Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τεχνολογία Λογισμικού ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ENOTHTEΣ Αρχές Τεχνολογίας Λογισμικού (Διαφάνειες) Αντικειμενοστρεφής Ανάλυση – Σχεδίαση (Βιβλίο) Μεθοδολογία ICONIX.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τεχνολογία Λογισμικού ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ENOTHTEΣ Αρχές Τεχνολογίας Λογισμικού (Διαφάνειες) Αντικειμενοστρεφής Ανάλυση – Σχεδίαση (Βιβλίο) Μεθοδολογία ICONIX."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τεχνολογία Λογισμικού ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ENOTHTEΣ Αρχές Τεχνολογίας Λογισμικού (Διαφάνειες) Αντικειμενοστρεφής Ανάλυση – Σχεδίαση (Βιβλίο) Μεθοδολογία ICONIX (eBook) Μετρικές Λογισμικού (Σημειώσεις) Ολοκληρωμένο Έργο Λογισμικού Παραδείγματα (Τυπικές Μέθοδοι, Μετρικές) (Πίνακας)

2 Ολοκληρωμένο Έργο Λογισμικού Ανάπτυξη έργου λογισμικού ακολουθώντας τις αρχές Τεχνολογίας Λογισμικού παραδοτέα πραγματικών έργων ρεαλισμός: -χρονοδιάγραμμα – προθεσμίες - συνεργασία με (πολλούς) συναδέλφους πλήρης λειτουργικότητα Υποχρεωτική εργασία (35% τελικού βαθμού) Ομάδες (min 8, max 10) ατόμων Διαθέσιμος Χρόνος : από 3-4η εβδομάδα μέχρι εξεταστική

3 Ολοκληρωμένο Έργο Λογισμικού Παραδοτέα - Τεκμηρίωση (ΕΠΑΛ, Σχέδιο, Αναφ. Επισκόπησης) - Κώδικας (Java, C++, C#, VB ) ( πηγαίος και εκτελέσιμος ) - Πλάνο ελέγχων, Test Cases - Αναφορά Επισκόπησης - Εφαρμογή Μετρικών - Τελική Αναφορά Έργου - Εγχειρίδιο Εγκατάστασης και Χρήσης - Παρουσίαση προόδου (μετά το σχέδιο) Υποβολή μέσω Ελεύθερη επιλογή θέματος και ομάδων

4 Ολοκληρωμένο Έργο Λογισμικού Ενδεικτικά Θέματα: Ηλεκτρονικά Παιχνίδια (π.χ. Monopoly, Πόκερ, Αγωνία, The Deal) Προσομοίωση Λειτουργίας Χρηματιστηρίου Σύστημα Καθορισμού Εφημεριών ιατρών σε Νοσοκομείο Κατανομή αδειών προσωπικού Λογισμικό αυτόματου πωλητή αναψυκτικών Προγραμματισμός εξετάσεων εξαμήνου Πληροφοριακό Σύστημα Γραμματείας Πανεπιστημίου Συστήματα Προγνωστικών Web crawlers Συστήματα κρυπτογράφησης - αποκρυπτογράφησης Σύστημα υπολογισμού μορίων εισαγωγής στην Γ/θμια εκπαίδευση Διαχείριση τουριστικών πακέτων (εισιτήρια, διαμονή, αυτοκίνητο, εκδρομές κλπ) Αποφυγή ανάπτυξης συστημάτων με έντονη χρήση ΒΔ

5 Ολοκληρωμένο Έργο Λογισμικού Βαθμολόγηση ανάλογα με : Συνέπεια παραδοτέων Πληρότητα και Ποιότητα Εγγράφων Τεκμηρίωσης Λειτουργικότητα και Πολυπλοκότητα έργου Τήρηση συγκεκριμένης μεθοδολογίας Δομή Κώδικα Παρουσίαση

6 Ολοκληρωμένο Έργο Λογισμικού Οργάνωση Ομάδων : Project Manager (Προγραμματισμός, Γραμματέας Συσκέψεων, Συγγραφέας κειμένων, Βοηθητικό Προσωπικό, Παρουσίαση) Αναλυτής – Σχεδιαστής Λογισμικού (Προσδιορισμός – Καταγραφή Απαιτήσεων, Ανάπτυξη Αρχιτεκτονικού – Λεπτομερούς Σχεδίου Λογισμικού) Προγραμματιστής (Κώδικας) Tester (Eπικύρωση – Επαλήθευση λογισμικού, Πλάνο ελέγχου, εκτέλεση ελέγχων, καταγραφή, διόρθωση σφαλμάτων) Είτε: Το παιδί για όλες τις δουλειές (ο κάθε ένας εμπλέκεται σε όλες τις φάσεις ανάπτυξης λογισμικού)

7 Βαθμολογία Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου 65% - Θεωρία - Ερωτήσεις για ανάπτυξη / Ασκήσεις Εργασία (Project) : 35 %


Κατέβασμα ppt "Τεχνολογία Λογισμικού ΔΟΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ENOTHTEΣ Αρχές Τεχνολογίας Λογισμικού (Διαφάνειες) Αντικειμενοστρεφής Ανάλυση – Σχεδίαση (Βιβλίο) Μεθοδολογία ICONIX."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google