Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPhoena Karahalios Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director
2
Marketing / Μάρκετιγκ... η ‘τέχνη’ της ‘αγοράς’
3
1 αγορά...ορίζοντάς την και κατανοώντας τη 2 πελάτες...ορίζοντάς τους και κατανοώντας τους 3 ξεκινώντας...επιλέγοντας την αγορά ή μία ‘γωνιά’ της 4 επικοινωνία...δημιουργώντας το ‘Μήνυμα’ 5 πώς...επιλέγοντας πώς θα ‘σταλεί’ 6 στόχοι...ορίζοντας Στόχους Πωλήσεων και Στόχους Μάρκετιγκ 7 νούμερα...ορίζοντας οικονομικά δεδομένα
4
1 αγορά...ορίζοντάς την …κατανοώντας την πώς εξυπηρετείται (υπό/υπέρ, άμεσα/έμμεσα, δίκτυο/α) μέγεθος της αγοράς (απόδοση) ποσοστό (εκτίμηση vs. πραγματικά νούμερα) ανταγωνισμός (άμεσος/έμμεσος) αδυναμίες vs. δύναμη ανταγωνισμού (ευκαιρίες) αξιολόγηση της προσφοράς μου (δυνατότητες/αδυναμίες) SWOT analysis strenghths / weaknesses / opportunities / threats
5
2πελάτες...ορίζοντάς τους και κατανοώντας τους προέλευση...’ζωγραφίστε τους’ τι ζητούν τι τους ωθεί να αγοράσουν (τα ‘θέλω’ απέναντι στις ‘ανάγκες’) καταναλωτική συμπεριφορά (ποιός αγοράζει και τι, από πού, συνήθειες...) τι επηρεάζει την αγορά (τιμή, εικόνα, ευκολία αγοράς, χρήση, υγεία, αναγνώριση)
6
3 ξεκινώντας...επιλέγοντας την ή μία ‘γωνιά’ της ο ορισμός (προϊοντικά, γεωγραφικά, επιχειρηματικά, τιμολογιακά...) η στρατηγική (γνώση, αντίληψη,...ανοιχτές αισθήσεις) προτεραιότητες (στράτα...)
7
4προϊόν-μήνυμα...δημιουργώντας το P P P P product, place, price, promotion δε λέει, μόνο, …πείθει τι ‘κάνει’ και όχι μόνο (προϊοντικά, καταναλωτικά, τιμολογιακά (τιμή vs αξία), γεωγραφικά (ευκολία πρόσβασης), επιχειρηματικά... b2b / b2c… )
8
5πώς επικοινωνούμε...επιλέγοντας πώς θα ‘σταλεί’ η άλλη ‘τέχνη’ πέραν της δημιουργίας του προϊόντος-μηνύματος ανάπτυξη του ίδιου του προϊόντος διαγωνισμοί επιχειρηματικές αποστολές μεσάζοντες έντυπο υλικό ΜΜΕ διαδίκτυο συνεργασίες, συνέργειες...
9
5στόχοι...στόχοι πωλήσεων...στόχοι marketing αντιληπτοί μετρήσιμοι πραγματοποιήσιμοι ρεαλιστικοί χρονοεντοπισμένοι ποσοτικοί vs ποιοτικοί τζίρος, κερδοφορία, πωλήσεις ανά σημείο πώλησης vs… αριθμός προϊόντων, συμβολαίων, πελατών, δημοσιότητα...
10
6νούμερα... υποστηρίζοντας τις προϋποθέσεις... αίμα!!!! προϋπολογισμός δαπανών marketing εντοπισμός σημείων ‘δημιουργίας’ δαπανών κατανομή ανά μονάδα προϊόντος ή/και πελατών
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.