Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΚΑ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Εικαστική παρέμβαση στο περιτοίχισμα του γηπέδου του σχολείου μας ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Διευθυντής: Κωνσταντίνος Μιχαήλ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΚΑ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Εικαστική παρέμβαση στο περιτοίχισμα του γηπέδου του σχολείου μας ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Διευθυντής: Κωνσταντίνος Μιχαήλ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΚΑ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Εικαστική παρέμβαση στο περιτοίχισμα του γηπέδου του σχολείου μας ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Διευθυντής: Κωνσταντίνος Μιχαήλ Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ελένη Αναξαγόρου Σχολική χρονιά:

2 Σκεπτικό Το σκεπτικό για την εικαστική παρέμβαση στο περιτοίχισμα του γηπέδου μας, στηρίχτηκε στην αναζήτηση τρόπων βελτίωσης της εικόνας του σχολικού περιβάλλοντος. Η ιδέα γεννήθηκε στους προβληματισμούς, τις εισηγήσεις και τις συζητήσεις των μελών του Εκπαιδευτικού Προσωπικού, των Μαθητών, των μελών του Συνδέσμου Γονέων και της Διεύθυνσης του σχολείου. Αγκαλιάσαμε όλοι την ιδέα αυτή με αγάπη και ενθουσιασμό. Την ευθύνη για το συντονισμό των δράσεων και την υλοποίηση του έργου εξωραϊσμού ανέλαβε η δασκάλα της Τέχνης κ. Ελένη Αναξαγόρου.

3  Το κύριο μέρος των εργασιών εξελίχθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Τέχνης και επεκτάθηκε σε μη εργάσιμο χρόνο με τη συμμετοχή παιδιών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την ίδια στιγμή αναλήφθηκαν δράσεις για εξεύρεση πόρων και υποστήριξη της προσπάθειας.  Το προσδοκώμενο αποτέλεσμα αφενός θα έπρεπε να συμβάλλει στην αισθητική και εκπαιδευτική αξία του σχολικού περιβάλλοντος και αφετέρου θα έπρεπε να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για αυθαιρεσίες, επιγραφές και συνθήματα από εξωσχολικούς.

4 Επιλογή του θέματος : Τι θα μπορούσαμε να ζωγραφίσουμε στο περιτοίχισμα του γηπέδου του σχολείου μας όπου καθημερινά πραγματοποιείται το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και διάφορες αθλητικές εκδηλώσεις; Αυτός ήταν ο προβληματισμός που τέθηκε στα παιδιά. Αφού ακούστηκαν πολλές ιδέες αποφασίσαμε να αναπαραστήσουμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες (αρχαίους και σύγχρονους), φέρνοντας έτσι το ολυμπιακό πνεύμα στο σχολείο μας.

5  Τα παιδιά έφεραν εικόνες που είχαν σχέση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Εξασκήθηκαν στα τετράδια σχεδίου, δημιουργώντας φιγούρες αθλητών (αρχαίων και συγχρόνων), σκίτσα, τους ολυμπιακούς κύκλους, αλλά και συνθήματα που είχαν σχέση με το θέμα μας. Τρόπος εργασίας:

6  Μετρήσαμε το ύψος του τοίχου και στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν τις φιγούρες με τη βοήθεια της δασκάλας τους σε μεγάλα χαρτόνια. Τα κόψαμε και δημιουργήσαμε πολλές μόλες. Έτσι τα παιδιά δεν θα δυσκολεύονταν καθόλου να μεταφέρουν τις φιγούρες των αθλητών στον τοίχο.  Εκτός από αθλητικές φιγούρες, τα παιδιά ζωγράφισαν σκίτσα αθλητών, περιστέρια που μεταφέρουν στεφάνια και τους ολυμπιακούς κύκλους.

7  Το α΄ στάδιο της δράσης μας πραγματοποιήθηκε με εθελοντική συμμετοχή γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών του σχολείου μας σε μη εργάσιμο χρόνο. Αυτό το στάδιο περιλάμβανε βάψιμο όλου του περιτοιχίσματος και των κερκίδων. Εμπλοκή Συνδέσμου Γονέων :

8

9  Το β΄ στάδιο πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος της τέχνης, όπου τα παιδιά του κάθε τμήματος ανάλαβαν να ζωγραφίσουν ένα συγκεκριμένο χώρο του γηπέδου. Χρειάστηκαν δύο εβδομάδες για την ολοκλήρωση του έργου μας.

10

11  Η συνολική αυτή προσπάθεια εντάχθηκε στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης Αγωγής Υγείας και Πρόληψης της Παραβατικότητας του σχολείου μας, στο οποίο είχαμε θέσει ως στόχους της χρονιάς το σεβασμό προς το περιβάλλον και τον εθελοντισμό.

12 Υλικά: Για το βάψιμο του περιτοιχίσματος χρησιμοποιήσαμε ακρυλική, πλαστική μπογιά εξωτερικού χώρου, δοχεία τοποθέτησης της μπογιάς, καθώς και κυλίνδρους βαψίματος. Για τη δημιουργία των σχεδίων χρησιμοποιήσαμε βούρτσες σε διαφορετικά μεγέθη για καλύτερη απόδοση της λεπτομέρειας. Στο τέλος όλο το περιτοίχισμα βερνικώθηκε με ειδικό βερνίκι για να διατηρηθούν τα χρώματα ζωντανά στην πάροδο του χρόνου.

13  Το κέφι και η χαρά της δημιουργίας έδωσαν ένα υπέροχο αποτέλεσμα. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ, που στα παιχνίδια τους το διάλειμμα αναπαριστούν την κίνηση των αθλητών και ποζάρουν στον τοίχο μαζί μ’ αυτούς. Επίσης μπορούν να κάνουν ένα υπαίθριο μάθημα τέχνης παρατηρώντας την κίνηση των αθλητών και ζωγραφίζοντάς τους.  Για τους γονείς ήταν μια καινούργια και πολύ ευχάριστη εμπειρία γιατί είχαν την δυνατότητα να εργαστούν με τα παιδιά τους για την δημιουργία ενός αξιόλογου έργου.  Μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι οι εξωσχολικοί σεβάστηκαν τις τοιχογραφίες και δεν μας έκαναν καταστροφές, παρόλο που πριν ξεκινήσουμε κάποιοι έλεγαν ότι θα πάει χαμένος ο κόπος μας. Στάση μαθητών, γονέων και εξωσχολικών:

14 Τα παιδιά με το σώμα τους αναπαριστούν την κίνηση των αθλητών

15  Το έργο επιτεύχθηκε με συλλογική εργασία. Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά που εργάστηκαν για το έργο και ιδιαίτερα τη Συντονιστική Επιτροπή Αγωγής Υγείας και Πολιτότητας του ΥΠΠ που στήριξε οικονομικά τη συνολική προσπάθεια, το Σύνδεσμο Γονέων που επιβαρύνθηκε το μεγαλύτερο κόστος για την αγορά των υλικών, τη Δημοτική Ομάδα Νεολαίας του Δήμου Μέσα Γειτονιάς για την οικονομική ενίσχυση και τη Σχολική Εφορεία για την τεχνική στήριξη της προσπάθειας. Θερμές ευχαριστίες :

16

17

18

19

20

21


Κατέβασμα ppt "ΚΑ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Εικαστική παρέμβαση στο περιτοίχισμα του γηπέδου του σχολείου μας ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Διευθυντής: Κωνσταντίνος Μιχαήλ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google