42 EU:+05 Σεπτέμβριος 2009

12 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +11 GR:+07 EU:-09 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +42 GR:+25 EU:+07 Σεπτέμβριος 2009

13 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +53 GR:+47 EU:+46 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +81 GR:+82 EU:+41 Σεπτέμβριος 2009

14 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -37 GR:-44 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -57 GR: -56 EU: -15 Σεπτέμβριος 2009

15 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -31 GR:-33 EU:-23 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-55 EU:-24 Σεπτέμβριος 2009

16 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-46 EU:+14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -53 GR: -45 EU:- Σεπτέμβριος 2009

17 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -47 GR:-50 EU:-8 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-60 EU:-5 Σεπτέμβριος 2009

18 Έρευνα Καταναλωτών 1 Σεπτέμβριος 2009

19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR*:-76 EU*:-74 *Στοιχεία Ιουλίου ‘10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -88 GR*: -63 EU*:-74 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘10 Σεπτέμβριος 2009

20 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -84 GR*:-80 EU*:-88 *Στοιχεία Ιουλίου ‘09 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -92 GR*:-90 EU*:-89 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘10 Σεπτέμβριος 2009

21 Έρευνα Καταναλωτών 1 *Στοιχεία Ιουλίου ‘09 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR*:-66 EU*:-58 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR*:-61 EU*:-57 Σεπτέμβριος 2009

22 Έρευνα Βιομηχανίας 2

23 2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Σεπτέμβριος 2009 Νομός Θεσσαλονίκης: -16 Ελλάδα:-24 Eυρωπαϊκή Ένωση:-24 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -31 Ελλάδα:-23 Eυρωπαϊκή Ένωση:-10

24 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-20 EU:-20 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR:-15 EU:+2 Σεπτέμβριος 2009

25 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -53 GR:-54 EU:-55 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-52 EU:-39 Σεπτέμβριος 2009

26 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -52 GR:-45 EU:-55 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -59 GR:-40 EU:-35 Σεπτέμβριος 2009

27 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +04 GR:+20 EU:+11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +05 GR:+17 EU:+1 Σεπτέμβριος 2009

28 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +09 GR:+01 EU:-06 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:+01 EU:+10 Σεπτέμβριος 2009

29 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -10 GR:-07 EU:-08 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:+02 EU: +01 Σεπτέμβριος 2009

30 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -10 GR:-22 EU:-30 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -29 GR:-20 EU:-15 Σεπτέμβριος 2009

31 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Σεπτέμβριος 2009

32 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Σεπτέμβριος 2009

33 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -01 GR:*+41 EU:*+51 *Στοιχεία Ιουλίου ‘09 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -07 GR:*+37 EU:*+36 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘10 Σεπτέμβριος 2009

34 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +01 GR:-09 EU:-10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:+02 EU:+12 Σεπτέμβριος 2009

35 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιαν *Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιαν 2010 ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 3,53,73,4 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 64,2%69,0%69,0%72,9%72,9% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 80% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 89%

36 Έρευνα Υπηρεσιών 3

37 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Σεπτέμβριος 2009 Νομός Θεσσαλονίκης: -24 Ελλάδα:-19 Eυρωπαϊκή Ένωση:-11 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -41 Ελλάδα:-21 Eυρωπαϊκή Ένωση:+01

38 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -36 GR:-14 EU:-18 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -57 GR:-20 EU:-06 Σεπτέμβριος 2009

39 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-17 EU:-12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -39 GR:-21 EU:+01 Σεπτέμβριος 2009

40 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +08 GR:-25 EU:-04 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-21 EU:+08 Σεπτέμβριος 2009

41 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -12 GR:-21 EU:-18 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:-14 EU:-13 Σεπτέμβριος 2009

42 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -04 GR:-23 EU:-13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -10 GR:-23 EU:-04 Σεπτέμβριος 2009

43 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -10 GR:+01 EU:-07 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -08 GR:-09 EU:-03 Σεπτέμβριος 2009

44 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Σεπτέμβριος 2009

45 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

46 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Σεπτέμβριος 2009 Νομός Θεσσαλονίκης: -28 Ελλάδα:-07 Eυρωπαϊκή Ένωση:-11 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -41 Ελλάδα:-32 Eυρωπαϊκή Ένωση:-04

47 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -64 GR:-5 EU:-13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -73 GR: -45 EU: -06 Σεπτέμβριος 2009

48 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -04 GR:+10 EU:+09 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +05 GR:+07 EU:+09 Σεπτέμβριος 2009

49 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -31 GR:-19 EU:-14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -51 GR:-52 EU:-05 Σεπτέμβριος 2009

50 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-15 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-45 EU:+03 Σεπτέμβριος 2009

51 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -10 GR:+5 EU:-08 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-22 EU:-03 Σεπτέμβριος 2009

52 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -12 GR:-16 EU:-02 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -03 GR:-01 EU:+03 Σεπτέμβριος 2009

53 Έρευνα Κατασκευών 5

54 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Σεπτέμβριος 2009 Νομός Θεσσαλονίκης: -38 Ελλάδα:-39 Eυρωπαϊκή Ένωση:-35 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -48 Ελλάδα:-60 Eυρωπαϊκή Ένωση:-30

55 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -46 GR:-23 EU:-26 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -66 GR:-30 EU:-22 Σεπτέμβριος 2009

56 Έρευνα Κατασκευές 5 Σεπτέμβριος 2009

57 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -62 GR:-46 EU:-49 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -71 GR:-72 EU:-43 Σεπτέμβριος 2009

58 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:-32 EU:-25 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-18 EU:-18 Σεπτέμβριος 2009

59 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:-33 EU:-22 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:-48 EU:-16 Σεπτέμβριος 2009

60


Κατέβασμα ppt "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος 2010. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google