Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ) ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) ΜΠΟΥΓΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

2 ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Επικοινωνία Φραγμοί Επικοινωνίας Πομπός- Μέσο- Δέκτης Αποτελεσματική Επικοινωνία Σύμβολα Επικοινωνίας Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) Κωδικοποίηση Αποκωδικοποίηση Ακουστικά Μέσα Οπτικά Μέσα Οπτικοακουστικά Μέσα Internet Δελτίο Τύπου

3 ΟΡΙΣΜΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ «Επικοινωνία είναι η διαδικασία της μεταφοράς ή της ανταλλαγής πληροφοριών, ιδεών και αισθημάτων με τη γραφή, την ομιλία ή τα διάφορα σήματα.» «Επικοινωνία είναι ο επηρεασμός του άλλου με μέσα, σύμβολα και σημεία που γνωρίζει ήδη τη σημασία τους.» «Επικοινωνία εννοούμε την ανταλλαγή ή και την μεταβίβαση σκέψεων, ιδεών, γνώσεων, ειδήσεων και άλλων επιθυμιών ή εντολών από άτομο ή από άτομα προς άλλο άτομο ή ομάδες ατόμων.» « Επικοινωνία είναι μια πράξη που επιτρέπει σε ένα άτομο, ομάδα ή οργανισμό-ζωντανό ή τεχνητό-να δέχεται πληροφορίες από ένα άλλο άτομο, ομάδα ή οργανισμό που βρίσκεται σε ένα άλλο τόπο, τον ίδιο χρόνο ή σε διαφορετικό χρόνο. Το πρώτο άτομο είναι ο παραλήπτης, αποδέκτης ή δέκτης και το δεύτερο είναι ο αποστολέας ή πομπός.»

4 ΕΜΠΟΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Οι απρόσωπες κοινωνίες
Τα προσωπικά προβλήματα και το άγχος Η μορφωτική, η πολιτισμική και κοινωνική ανομοιογένεια και Η διαρκής εξέλιξη και εξάπλωση των μέσων μαζικής ενημέρωσης και η ανακάλυψη ολοένα νέων μέσων επικοινωνίας

5 ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Προφορική Επικοινωνία Γραπτή Επικοινωνία
Επικοινωνία με χρήση σημείων και συμβόλων Επικοινωνία που εκφράζεται με χειρονομίες, με εκφράσεις του προσώπου και με διάφορες κινήσεις του σώματος. Αυτή η μορφή επικοινωνίας αναφέρεται και ως «Γλώσσα του Σώματος» Επικοινωνία που στηρίζεται σε μη φωνητικούς ήχους, όπως μουσική και διάφορα συνθηματικά χτυπήματα και Συνδυαστική Επικοινωνία. Μορφή δηλαδή επικοινωνίας όπου συναντάμε δύο ή και περισσότερες μορφές επικοινωνίας ταυτόχρονα, σε κάθε περίπτωση

6 ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Η ομιλία και η ακρόαση Η συνέντευξη Η ομιλία-διάλεξη Η υπαγόρευση και Η προσωπική αναφορά

7 ΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Ο Τύπος (ημερήσιος ή εβδομαδιαίος ή περιοδικός, τοπικός ή εθνικός ή διεθνής και νόμιμος ή παράνομος) Τα βιβλία (επιστημονικά ή λογοτεχνικά ή ιστορικά ή διδακτικά, ευρείας ή περιορισμένης κυκλοφορίας) Τα έντυπα (γενικά) Οι εκθέσεις διαφόρων προϊόντων Τα υπαίθρια μέσα (φωτογραφίες, στατιστικοί πίνακες και χάρτες) και Το διαδίκτυο-Internet.

8 ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Τον κινηματογράφο
Τις διαφάνειες και τις ταινίες με διαφάνειες Την τηλεόραση Το τηλέφωνο Το ραδιόφωνο Τις τελετές- επισκέψεις Τις εφημερίδες και Τα περιοδικά.

9 ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Αφεντικό, έντονη φωνή, εντολή, δύναμη, πίεση, απαίτηση συνεργασίας, επιβολή ιδεών, κυριαρχία επίκριση, ανακάλυψη σφαλμάτων, τιμωρία, “θα σας πω”, εγώ αποφασίζω, εσείς υπακούετε. Αποκλειστική υπευθυνότητα του αρχηγού ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ηγέτης, φιλική φωνή, πρόσκληση, επηρεασμός, διέγερση, απόκτηση συνεργασίας, προσφορά ιδεών, κατεύθυνση, ενθάρρυνση, αναγνώριση επιτεύξεων, βοήθεια “ας συζητήσουμε”, “ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε”. Μοιρασμένη υπευθυνότητα της ομάδας

10 ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.
Εμπόδια που προκύπτουν από Εμπόδια που προκύπτουν από Το εσωτερικό περιβάλλον της το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης επιχείρησης Η οργανωτική δομή επιχείρησης Η γεωγραφική θέση της επιχείρησης Η φύση της επιχείρησης Ο νομικός παράγοντας της επιχείρησης Το μέγεθος της επιχείρησης Ο κοινωνικός παράγοντας της επιχείρησης Ο τρόπος άσκησης της διοίκησης Ο συνδικαλιστικός παράγοντας της Το γενικό επίπεδο εργαζομένων επιχείρησης Η ιδιοκτησία της επιχείρησης Άλλοι φορείς και επιχειρήσεις Η οικονομική δυνατότητα της επιχείρησης Η ποσότητα της πληροφορίας Η επικοινωνιακή πολιτική


Κατέβασμα ppt "ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google