Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

2 ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Καθήκοντα - Δράσεις  Τροφοδότηση της ιστοσελίδας του σχολείου κάθε βδομάδα με νέα ύλη.  Έκδοση μηνιαίου δελτίου τύπου σχετικά με την πρόοδο του Αειφόρου Σχολείου.  Ενημέρωση του blog της Ελληνογερμανικής Αγωγής σχετικά με το Αειφόρο Σχολείο, τις εξελίξεις, τις εκδηλώσεις, αλλά και τις σκέψεις πάνω στις αρχές του Αειφόρου Σχολείου.  Διατήρηση φωτογραφικού και ψηφιακού αρχείου με τα μέλη των ομάδων και τις δράσεις τους.

3 ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «Αειφορία είναι εκείνη που επιτρέπει στις σημερινές γενιές να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους, χωρίς όμως να θέτουν σε κίνδυνο τη δυνατότητα των επόμενων γενιών να ικανοποιήσουν τις δικές τους». (World Commission on Environment and Development, 1987)

4 H βασική ιδέα της πολιτικής της αειφορίας στα πλαίσια του σχολείου Η βασική ιδέα του «Αειφόρου Σχολείου», είναι η ενσωμάτωση της ιδέας και των αξιών της αειφορίας σε κάθε πλευρά της ζωής του, δηλαδή στη διοίκηση, στη μαθησιακή διαδικασία, στη διαχείριση των κτηρίων, στις μετακινήσεις από και προς το σχολείο, στις σχέσεις του σχολείου με τη σχολική και την ευρύτερη τοπική κοινότητα.

5 Η αειφορία πρέπει να διευρυνθεί, μέσα από: Τα Προγράμματα Σπουδών Τους Δεσμούς με τις Κοινότητες, εγγύτερες και απομακρυσμένες Τους Σχολικούς Χώρους

6 Μείωση του οικολογικού αποτυπώματος των σχολείων Μείωση της κατανάλωσης ενέργειας Μείωση της κατανάλωσης χαρτιού Μείωση της κατανάλωσης νερού Βελτίωση της λειτουργίας του σχολείου ως οργανισμού μάθησης Βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσω της υιοθέτησης μαθητοκεντρικών διδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων. Τα πλεονεκτήματα του αειφόρου σχολείου

7 Βελτίωση του επιπέδου των εκπαιδευτικών μέσω της ενδοσχολικής συνεργασίας και επιμόρφωσης. Ενδυνάμωση των σχέσεων του σχολείου με την τοπική κοινωνία και τους θεσμοθετημένους φορείς της κοινωνίας. Μεταφορά τεχνολογίας και τεχνογνωσίας στα σχολεία σχετικά με την μείωση του οικολογικού αποτυπώματος. Βελτίωση της λειτουργικότητας των σχολικών κτηρίων μέσω αλληλεπίδρασης με την τοπική κοινωνία και της υιοθέτησης φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών.

8 Σημαντικότατη βελτίωση της εικόνας των ελληνικών σχολείων Συμβολή των σχολείων στην επίτευξη του εθνικού στόχου, της πράσινης ανάπτυξης. «Παραγωγή» ευαισθητοποιημένων, ενημερωμένων, δραστήριων, πληροφορημένων, υπεύθυνων και ενεργών μαθητών-πολιτών. Τα πλεονεκτήματα του αειφόρου σχολείου

9 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΕΙΦΟΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 1.Παράγουν ηλεκτρική ενέργεια μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων που εγκαθίστανται στην ταράτσα τους. 2. Το ρεύμα που παράγουν τα φωτοβολταϊκά συσσωρεύεται σε μία μπαταρία κι από εκεί διοχετεύεται στη ΔΕΗ. 3. Διαθέτουν αισθητήρες διοξειδίου του άνθρακα για αναβάθμιση και καθαρισμό του αέρα στις σχολικές τάξεις. 4. Έχουν ειδικούς αυτοματισμούς ώστε ο φωτισμός να μειώνεται ή να αυξάνεται ανάλογα με την εξωτερική ηλιοφάνεια, ενώ τα φώτα αναβοσβήνουν αυτόματα με φωτοκύτταρα. 5. Τις πολύ ψυχρές μέρες το κτίριο θερμαίνεται με φυσικό αέριο.

10 Το 6ο νηπιαγωγείο του Παλαιού Φαλήρου είναι το πρώτο βιοκλιματικό σχολείο που λειτουργεί εδώ και 6 μήνες στη χώρα μας.

11 ΤΟ ΠΙΟ ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΛΙ

12

13 Ομάδα Τύπου κ Ενημέρωσης  Αλέξανδρος Πλουμής  Μαίρη Παραδείση  Ιφιγένεια Μπιλιάνη

14 Ομάδα Οικολογικού Αποτυπώματος Φαίη Κορκότζελου Γιώργος Μόσχος Στάθης Παπαδάκης Θάνος Μακρής Κλαίρη Πολλάτου Πέτρος Καραμανλάκης

15 Ομάδα Πράσινο Παντού Βαγγέλης Κουτσούκος Ανδρέας Ζάννος

16 Συντονισμού - Αισθητικής και Τεχνολογίας  Βίκη Δημητριάδη  Δήμητρα Μάλλιου  Κυριακή Κακουδάκη  Ιωάννα Βλαχοδήμου  Τατιάνα Ασπραδάκη

17

18 ΤάξηΑναχώρησηΕπιστροφήΠροορισμός Α/γ 8:30 14:30 Κτήμα κ. Παπαθεοδωρόπουλο υ και καθαρισμός τμήματος παραλίας Μαραθώνα Β 1/γ,Β 4/γ 9:00 11:45 Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (Λαύριο) Β 2/γ,Β 3/γ 9:15 13:30 Σταθμός Κοσμικής Ακτινοβολίας και Εργ. Βιοκλιματικής Αρχιτεκτονικής (Ε.Κ.Π.Α) Γ/γ περίπου 10 14:30 Αιολικό Πάρκο Πάρνηθας

19 Η Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΙΝΙΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ!

20 Η Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΗΠΟ

21 ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΦΟΛΟΗΣ ΜΕ ΤΝ WWF ΑΠΟ ΤΗΝ Γ’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

22 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ Α’ΛΥΚΕΙΟΥ

23 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΒΙΟΤΟΠΟ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ

24

25


Κατέβασμα ppt "ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google