Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ημέρες Πληροφόρησης 2014 Η Ινδία ως προορισμός Ελληνικού επιχειρείν. Ανδρέας Δ. Καραϊσκάκης Γενικός Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων Β΄

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ημέρες Πληροφόρησης 2014 Η Ινδία ως προορισμός Ελληνικού επιχειρείν. Ανδρέας Δ. Καραϊσκάκης Γενικός Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων Β΄"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ημέρες Πληροφόρησης 2014 Η Ινδία ως προορισμός Ελληνικού επιχειρείν. Ανδρέας Δ. Καραϊσκάκης Γενικός Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων Β΄

2

3 Η Ινδική Οικονομία: Γενικές επισημάνσεις Κύρια Οικονομικά μεγέθη Ινδίας Παγκόσμιο Εμπόριο Ινδίας

4 Γενικές επισημάνσεις Πληθυσμός: 1,2 δισ. άτομα Προστατευμένη οικονομία Μεγάλες εισοδηματικές διαφορές Μη επαρκή δίκτυα υποδομών & διανομής. 12 ο πενταετές Προγραμματικό Σχέδιο ( ): Φιλελευθεροποίηση της οικονομίας Ενίσχυση της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα Άρση εμποδίων στην προσέλκυση Α.Ξ.Ε.

5 Κύρια οικονομικά μεγέθη Ρυθμός ανάπτυξης : 5% Ανεργία: 9,9% Πληθωρισμός: 10,4% Δημ/κό έλλειμμα: 5,7% Δημόσιο χρέος: 67,57% ΑΕΠ Ισοζύγιο τρεχ. συναλλαγών: $-191,91 δισ. Απόθεμα ΑΞΕ στη χώρα: $290 δισ.

6 Εξωτερικό εμπόριο Ινδίας Παγκόσμιος Όγκος Εμπορίου Ινδίας ΟΙΚ.ΕΤΗ Μεταβολή Εξαγωγές $126,26$162,99$185,30$176,57$251,1$303,7$300,57-1,03% Εισαγωγές $186,60$251,56$303,69$278,68$369.80$488,6$491,487-0,59% ‘Ογκος Εμπορ. $312,86$414,55$488,99$455,25$620,9$792,3 $ 792,05 -0,03% Εμπoρ. Ισοζύγιο-$60,34-$88,57-$118,39-$102,11-$ $ $191,91 3,79% Πηγή: Κεντρική Τράπεζα της Ινδίας Ποσά: Δις.Δολλάρια ΗΠΑ

7 Διμερείς εμπορικές σχέσεις Ελλάδος-Ινδίας Διμερείς εμπορικές ροές Διμερείς επενδυτικές ροές

8 Διμερείς εμπορικές ροές Ε Τ Η % 2011/12 Ελληνικές Εξαγωγές 37,0858,2563,1859,5760,491,60% Ελληνικές Εισαγωγές 467,58489,86436,86604,93286,15-52,69% Εμπορικό Ισοζύγιο -430,5-431,61-373,68-545,36-225,66-58,62% Όγκος Εμπορίου 504,66548,11500,04664,5346,64-47,83%

9 Διμερείς επενδυτικές ροές Δεκατέσσερις ελληνικές επιχειρήσεις στην Ινδική επικράτεια, στους τομείς: Mεταποίησης, Ορυχείων, Συσκευασίας, Αγροτοβιομηχανίας Εξοικονόμησης ενέργειας Πληροφορικής/Τηλεπικοινωνιών

10 Το Ινδικό επιχειρηματικό περιβάλλον Νομοθετικό πλαίσιο ίδρυσης επιχείρησης Φορολογικό καθεστώς Επενδυτικό καθεστώς ΑΞΕ

11 Νομοθετικό πλαίσιο ίδρυσης επιχείρησης Οι ξένες επιχειρήσεις, εφ'όσον ο σχετικός νόμος το επιτρέπει, μπορούν να λάβουν την ακόλουθη μορφή:  Γραφεία Συνδέσμου (Liaison Office/Representative Office).  Γραφείο Έργου (Project Office).  Υποκατάστημα (Branch Office).  Θυγατρική εταιρία και Κοινοπραξία (Wholly Owned Subsidiary / Joint Venture Company). Αρμόδια Υπηρεσία για υποβολή αίτησης έναρξης: Γραμματεία Εταιρικών Υποθέσεων "Registrar of Companies (ROC)” εκάστης Ινδικής Πολιτείας.

