Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Διαχείριση Παραπόνων – Καταγγελιών - Ερωτήσεων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Διαχείριση Παραπόνων – Καταγγελιών - Ερωτήσεων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Διαχείριση Παραπόνων – Καταγγελιών - Ερωτήσεων

2 Υφιστάμενη κατάσταση διαχείρισης παραπόνων – ερωτήσεων-καταγγελιών Web Φόρμα επικοινωνίας Fax Τηλεφωνικά Ταχυδρομικά ή με επίσκεψη Καταναλωτή στη ΓΓΚ info@efpolis.gr Κεντρικές Υποστηρικτικές Διευθύνσεις ΓΓΚ A’ επίπεδο Εξυπηρέτησης Β΄ επίπεδο Εξυπηρέτησης

3 Ποσοστιαία Απεικόνιση Θεματολογίας βάσει κλήσεων 1520 χρονικού διαστήματος Ιαν-Σεπ 2012

4 Κλήσεις 1520 ανά μήνα έτους 2012 Σύνολο Κλήσεων 19.057

5 Καταγγελίες ανά θεματολογία χρονικού διαστήματος Ιαν-Ιουλ 2012

6 Κυριότερες καταγγελίες επί ασφαλιστικών θεμάτων  ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ  ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΠΑ  ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  ΠΡΟΩΡΗ ΕΞΑΓΟΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ  ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΥΞΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ  ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΦΠΑ  ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ  ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  ΠΡΟΩΡΗ ΕΞΑΓΟΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

7


Κατέβασμα ppt "Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Διαχείριση Παραπόνων – Καταγγελιών - Ερωτήσεων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google