Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2012.12.16-18 Συντονιστική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2012.12.16-18 Συντονιστική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική ομάδα φοιτητριών : Ειρήνη Ντάσιου Νίκη Πέτση Αναστασία Σιώμου Πρακτική Άσκηση Κοινωνικής Αλληλεγγύης

2 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – H Πρακτική Άσκηση Κοινωνικής Αλληλεγγύης Σχεδιάζεται, οργανώνεται και υλοποιείται σε εθελοντική βάση από φοιτητές και φοιτήτριες που είναι κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι και προβλημα - τισμένοι για τη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα και ειδικότερα για τα νέα δεδομένα στον χώρο της εκπαίδευσης. Στηρίζεται από μέλη ΔΕΠ του Τμήματος, καθώς η αρχική ιδέα ήταν του συλλόγου μελών ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

3 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Σκοπός Η υποστήριξη και ενίσχυση μαθητών / τριών που  αντιμετωπίζουν δυσκολίες στα μαθήματά τους και  προέρχονται από οικογένειες με σοβαρά κοινωνικο - οικονομικά προβλήματα ( παιδιά ανέργων, πολυτέκνων οικογενειών, οικονομικών μεταναστών κ. ά.). Η Πρακτική Άσκηση Κοινωνική Αλληλεγγύης πραγματοποιείται στο χώρο του σχολείου μετά από το τέλος του σχολικού ωραρίου στο πλαίσιο του Ολοήμερου

4 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Λόγοι Δημιουργίας της ομάδας ολοένα αυξανόμενη υποβάθμιση των συνθηκών 1. Η ολοένα αυξανόμενη υποβάθμιση των συνθηκών υπό τις οποίες υλοποιείται το εκπαιδευτικό έργο στην Ελλάδα σήμερα. συνεχής υποχρηματοδότηση 2. Η συνεχής υποχρηματοδότηση στον τομέα της εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, τις περικοπές οργανικών θέσεων και προσλήψεων εκπαιδευτικών, την κατάργηση τμημάτων ένταξης και παράλληλης στήριξης, τις ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή κ. ά. στο εκπαιδευτικό έργο με αποτέλεσμα τον παραγκωνισμό ιδιαίτερων αναγκών του κάθε μαθητή 3. Οι δυσλειτουργίες και τα προβλήματα στο εκπαιδευτικό έργο με αποτέλεσμα τον παραγκωνισμό και την ισοπέδωση των ιδιαίτερων αναγκών του κάθε μαθητή, με μεγαλύτερα “ θύματα ” τα παιδιά των χαμηλών κοινωνικο - οικονομικών στρωμάτων και αυτά που χρήζουν ιδιαίτερης εκπαιδευτικής προσοχής

5 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οργάνωση και λειτουργία (1) Το πρόγραμμα είναι αυτοδιαχειριζόμενο από τους ίδιους τους εθελοντές φοιτητές / τριες. Υπάρχει τριμελής συντονιστική ομάδα Υπάρχει σταθερή επικοινωνία με μέλη ΔΕΠ, Διευθυντές Σχολείων, εκπαιδευτικούς, αλλά και μεταξύ των μελών της ομάδας μέσω Γενικών Συνελεύσεων και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης : https://www.facebook.com/groups/ /https://www.facebook.com/groups/ /

6 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Κριτήρια επιλογής των μαθητών: οι κοινωνικο-οικονομικές και γνωστικές τους ελλείψεις, που δεν μπορούν να καλυφθούν λόγω της απουσίας κατάλληλης γι' αυτούς βοήθειας τόσο από την πλευρά του σχολείου όσο και του οικογενειακού περιβάλλοντος. Μέλη της ομάδας κοινωνικής αλληλεγγύης: φοιτητές από το Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που εκδηλώνουν ενδιαφέρον και συμμετέχουν ενεργά σ' αυτή τη δράση. Οργάνωση και λειτουργία (2)

7 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Η ομάδα δεν δημιουργήθηκε για να αναπληρώσει τις ελλείψεις της δημόσιας εκπαίδευσης και συνεπώς δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες που έχει η πολιτεία απέναντι σε μαθητές και γονείς

8 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ο έτος υλοποίησης του προγράμματος Συμμετείχαν ενεργά 56 φοιτητές / τριες (3 ου & 4 ου έτους ) Σε 5 Δημοτικά Σχολεία του Βόλου : ( 9 ο, 10 ο, 16 ο, 30 ο, 20 ο ) Συμμετείχαν 65 μαθητές / τριες

9 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ο έτος υλοποίησης του προγράμματος :  Συμμετέχουν 66 φοιτητές / τριες (3 ου & 4 ου έτους )  Υλοποιείται ήδη σε δύο δημοτικά σχολεία (17 μαθητές / τριες ) και έχει δρομολογηθεί να ξεκινήσει άμεσα σε άλλα τρία. ... και συνεχίζουμε !

10 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2012.12.16-18 Συντονιστική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google