12 Φορολογικό καθεστώς Από το 1991 και μετά το φορολογικό σύστημα της Ινδίας έχει ευθυγραμμιστεί σε μεγάλο βαθμό με τα διεθνή πρότυπα. Οι εισαγωγικοί δασμοί μειώθηκαν από 35% κατά μέσο όρο το 1991 σε 20% το 2005, ενώ σημαντικές ήταν και οι περικοπές στη φορολογία των νομικών προσώπων. Το φορολογικό καθεστώς της Ινδίας τελεί υπό αναθεώρηση και αρκετές Πολιτείες έχουν ήδη αντικαταστήσει όλους τους επιμέρους με έναν ενιαίο φόρο προστιθέμενης αξίας.

13 Επενδυτικό καθεστώς ΑΞΕ Άρση ή χαλάρωση των υφιστάμενων περιορισμών στην πραγματοποίηση ΑΞΕ. ΣΔΙΤ: υποχρεωτική πλέον δημιουργία νέας επιχείρησης για κάθε διαχειριζόμενο έργο με διαφανείς εσωτερικές ελεγκτικές διαδικασίες.

14 Ιδιαιτερότητες Ινδικού επιχειρείν Προβλήματα Ινδικής Γραφειοκρατίας Κύρια Χαρακτηριστικά Ινδικών Διαπραγματεύσεων Ιδιομορφίες Ινδικής Επιχειρηματικής Κουλτούρας και Συμπεριφοράς Εγχώριες καταναλωτικές συνήθειες Προβλήματα Ελληνικών επιχειρήσεων κατά τις συναλλαγές τους με Ινδικές επιχειρήσεις

15 Προβλήματα Ινδικής Γραφειοκρατίας Αυθαίρετη επιβολή απαγορευτικά υψηλών εισαγωγικών δασμών σε βασικές κατηγορίες προϊόντων Πολυάριθμα μη δασμολογικά εμπόδια Τεράστιο μέγεθος της ινδικής υποηπείρου, Εξαιρετικά χρονοβόρος και δαπανηρή διαδικασία ίδρυσης νέας επιχείρησης στην Ινδία, Χρονικοί περιορισμοί στην έκδοση θεωρήσεων εισόδου στην Ινδία

16 Κύρια Χαρακτηριστικά Ινδικών Διαπραγματεύσεων Οι Ινδοί επιχειρηματίες δεν συνηθίζουν να ολοκληρώνουν τις συναλλαγές τους με επικοινωνία από απόσταση Απαιτούνται επισκέψεις σε όλη την επικράτεια της Ινδίας Οι Ινδοί εισαγωγείς αρέσκονται σε προσκλήσεις διερεύνησης των, ανά κλάδο, παραγωγικών δυνατοτήτων των χωρών που εξάγουν ή θέλουν να εξάγουν στην Ινδία

17 Ιδιομορφίες Ινδικής Επιχειρηματικής Κουλτούρας και Συμπεριφοράς Εξαιρετικά μεγάλη καθυστέρηση στις αποκρίσεις Προσκόλληση σε μικρο-οικογενειακές και συγγενικές δομές Ταύτιση ενός οργανισμού με το πρόσωπο που τον διοικεί Εμμονή, στις επί μακρόν διαπραγματεύσεις περί της τιμολογιακής πολιτικής Διαφθορά, ως «καθοριστικός» παράγων επιτυχίας

18 Εγχώριες καταναλωτικές συνήθειες Η φορολογική βάση της χώρας, δεν ξεπερνά τους 40 εκ. φορολογούμενους Οι υπεραγορές (supermarkets) είναι ολιγάριθμες και μικρού μεγέθους Οι υψηλής εισοδηματικής τάξης Ινδοί καταναλωτές (οι οποίοι ασκούν και ρόλο διαμορφωτή της καταναλωτικής γνώμης) γνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διεθνών επώνυμων προϊόντων (όχι όμως των ελληνικών, πλην του μαρμάρου και της φέτας!) και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τα δέοντα για να τα αποκτήσουν.

19 Προβλήματα Ελληνικών επιχειρήσεων κατά τις συναλλαγές τους με Ινδικές επιχειρήσεις Πρόωρη παραλαβή προϊόντων από Ινδούς εισαγωγείς, προ εξόφλησης Ασυνέπεια Ινδικών επιχειρήσεων Προτιμησιακή πρόσβαση Ινδικών επιχειρήσεων σε διαγωνισμούς προμηθειών Χρονοβόρες διαδικασίες πιστοποίησης εισαγομένων τροφίμων στη χώρα, ιδίως νωπών Επιβολή αυθαίρετων επιπρόσθετων δασμολογικών επιβαρύνσεων Ανομοιόμορφη ανά Κρατίδιο εφαρμογή της Ινδικής φορολογικής νομοθεσίας Προβλήματα από Ινδικές προδιαγραφές σήμανσης τροφίμων.

20


Κατέβασμα ppt "Ημέρες Πληροφόρησης 2014 Η Ινδία ως προορισμός Ελληνικού επιχειρείν. Ανδρέας Δ. Καραϊσκάκης Γενικός Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων Β΄"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google